Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7638 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שום קשר כלשהו בין ה530 לבין STS, מלבד המחיר. הן מכוונות לקהל שונה, בעלות תצורה שונה, ואני לא חושב שיש קשר כלשהו בין STS לבין דינאמיות.

לירון, גם אבא שלי חושב שקסנטיה היא רכב מהנה לנהיגה, והיה מעדיף C5 על 520 (כן, גם אני לא האמנתי).

מי שלא יודע לנהוג - וזה לא קשור לכמה שנים הוא על הכביש - יפרש את ההנאה מנהיגה בצורה מאוד אישית ולא קשורה למשמעות המקורית של המושג.

 

מי שכן יודע לנהוג, או לפחות מנסה, מבין את המשמעות מאחורי הנאה מנהיגה. בקרב אלו, לא תמצא הבדל גדול באינטרפרטציה או בסולם הערכים שבסופו של דבר מסכם את ההנאה מהנהיגה.

 

תראה בשרשור אחר, כיצד eyalzo (שומדבר אישי ;) ) משבח את הניהוג של הC5, אבל עושה זאת מנקודת מבט של נהג ממוצע. כמובן שנהג מיומן ואמון על רזי הנהיגה הספורטיבית היה פוסל את הC5 על הסף, כי אולי יכולתה הדינמית גבוהה, אך שיתוף הפעולה עם הנהג אפסי.

 

חובבי הנהיגה הספורטיבית כולם, מחפשים שלדה מתקשרת, הגה ישיר, גיר ידני וכו' - כלומר, רכב שהשליטה בו מוחלטת ושיתוף הפעולה שלו במעשי הזדון של הנהג מוחלטים אף הם.

כמובן שמחוץ למסלול, קשה למצוא דברים מושלמים כאלו, אבל משתדלים.

 

אולי המושג עצמו קצת מעורפל, שהרי נהג ממוצע עשוי להנות יותר מהנהיגה בSTS לעומת ה530.

אולי היה צריך לומר "הנאה מנהיגה בדגש על דינמיות", אבל אז זו לא הייתה קהילת חובבי רכב, אלא קהילת gayz0rz שהתמזל מזלם להוציא רשיון, ואנו לא כאלו.

 

בכל מקרה, הSTS היא אולי מכונית נעימה, ובוודאי משקפת נאמנה את תפיסת החיים מאחורי המותג "קאדילאק" בפרט ואת הרוח האמריקנית בכלל (לפחות זו לפני פנייתם לאירופה), אבל דינמית.. אה, כנראה שלא.

 

ובחזרה לדיון המקורי - אין לי שום ספק שכל דבר שמתחיל בספרה "5" יעשה כאן את העבודה היטב.

אמנם לא נהגתי, רק נסעתי (הרבה) ב520, אבל זו לדעתי פשוט יצירת אמנות מכל היבט, הישג one-off של תעשיית הרכב. האוטו הזה פשוט מאוזן, מאוזן עד כדי כאב. נוקשה, אבל עדיין רך ונוח (מאוד נוח, מאוד), זריז, אבל עדיין משייט ברוגע, מעוצב בצורה אגרסיבית - אך נעימה ולא מאיימת, בעל מימדים כבירים ועדיין כל מי שהתיישב מאחורי ההגה שלו טען שהוא מרגיש כמכונית קטנה בהרבה. זו הפסגה. עכשיו לך תמצא אחת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חוץ מזה, ה- STS נקטלה קשות בטופ גיר ובכל מגזין אירופאי.

דבר נוסף - מתי אנשים פה יבינו כבר שהנאה מנהיגה היא לא מכונית נוחה אלא מתקשרת דינאמת ואת זה צר לי להגיד ל-STS אין !

יוו איזה מושפע מהפורום אתה, אלוהים ישמור.

 

אני נהנה מתקשורת דינאמית-אל-חותית-בין-תחומית-רב-עולמית-דו-דחומית-תלת-מימדית-סינקוריאלית-ביקטוריאלית.

