Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא ממש - לדעתי אפשר בהחלט לחפש A6 1800 טורבו משנת 2002 בסביבות ה-170,000 ש"ח או להתקדם צפונה בשנתונים, להוסיף צ'יפ ישעלה את ההספק ל-200 כ"ס לערך ולהנות מרכב גדול, נוח וחזק למדי. אין ספק שה-ביטורבו עדיף...:)
קריאה של התגובות בשרשור הייתה מלמדת אותך שפותח השרשור הוא בעלים לשעבר של A6 ושנמאס לו..

מעבר לזה, אני אישית מחזיק בדעה שרכב בגודלו ובמשקלו של ה-A6פשוט לא אמור להיות מצוייד במנוע קטן וחלש יחסית לגודלו כמו ה-1.8T, גם עם צ'יפ.

אני אישית לא הייתי שוקל לקנות שום דבר ששוקל כ"כ הרבה עם פחות ממנוע של 240~ כ"ס וצפונה.

 

אופציה נוספת - במאתיים וארבעים אלף ש"ח ניתן לקנות פאסאט חדשה מהדגם היקר ביותר, לקבל רכב חדש שלעניות דעתי הוא מהמרשימים ביותר - גם גדול מאוד, מאובזר ודומה לפייטון (עד כמה שזה מוסיף לו נקודות זכות...).
מה הקשר בין פאסאט ל-BMW 530 או 540 כמו שדובר כאן?

 

מוטי.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה הקשר בין פאסאט ל-BMW 530 או 540 כמו שדובר כאן?

הפאסאט החדשה דומה ברמתה לסידרה 3 (לפחות הקודמת) ואם כפי שנאמר בשירשור סדרה 3 אקטואלית בתור אופציה, הרי שגם הפאסאט החדשה יכול ותהיה רלוונטית בענייננו. עם זאת, אכן אין מקום להשוות את הפאסאט החדשה לסידרה 5...
פורסם
גיא -אתה צודק לגמריי,לכל אחד יש את העדפות שלו ברכבו.

 

אנחנו חיפשנו את הרכות ,הנוחות,והכוח. קשה לי להאמין שמי שקונה רכבי סלון שכאלה ילך לעשות עימם ג'מיאקנות.

 

שים לב שבהודעה שהמלמצתי על הקאדילק לא חתמתי לירון,אבי הוא זה שנהג על כל רכבי היוקרה הנמצאים ב''שוק'' כיום ,ומביניהם הוא הכי נהנה בקאדילק,לכן ההודעה מתייחסת לאבי ולא לי.

 

 

 

לירון

רגע רגע רגע,

אין לך רישיון?!?!

 

בעעעעעע

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=65910&page=1&pp=15&highlight=%E9%E2%E5%E0%F8

לא הבנתי איך למען השם מישהו יכול לחשוב שקאדילאק מתנהגת טוב כמו ב.מ.וו 7 או XJ. באמת שלא הבנתי איך אפשר לחשוב דבר כזה... באף אחת מההודעות לא דיברתי על נוחות, או איכות הנסיעה. דיברנו התנהגות נ-ט-ו ובכל ההודעות שלך אתה רשמת שהקאדילאק מתנהגת ברמה שלהן!

וחתמת בשימך!

 

וציינת במפורש שנהגת על היגואר, ושוב, חתמת בשימך!

 

אין לי בעיה עם וויכוחים כמו שהיה על עלות ההחזקה של רכב יוקרתי, לא צריך רישיון בשביל זה אלא טיפה הבנה וניסיון.

אבל ראבאק, אתה מתווכח איתי על התנהגות של האוטו יחסית לאחרות כשבחיים לא נהגת עליה, בטח ובטח שלא על אחרות?

עכשיו בטח תגיד

"אבל אבא שלי נהג והוא אמר ככה וככה".

יופי.

אבל אבא שלך התכוון שהקאדילאק היא הנוחה ביותר, סבבה בשבילו. אבל המתנהגת ביותר? אם היית יודע מה זה "אוטו מתנהג" הייתי מסביר פה למה אין מצב שזה נכון...

 

מוציא את כל החשק מהוויכוחים פה בפורום.

