Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל לא רשמתי שהקדילאק מתאימה לפנסיונרים, אל תכניס מילים לפי.

 

לדבריך הקאדילאק נותנת את התמורה הטובה ביותר. טובה ביותר למה בדיוק? לכל אחד יש את מה שהוא מחפש ברכב, אם אתם רציתם פאר, וכוח, עם פחות דינמיות, הקדילאק היא אופציה מאוד מעניינת, בטח כמשומשת. שים לב שפותח השירשור דיבר על הנאה מנהיגה, כמובן שגם פה אפשר לפתוח דיון פילוסופי על הנאה מנהיגה מה היא, אחד יהנה לנהוג ברכב רך מאוד שיכול לשייט לו ברכות, אבל לא יכול לפנות מעל 40 קמ"ש , מישהו אחר ירצה רכב עם יכולת דינאמית גבוה, גם אם זה יגיע מעט על חשבון הנוחות (אם כי זה לא תמיד כך).

 

לפי זה שפותח השירשור ציין הנאה מנהיגה, והוסיף גם את ה330 בתור אופציה דינאמיות היא דבר חשוב לו (אני מניח, הוא מוזמן לתקן אותי אם אני טועה). בסעיף זה לקאדילאק אין מה להציע מול ה530, פשוט אין. זה לא הופך את הקאדילק לזבל, זה אומר שהבימר מצטיינת בתחום. מבחינת כוח ה540 לא מתביישת גם מול הקאדילאק. מה גם שמדובר על הנעה אחורית מול קדמית.

 

לכל אדם יש את הצרכים שלו, העובדה שאתם מרוצים מרכב X לא אומרת שהוא מתאים אוטומטית לכולם וטוב יותר מכל המתחרים שלו. הSTS הוא לא רכב רע, מעולם לא טענתי את זה. לצריכים שלי למשל, אם הייתי קונה רכב מהסגמנט הזה, הוא פשוט לא מתאים. השאלה היא מה הצרכים המדוייקים.

 

עדיין לא ענית לשאלה, האם יש לך רישיון נהיגה?

 

גיא

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יסלח לי פותח הת'רד שאני עונה במקומו.... :wink:

 

אבל הוא שכן שלי ובעלים של אימפרזה GT, אז רשיון יש לו וגם קצת ידע בנהיגה

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

יפתח תודה על התיקון :)

 

 

הCTS הנעה אחורית עד כמה שידוע לי. ולפי מה שרושמים עלייה במגזינים ומה שאמרו עלייה בטופ גיר..

היא מיועדת לשוק האירופאי ומכוונת להתחרות בסדרה 5. ומבחינה דינמית אין בה משהו שבכלל דומה לשאר המכוניות של קאדילק. עדיין אני חושב שזה לא יגיע לרמה של BMW..

 

S80 ירדה מהעניין.

נשארנו עם היגואר STYPE

CTS

530\540 אם אפשר למצוא אחת נורמאלית

330-328 אפילו כי 330 דיי קשה למצוא.

 

יש חוות דעת על היגואור? איך ההתנהגות שלה? מה לגבי אמינות? אוטו אנגלי אחרי הכל..

תודה לכל העונים

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם

גיא, הוא לא אמר לך שאתה אמרת שקאדילק זה לפנסיונרים אמריקאים, מישהו אחר כתב את זה בעמוד הראשון בסוף.

ויש לו רישיון ויש לו גם קאדילק

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

530 יש הרבה. 540 נכון, די קשה למצוא, אבל אם אין לחץ להביא אוטו מהר - אפשר למצוא (היה בלוח פוקוס לפני שבועיים, ויש עוד אחת עכשיו למכירה מודל 99 אומנם).

דרך אגב, אם זה מעניין אותך, המחירון של ה - 740 וה - 540 די דומה (גם בשנתונים).