זה אומר שכולם מחפשים את זה?

 

אז חלק גדול מהפורום פה מחפש הנאה ספורטיבית מהרכב שלו. בגלל זה רוב האנשים פה נוסעים על 106 ולא על קולט, וזה מובן.

 

אבל, מה לעשות, רוב האנשים שנוסעים על רכבי יוקרה לא רוצים שההנאה מהנהיגה שלהם תיהיה החלקות, סחיפות, הגה מתקשר, שילדה הדוקה, ומשחקי משקל קיצוניים.

רובם, תתפלא, רוצים נוחות, פינוק, יוקרה. נכון, הם אוהבים לנהוג, אבל אוהבים לנהוג באופן שונה ממך או מרוב חברי הפורום. רוב חבריי הפורום נהנים לנהוג כשהאוטו בעיקר על הצד, או כמה שיותר מהר מנקודה לנקודה או שטויות שכאלה. אבל הם לא ככה, בשבילהם הנאה מנהיגה זה לנהוג רגוע, בלי להרגיש את הנהיגה, לנהוג 4 שעות לאילת עם הרכב ולקום כמו חדש.

 

 

מתי אנשים פה כבר יבינו שלא כולם מחפשים את ההנאה הספורטיבית? לא כולם מחפשים את אותו הדבר?

Back to the original - NC again.

פורסם

דינמיות...

אודי A4 3.0 QUATTRO

BMW 330i

או...

SUBARU B4 3.0R :)

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

מתי אנשים פה כבר יבינו שלא כולם מחפשים את ההנאה הספורטיבית? לא כולם מחפשים את אותו הדבר?

אני מניח שמי שמחזיק באימפרזה GT ומחפש רכב מהנה לנהיגה, לא מחפש מהנה במובן הגריאטרי (כורסאות מסאז'), אלא מהנה במובן של אוי-שיט-אני-הולך-למות-שיט-שיט-שיט-שיו-זה-היה-קרוב.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
יוו איזה מושפע מהפורום אתה, אלוהים ישמור.

 

אני נהנה מתקשורת דינאמית-אל-חותית-בין-תחומית-רב-עולמית-דו-דחומית-תלת-מימדית-סינקוריאלית-ביקטוריאלית.

זה אומר שכולם מחפשים את זה?

 

אז חלק גדול מהפורום פה מחפש הנאה ספורטיבית מהרכב שלו. בגלל זה רוב האנשים פה נוסעים על 106 ולא על קולט, וזה מובן.

 

אבל, מה לעשות, רוב האנשים שנוסעים על רכבי יוקרה לא רוצים שההנאה מהנהיגה שלהם תיהיה החלקות, סחיפות, הגה מתקשר, שילדה הדוקה, ומשחקי משקל קיצוניים.

רובם, תתפלא, רוצים נוחות, פינוק, יוקרה. נכון, הם אוהבים לנהוג, אבל אוהבים לנהוג באופן שונה ממך או מרוב חברי הפורום. רוב חבריי הפורום נהנים לנהוג כשהאוטו בעיקר על הצד, או כמה שיותר מהר מנקודה לנקודה או שטויות שכאלה. אבל הם לא ככה, בשבילהם הנאה מנהיגה זה לנהוג רגוע, בלי להרגיש את הנהיגה, לנהוג 4 שעות לאילת עם הרכב ולקום כמו חדש.

 

 

מתי אנשים פה כבר יבינו שלא כולם מחפשים את ההנאה הספורטיבית? לא כולם מחפשים את אותו הדבר?

פה אתה טועה - הנאה מנהיגה היא הנאה מנהיגה עצמה. אתה התכוונת להנאה מהנסיעה ולא מהנהיגה בכך שאמרת שאפשר לקום אחרי 4 שעות נהיגה כמו חדש.

