Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא האם היית מעדיף לקנות רכב (A3 1.8 טורבו) בעל 150 כ"ס, או באותו מחיר את אותו הרכב עם צ'יפ שמביא אותו לסביבות ה180 כ"ס, בהתחשב ב"בלאי" המואץ ובעובדה שמישהו "התעסק" לו במחשב.

אני מבקש חוות דעת אינדיוידואלית של כל אחד שבא לו.. אין פה תשובה נכונה או לא.

פורסם

האמת.. גם אני מעדיף רכב נקי.. כל הצ'יפים וה"שיפורים" האלו גורמים להרגשה (לפחות אצלי) שמי שנהג ברכב חיפש כח, או בעברית פשוטה "קרע" אותה...

פורסם

אז לפי ההגיון שלך, אם יש כזה, מי שקונה A3 עם מנוע 2.0, כי 1.6 חלש בשבילו, קנה אותה בשביל "לקרוע לה את התחת"? כנ"ל לגבי בעלי מרצדס S500 (ולא S320), מאזדה 3 שני ליטר (ולא 1.6) וכן הלאה.

 

בקיצור...

 

תבדוק איזה צ'יפ הוא שם, אם זה משהו שהגיע ממקום מוכר ויש עליו ביקורות חיוביות, אני לא רואה בזה שומדבר רע. במיוחד לא במנוע הספציפי הזה, שכידוע לכל עובד גם ב225 כ"ס בגרסאות סדרתיות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ציפ טוב מבית טוב לא יעשה בעיות וישפר את הרכב פלאים

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם
אז לפי ההגיון שלך, אם יש כזה, מי שקונה A3 עם מנוע 2.0, כי 1.6 חלש בשבילו, קנה אותה בשביל "לקרוע לה את התחת"? כנ"ל לגבי בעלי מרצדס S500 (ולא S320), מאזדה 3 שני ליטר (ולא 1.6) וכן הלאה.

 

בקיצור...

 

תבדוק איזה צ'יפ הוא שם, אם זה משהו שהגיע ממקום מוכר ויש עליו ביקורות חיוביות, אני לא רואה בזה שומדבר רע. במיוחד לא במנוע הספציפי הזה, שכידוע לכל עובד גם ב225 כ"ס בגרסאות סדרתיות.

אין קשר בין הדברים שהבאת כאן.

לדעתי מי ששם צ'יפ ידע לז**ן את הרכב כמו שצריך.

פורסם
ציפ טוב מבית טוב לא יעשה בעיות וישפר את הרכב פלאים

 

זה נכון מאוד,צ'יפ טוב מחברה מוכרת לא יעשה בעיות וישמור על אמינות אופטימלית.

 

אבל אני באופן אישי הייתי מעדיף לקנות רכב סטנדרטי,אני מעדיף לשפר לבד.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אז לפי ההגיון שלך, אם יש כזה, מי שקונה A3 עם מנוע 2.0, כי 1.6 חלש בשבילו, קנה אותה בשביל "לקרוע לה את התחת"? כנ"ל לגבי בעלי מרצדס S500 (ולא S320), מאזדה 3 שני ליטר (ולא 1.6) וכן הלאה.

 

בקיצור...

 

תבדוק איזה צ'יפ הוא שם, אם זה משהו שהגיע ממקום מוכר ויש עליו ביקורות חיוביות, אני לא רואה בזה שומדבר רע. במיוחד לא במנוע הספציפי הזה, שכידוע לכל עובד גם ב225 כ"ס בגרסאות סדרתיות.

המנועים האלו לא עובדים על שום 225 כ"ס כסטנדרט, ה225 מגיע עם בלוק אלומיניום עם מעברים משופרים תלתלים בוכנות וקארנק מחוזקים

בקיצור זה מנוע אחר - שלא יהיו טעויות !

פורסם
השאלה היא האם היית מעדיף לקנות רכב (A3 1.8 טורבו) בעל 150 כ"ס, או באותו מחיר את אותו הרכב עם צ'יפ שמביא אותו לסביבות ה180 כ"ס, בהתחשב ב"בלאי" המואץ ובעובדה שמישהו "התעסק" לו במחשב.

אני מבקש חוות דעת אינדיוידואלית של כל אחד שבא לו.. אין פה תשובה נכונה או לא.

אם מדובר באותו מחיר, קח את הלא משופר. ב1500 ש"ח תוכל לשים צ'יפ בעצמך, חדש ולקבל אחריות מהמתקין. אני מניח שכשמשלמים על רכב כזה עוד 1500 ש"ח לא יהרגו אותך.

הכי טוב FSI!

פורסם

לדעתי הצ'יפ לא מהווה אינדיקציה לקנייה

כיום הטכנולוגיה של הצ'יפים היא ממש כמו מדע מדויק

וזה נבדק עשרות פעמים והוכח שלא מעלה משמעותית את הבלאי של האוטו

מה שכן שאתה קונה רכב עם צ'יפ מומלץ מאוד מאוד לבדוק את רמת האטימה של המחשב

לצערי רמת המתקינים בארץ גרמה לי לפגוש מספר מחשבים שקיבלו שיעור שחייה

בשעת שטיפה של האוטו

 

מה שעוד לא בדקתי זה האם צ'יפים מקצרים את אורך חיי הטורבו (כי אחרי הצ'יפ הגדישה

יותר גבוהה והטורבו מתאמץ יותר )

 

 

כל זה נכון לגבי צ'יפים של חברות שמוכרות בשוק כגון אבסולוט,סופרצ'יפ,רבו וכו'

צ'יפים שנעשו custom צריך יותר להיזהר מהם (בד"כ מעידים שברכב היה טורבו

לא מקורי )

פורסם
השאלה היא האם היית מעדיף לקנות רכב (A3 1.8 טורבו) בעל 150 כ"ס, או באותו מחיר את אותו הרכב עם צ'יפ שמביא אותו לסביבות ה180 כ"ס, בהתחשב ב"בלאי" המואץ ובעובדה שמישהו "התעסק" לו במחשב.

אני מבקש חוות דעת אינדיוידואלית של כל אחד שבא לו.. אין פה תשובה נכונה או לא.

חשוב לציין מאיזו שנה הרכב. למיטב זכרוני, משנת 2000 הביאו את ה-A3 טורבו ב-2 גרסאות, כאשר לבכירה היו 180 כ"ס מקוריים. בכל מקרה, לדעתי צ'יפ מבית טוב לא יפגע במנוע, במיוחד מכיוון שהטורבו של אאודי-פולקס'-סיאט ושות' אמור להגיע עד 193 כ"ס בלא שינוי מכאני כלשהוא (לעומת 225 כ"ס ומעלה, שאזי כאמור יש צורך בטלטלים מחוזקים וכו'). לידיתך - ניתן להרוס מנוע לא משופר בדיוק באותה הקלות, עם מעט התעללות! הכל תלוי כמה נסעו, היכן ומי נסע.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

ואם זה נניח לא היה ציפ אלה בולמים קוני מתכווננים, נניח עם בולמים סטנדרטיים או עם בולמי קוני מתכווננים,והבן אדם מראה לך קבלות , אז מה עדיף עכשיו....הרי עם הבולמים לפי דברייך הבחור קרע את הרכב בסיבובים לא?

 

או נניח הבחור השקיע בקיט טמבונים או מכסה מנוע מעוצב עם קונס במקצועיות ( לא ערסיות אלה שיפורים פרופר), וכו....מה עדיף עכשיו ?.....?

×
×
  • תוכן חדש...