 

לגבי יגואר (אם כבר ציינתי רכבי פאר) אתה יכול להביא בטווח המחירים והשנתונים שציינת גם את ה - XJ8 או אפילו XJR (עם מגדש על ו - 370 סוסים).

פורסם
גיא, הוא לא אמר לך שאתה אמרת שקאדילק זה לפנסיונרים אמריקאים, מישהו אחר כתב את זה בעמוד הראשון בסוף.

ויש לו רישיון ויש לו גם קאדילק

יש לו קדילאק או לאביו , עוד לא הבנתי :? אף אחד לא מובן בפורום הזה

(אגב , לבן דוד של אבא שלי יש פורשה 911

אז אני שוקל להמיר את הכינוי שלי ל- איציק 911 , מה רע..:-P:wink: )

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

מבין האופציות (מהקטגוריות השונות) שציונו אין ספק שה530 היא הפייבוריטית. כמו כן אם כבר יש גב פיננסי לאחזקה של כאלה רכבים יתכן שבתקציבך תוכל לעלות לS320 משנת 99' ואף 00' (כן אני יודע שזו קפיצת מדרגה, אך בשל ערבוב הקטגוריות והמכוניות שהוצעו אינני רואה סיבה שלא להזכירה).

פורסם

הקטע של הפנסיונר היה בדיחה כמובן. אבל מלבד זאת, בקריטריונים שהביא פותח השירשור שאחד מהם הוא הנאה מנהיגה, הקאדילאק לא נראית בכלל כאופציה.



אני אמנם לא נהגתי עליה אבל מישהו שאני מכיר מאוד מאוד טוב כן נהג עליה. למרות שיחסית לקאדילאק היא מאוד טובה, היא אינה קרובה לגרמניות מבחינת הנאה מנהיגה במובן שאליו התכוון פותח השירשור.

מצטער אם ההודעה הקודמת שלי נשמעה מזלזלת, זו לא הייתה הכוונה.

 

עמוס.

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

יש חוות דעת על היגואור? איך ההתנהגות שלה? מה לגבי אמינות? אוטו אנגלי אחרי הכל..

תודה לכל העונים

טוב לי אין ממש חוות דעת על היגואר אבל אני אצטט לך את הסיכום של ההשוואה בינה לבין הבימר 530 ולבין ה 607 , כולן שנת 2002 של מגזין אוטו .



 

"ליגואר אין כל בעיה של תדמית ויוקרה. ההפך ה יגואר הייתה עד לא מכבר הפחות יקרה בהיצע החברה . ועם שם , סמל וגדם-פאר מעל, המתווספים להופעה המרשימה שיש לה , היא מציעה נוכחות כוללת ללא תחרות. יש לה כל שצריך, אבל כמעט . במחיר שהוא ממש לא נמוך, מציעה היגואר רמת אבזור בינונית , גימור לא מהודק, חספוס בפעולת יחידת הכוח, נוחות לא מושלמת ותנוחת נהיגה/ראות שהן לא בשיאן. היא מהנה לנהיגה , יש לה הופעה , אך במחיר כזה אנחנו רוצים יותר .

במיוחד כאשר במחיר קרוב נמצאת ה 530 הזוכה במבחן זה. כן , גם היא אינה מושלמת. עיצוב החוץ והפנים אינו מרגש, האבזו, כמו גם מרחב הפנים , קמצני לא במעט, ויש לה לא מעט אלמנטים מיושנים, בנוסף לכל היא היקרה ביותר .

אבל כל זה נשכח עם הנהיגה. ל 530 יחידת כוח מעולה, נוחות נסיעה משובחת, בלמים לתפארת , התנהגות למופת - והיא מהנה , מאוד, לנהיגה . "

 

זהו בעצם עכשיו ציטטתי את הסיכום מילה במילה - בלי לכתוב את חוות הדעת על ה 607 שיצאה אחרונה במבחן .

 

מקווה שזה עוזר כי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
אך ורק BMW 530 ליגה לאומית!!