Veni Vidi Vici

פורסם
אני מניח שמי שמחזיק באימפרזה GT ומחפש רכב מהנה לנהיגה, לא מחפש מהנה במובן הגריאטרי (כורסאות מסאז'), אלא מהנה במובן של אוי-שיט-אני-הולך-למות-שיט-שיט-שיט-שיו-זה-היה-קרוב.
עד שפעם אחת זה יהיה

"שיט...הגזמתי הפעם".

אבל כן, זו הכוונה. וגם אני אוהב את האפשרות השנייה הרבה יותר מהאפשרות הראשונה (GT מאשר כורסאות מסאג') אבל לא כולם כמונו. ליהפך, רובם שונים מאיתנו.

Back to the original - NC again.

פורסם
ה sts מתאימה לך אם אתה רוצה להראות כמו פנסיונר אמריקני, אחרת פשוט אין לך סיבה לקנות אותה על פני הבימר..

 

עמוס.

או גימלאי ישראלי :)

 

לענינינו-

בסכום הזה אפשר לקנות המון רכבים.

אין לזה סוף.

החל ב-מרצדס S קלאס עד הקאדי המדוברת או גי'פ מפואר או דו מושבית וכו'

הכל תלוי במה הבחור מחפש.

לדעתי ולדעת חכמים ומנוסים ממני ובערך 99 אחוז מעיתונאי הרכב בעולם במוו 5 מציעה חבילה כוללת (ביצועים, נוחות וכו') ללא תחרות.

אם אתה מצליח להניח את ידך על 540 ... לאחר נהיגה על אחת היא עדיפה גם על אודי A8 (בשנתונים עד 2002- ב-2003 עברה שדרוג משמעותי וב-2004 הוחלף הדגם במכונית לא פחות ממדהימה בכל היבט אפשרי) ולדעתי גם הסלון הטובה בעולם

BMW330i

למכירה מגבר 8011S MBL + רמקולים MONTANA EPS

פרטים בה"פ

פורסם

שאלה לי אליכם:מתי לאחרונה נהגתם אתם על הSTS?

בקיצור, אין לך רישיון. ולשאול מתי אנחנו נהגנו בSTS כאשר אתה לא נהגת בכלל (או בשיעור נהיגה) זה קצת עקום.

 

אם אבא שלך מגיב בשם שלך, עדיף שיפתח USER משלו, או שיחתום לפחות בשמו. תעיף מבט בכללי הפורום ותראה מה רשום שם לגבי הודעות של חסרי רישיון בפורום ייעוץ ברכישה (כלל מספר 4).

 

נראה שיש לך נטיה כללית להמליץ על הSTS לא משנה מה, כמו כמה אחרים פה שממליצים על רכבים קבועים, תמיד, בלי קשר לשירשור. אני הייתי ממליץ על הSTS בתור אופציה גם כן, אם הנתונים היו שונים. בזמנו גם רשמת שבדקתם S קלאס וA8 והעדפתם את הSTS, מה שהופך אותכם בערך ליחידים (לפחות לפי כל מבחן עיתונות אפשרי כמעט) שהעדיפו STS על הטופ של גרמניה. אבל צריך לזכור שמדובר בטעם אישי גם, ולדעת גם שהרכב שלכם (למרות אפקט הבעלות הפסיכולוגי) לא מושלם. אין באמור לזלזל בניסיון הנהיגה של אביך, אבל זה שהוא נוהג 30 שנה לא הופך אותו לנהג טוב פחות או יותר ממישהו עם רישיון של 5 שנים, השאלה עד כמה הנהג יודע שהוא לא יודע, והולך לקורסי נהיגה, לומד ומשפר את צורת הנהיגה שלו.

 

אני מסכים עם TB שאומר שרוב הרוכשים של הרכבים הללו לא ינהגו בהם בצורה שאנחנו נוהגים, אבל כנראה שבשירשור הזה מדובר על משהו שונה. אם לא היה רשום בצורה ספציפית הנאה מנהיגה (ודינאמיות, שלא תיקנו אותי בנקודה הזו) הייתי מציע גם את ה E קלאס החדשה למשל.

 

גיא

פורסם

טוב חזרה לנושא הדיון,



 

מה עם האודי a6? או אפילו a8?