Back to the original - NC again.

פורסם
רגע רגע רגע,

אין לך רישיון?!?!

 

בעעעעעע

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=65910&page=1&pp=15&highlight=%E9%E2%E5%E0%F8

לא הבנתי איך למען השם מישהו יכול לחשוב שקאדילאק מתנהגת טוב כמו ב.מ.וו 7 או XJ. באמת שלא הבנתי איך אפשר לחשוב דבר כזה... באף אחת מההודעות לא דיברתי על נוחות, או איכות הנסיעה. דיברנו התנהגות נ-ט-ו ובכל ההודעות שלך אתה רשמת שהקאדילאק מתנהגת ברמה שלהן!

וחתמת בשימך!

 

וציינת במפורש שנהגת על היגואר, ושוב, חתמת בשימך!

 

אין לי בעיה עם וויכוחים כמו שהיה על עלות ההחזקה של רכב יוקרתי, לא צריך רישיון בשביל זה אלא טיפה הבנה וניסיון.

אבל ראבאק, אתה מתווכח איתי על התנהגות של האוטו יחסית לאחרות כשבחיים לא נהגת עליה, בטח ובטח שלא על אחרות?

עכשיו בטח תגיד

"אבל אבא שלי נהג והוא אמר ככה וככה".

יופי.

אבל אבא שלך התכוון שהקאדילאק היא הנוחה ביותר, סבבה בשבילו. אבל המתנהגת ביותר? אם היית יודע מה זה "אוטו מתנהג" הייתי מסביר פה למה אין מצב שזה נכון...

 

מוציא את כל החשק מהוויכוחים פה בפורום.

צודק בהחלט... !!! זה מה שעיצבן אותי כל כך...

נמאס לשמוע כל מיני ילדים מייעצים פה רכבים על ימין ועל שמאל בלי שנהגו ברכב כלשהו...

ועוד דבר... אנשים על תייעצו על התנהגות של רכב אלא אם נהגתם בו... אחרת כל רכב שני יהפוך פה לקררה GT...

Veni Vidi Vici

פורסם
צודק בהחלט... !!! זה מה שעיצבן אותי כל כך...
אני עדיין מחכה לתגובה מכבודו,

שיסביר לי בבקשה למה בזבזתי כזה בלאי על המקלדת שלי, על וויכוח סתמי?

(אני לא מתכווון על הוויכוח על עלות ההאחזקה של רכב יוקרה, אני מתכוון על הוויכוח על ההתנהגות של הקאדילאק ועל דברים שצריכים לנהוג בהם).

 

זה כמו שמישהו יתווכח איתי איזה סוג חזייה תומך הכי הרבה או משהו כזה.

Back to the original - NC again.

פורסם

מר לירון-כביכול-אני-נוהג-על-STS -

 

החוצפה שלך לעלות לפורום ייעוץ ברכישת רכב, ולתת לאנשים ייעוץ מתוך הרושם שיש לך ניסיון עם הרכב הנ"ל כבעלים וכנהג היא פשוט שקר מוחלט ועומדת בניגוד לכללי הפורום ואת זה אני עומד לחתוך כרגע כי זו הגזמה פראית לגמרי.

 

למנהלים יש את האופציות שלהם לניהול משתמשים, ומהיום ועד להודעה חדשה כל הודעה שתפרסם בפורום זקוקה לאישור מנהל כדי להתפרסם בשרשורים השונים בכל חלקי הפורום.

 

המחשבה שיבוא משתמש זה או אחר ויישקר במודע לאנשים שסומכים על עצתם של המשתמשים המבינים היא לחלוטין בלתי נסבלת והנהלת הפורום לא תעבור עליה בשתיקה!

 

אני מפנה בזאת את כלל המשתמשים לקרוא מחדש בכללי הפורום את הפסקה הבאה -

 

אם אין לכם רשיון (ולא בגלל שהוא נשלל), לא באמת מעניין אותנו לשמוע מה יש לכם להגיד בענייני מכוניות, אופנועים, או כל כלי רכב אחר. תחסכו מאיתנו ואל תייעצו לאף אחד.

מוטי.


×
×
  • תוכן חדש...