 

ליגה לאומית? זה לא מחמיא לבימר. :2gunfire:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מהיכרות עם בימרים, אני הייתי מציע לך לחפש 530/40, אבל אם הגודל של הרכב לא

כזה קריטי, הייתי הולך על 325/330. גם הנאה גדולה יותר מנהיגה, גם קל יותר למצוא,

וגם אחזקה זולה יותר.

קח בחשבון שרק עכשיו מתחילים לקבל את סדרה 3 החדשה, ותוך זמן לא רב, בודאי

נראה היצע גדול יותר של סדרה 3 הקודמת.

לגבי זמינות של רכבים, מנסיון זה בא בגלים. יש תקופות שאין אף רכב למכירה, פתאום יש

10 כאלה. הרבה אנשים גם מתיאשים מלפרסם כל פעם מחדש בעיתון(עולה ים כסף), ולרבים

אין ידע/זמן לפרסם ברשת(בעלי בימרים...:smile: ), ולכן התופעה הזו...

עוד דבר, מחיר המחירון במכוניות האלה, לא משקף את העסקאות בשטח.

אני לפחות שחיפשתי סדרה 3 שנת 2001-2 ראיתי לא מעט עסקאות בהן הורידו מחיר

ניכר ממחיר המחירון הבסיסי, בלי כל התחשבות בתוספות למיניהן.

בכל אופן בהצלחה !

פורסם

לא יודע מה איתכם, אני מאוד אהנה לנהוג בקאדילק. גם ב BMW, אבל יותר בקאדילק.

אם בכל זאת הנאה מנהיגה מתחברת אך ורק לנהיגה "ספורטיבית", הרי שסאאב 9-5 אירו אינה טומנת ידה בצלחת כלל וכלל, נהנית מיחודיות מרשימה, תאוצות מרטיטות, אחיזה משובחת, ושלל תפנוקים, והכי חשוב, היא אנטי-תיזה ל-BMW.

לא כולם אוהבים בימרים.

dirty old man

need love too

פורסם
גיא, הוא לא אמר לך שאתה אמרת שקאדילק זה לפנסיונרים אמריקאים, מישהו אחר כתב את זה בעמוד הראשון בסוף.

ויש לו רישיון ויש לו גם קאדילק

אופס :oops: אין לו רישיון

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
גיא -אתה צודק לגמריי,לכל אחד יש את העדפות שלו ברכבו.

 

אנחנו חיפשנו את הרכות ,הנוחות,והכוח. קשה לי להאמין שמי שקונה רכבי סלון שכאלה ילך לעשות עימם ג'מיאקנות.

 

שים לב שבהודעה שהמלמצתי על הקאדילק לא חתמתי לירון,אבי הוא זה שנהג על כל רכבי היוקרה הנמצאים ב''שוק'' כיום ,ומביניהם הוא הכי נהנה בקאדילק,לכן ההודעה מתייחסת לאבי ולא לי.

 

 

 

לירון

למה לכל דיון על מכוניות סלון או פאר אתה ישר מכניס את הקאדילק של אבא שלך ??? בלי להעליב, אבל נמאס כבר לראות אותך ורק אותך מציא את ה-STS כל פעם שמישהו שואל על רכבי יוקרה... חוץ מזה, ה- STS נקטלה קשות בטופ גיר ובכל מגזין אירופאי.

דבר נוסף - מתי אנשים פה יבינו כבר שהנאה מנהיגה היא לא מכונית נוחה אלא מתקשרת דינאמת ואת זה צר לי להגיד ל-STS אין !

לירון, אתה בעצמך כתבת שחיפשתם נוחות וכח באוטו ולא הנאה מנהיגה... אז נראה לי שאו שאתה לא יודע מה זה מכונית מהנה לנהיגה או שלא קראת את הודעת הנושא עד הסוף !

Veni Vidi Vici


×
×
  • תוכן חדש...