 

עמוס.

 

מסיבה לא ברורה הם מאוד, מאוד יקרות ביחס לב.מ.וו. כך שבאותו מחיר של A6 או A8 תוכל לקנות דגם מקביל של ב.מ.וו בשנתון או שניים גבוה יותר.

 

בכלל לא ברור המצב הזה של ב.מ.וו בשוק מכוניות היוקרה. הם נחשבים לטובים ביותר ויחד עם זאת המחירון שלהם בריצפה (באופן יחסי כמובן), למעט ה - X5 ששומר על מחירון גבוה.

פורסם

טוב תודה למגיבים. האמת אני לא יודע מה הוויכוח לגבי ה STS על גבי שני עמודים אני בכלל לא התענייתי בעגלה הזאת :)

 

 

התעניינתי דווקא בCTS שהיא הנעה האחורית. ובנוייה על הפלטרופמה של האופל אומגה האירופאית.

אבל לא משנה.

 

בקיצור כרגע נוהג אני על אימפרזה. אז ההנאה שאני מחפש היא מנהיגה ולא מנסיעה בכורסע רכה.

כמובן שהרכב חייב להיות מפואר מפנק ונוח ליום יום. אבל חייב שיהיה לו את הצד המהנה כפי שאתם אומרים שיש לסדרה 5 בעלת ההנעה האחורית.

אודי דיי נפסלות כי אני לא הכי אוהב את המכוניות שלהם חוץ מזה שהן הנעה קידמית.

 

בקיצור אני חושב שאני ילך על 540 או 535. יש לי כמה על הכוונת כרגע.

אגב הרכבים האלה מגיעים עם טיפטרוניק לפחות?

תודה לכולם.

=========================================

SILVER GT99

 

http://pic.hevre.co.il/UserAlbum.asp?uid=533D1E2E264446D48118FF4BF6F82A9A&alid=193177

פורסם

CTS עם מנועי ה 3.2 הישנים

פשוט עגלות... מניסיון , אבל מה שכן... האוטו נזרק במהירות האור, משהו מפחיד... בהשוואה ל 300C שנהגתי עליה...

 

רוצה הנאה? 535-540... וכן יש טיפטרוניק

תוכל לקנות את המודל 99 ויש אחת למכירה שעולה בסביבות ה 180-190 אם אני לא טועה.. ובשאר הכסף פרוייקט נחמד ;)

בהצלחה!

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
מסיבה לא ברורה הם מאוד, מאוד יקרות ביחס לב.מ.וו. כך שבאותו מחיר של A6 או A8 תוכל לקנות דגם מקביל של ב.מ.וו בשנתון או שניים גבוה יותר.

 

בכלל לא ברור המצב הזה של ב.מ.וו בשוק מכוניות היוקרה. הם נחשבים לטובים ביותר ויחד עם זאת המחירון שלהם בריצפה (באופן יחסי כמובן), למעט ה - X5 ששומר על מחירון גבוה.

לא ממש - לדעתי אפשר בהחלט לחפש A6 1800 טורבו משנת 2002 בסביבות ה-170,000 ש"ח או להתקדם צפונה בשנתונים, להוסיף צ'יפ ישעלה את ההספק ל-200 כ"ס לערך ולהנות מרכב גדול, נוח וחזק למדי. אין ספק שה-ביטורבו עדיף...:)

 

אופציה נוספת - במאתיים וארבעים אלף ש"ח ניתן לקנות פאסאט חדשה מהדגם היקר ביותר, לקבל רכב חדש שלעניות דעתי הוא מהמרשימים ביותר - גם גדול מאוד, מאובזר ודומה לפייטון (עד כמה שזה מוסיף לו נקודות זכות...).

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

לא הבנתי למה בדיוק התכוונת שאמרת "לא ממש". אין לי מושג למה ציטטת אותי, כי התשובה שלך לא כל כך קשורה למה שכתבתי.


×
×
  • תוכן חדש...