Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
או נניח הבחור השקיע בקיט טמבונים או מכסה מנוע מעוצב עם קונס במקצועיות ( לא ערסיות אלה שיפורים פרופר), וכו....מה עדיף עכשיו ?.....?

הכוונה היתה לצ'יפ מהסיבה שהוא עלול לגרום לבלאי מוגבר למנוע. לא בעצם ה"שיפור".

בולמים מצד שני משפרים יכולות טכניות. לא ידוע לי על בלאי מוגבר (למעט צמיגים אולי?) שהם גורמים.

פורסם
חשוב לציין מאיזו שנה הרכב. למיטב זכרוני, משנת 2000 הביאו את ה-A3 טורבו ב-2 גרסאות, כאשר לבכירה היו 180 כ"ס מקוריים. בכל מקרה, לדעתי צ'יפ מבית טוב לא יפגע במנוע, במיוחד מכיוון שהטורבו של אאודי-פולקס'-סיאט ושות' אמור להגיע עד 193 כ"ס בלא שינוי מכאני כלשהוא (לעומת 225 כ"ס ומעלה, שאזי כאמור יש צורך בטלטלים מחוזקים וכו'). לידיתך - ניתן להרוס מנוע לא משופר בדיוק באותה הקלות, עם מעט התעללות! הכל תלוי כמה נסעו, היכן ומי נסע.

זה יפה ונחמד שאתה מציין אבל אתה טועה

בגרסת ה150 כ"ס ישנו טורבו kkk k03 - אם צ'יפ =193 כ"ס

בגרסת ה-180 כ"ס ישנו טורבו kkk k03 sport -אם צ'יפ=215 כ"ס

בגרסת ה225 כ"ס (או במילים אחרות S3 ) ישנו טורבו kkk k04 -אם צ'יפ = 260+- כ"ס

 

 

אין שום קשר לטלטלים מחוזקים ...

מנועי ה1.8 טורבו של vag ידועים בכישרונם להחזיק

הספקים גבוהים בלי שום שינויים פנימיים

×
×
  • תוכן חדש...