Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה הכל מתחיל !!! בוחרים איזה באיזה צבעים רוצים לצבוע ואיזה חלקים רוצים לצבוע !!!

וככה עשיתי ! פירקתי את החלקים שרציתי לצבוע (כמובן שלא הכל ביום אחד) וכל מה שתראו כאן זה לא הסוף של העבודה !

מנקים את החלקים שטינר (לדאוג שלא לא ממש חזק שלא יהרוס את הפלסטיקה).

לפי מה שאתם רואים בתמונה - בהתחלה לא רציתי לצבוע את ה 2.0 שעל הפלסטיק שמעל למנוע. אז כיסיתי אותו ואת הסימן VW בדבק וגזרתי עם סכין יפאני (צובעים את הכל ובסוף מוציאים את המדבקה).

 

את הצבע ריססתי בספריי שעומד ב 80מעלות. וזה לא התקלף ונסעתי הרבה עם האוטו !

 

את השאר תוכלו לראות בתמונות !

 

תגידו לי מה דעתכם ! כולם אמרו לי יפה בינתים - תגידו מה דעתכם ! לי זה נראה הרבה יותר יפה מאשר לראות הכל שחור !

P4270039.JPG

P4270041.JPG

P4270042.JPG

P4270040.JPG

P4270043.JPG

P1010046.JPG

:silly: Cx5 - 2012

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זו שמיכה מיוחדת?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

נראה מגניב נחכה להמשך ... :)

שניים סינים אם קינור גדול ישוו בצד הקביש ופיתפתו בכול גדול...:lol:

פורסם

המשכתי וצבעתי עוד כמה חלקים ! כמו שאמרתי העבודה עוד לא נגמרה ...

וגם כן ניקיתי את המנוע עצמו על "ניטרו 20 של טמבור" מנקה מעולה את המנוע ועושה אותו כמו חדש !

 

הנה תמונה של הניקוי מנוע - והמשך מעבודת הצביעה ...

אגב תרבו בעיתונים אם אתם צובעים כדי למנוע פינישים מכוערים בסוף !

כשמרססים הספריי לא מרסס ממוקד (בכלל לא) ועם האוויר זה עף לכל עבר - יש לרסס ממרחק 30 ואפילו 40 סנטימטר לצביעה יפה - ולא כמו שרשום על האריזה (20cm)...

ויש לצבוע מספר שכבות ולא אחת !

P1010050.JPG

P1010047.JPG

P1010048.JPG

P1010053.JPG

P1010055.JPG

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
זו שמיכה מיוחדת?
אני לא יודע אם אתה רציני - אבל בהחלט שלא - אפשר גם על עיתונים ! כדי לא ללכלך...

 

אולי תעלה תמונה כשהכל מורכב? :(
הנה העלתי כבר - תהנה !

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

יצא נחמד מאוד.

לדתעי הבחירת צבעים שלך מוטעת, זה נראה טיפה כמו לגו עכשיו :(

הייתי בוחר צבעים טיפה יותר.. גבריים הייתי אומר..

פורסם
יצא נחמד מאוד.

לדתעי הבחירת צבעים שלך מוטעת, זה נראה טיפה כמו לגו עכשיו :(

הייתי בוחר צבעים טיפה יותר.. גבריים הייתי אומר..

כמו מה ?

אלה צבעי RAL - מה שאומר שהם לא ערבובים של צבעים אלה היסודות של הצבעים - וככה זה נראה יותר בולט לעיין ויותר יפה !

לגבי צבעים גבריים - כמו מה ? חום ??? זה צבע שלא בולט והוא כהה !

 

ו...לגו זה טוב :)

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

לפי זעתי זה ילדותי ושטותי מאוד!!!!

אני רואה שיש לך המון ,המון-אבל המון זמן פנוי,בזבז אותו על דברים חיוניים באמת לרכב שלך ולא על צבעית חלקי פאזל ברכב.

זו דעתי

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם
אני לא יודע אם אתה רציני

ממש לא.

 

מה שכן, וכאן אני רציני, LEGO RULEZZZZZZZZZZ!!!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני אישית לא מבין מה הטעם...

מי בכלל רואה, ולמי בכלל אכפת איך נראים הביפנוכו של המכסה מנוע...

 

אבל אם זה עושה לך טוב....

 

עבודה יפה בכל אופן.

 

על טעם ועל ריח...

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
אני אישית לא מבין מה הטעם...

מי בכלל רואה, ולמי בכלל אכפת איך נראים הביפנוכו של המכסה מנוע...

 

אבל אם זה עושה לך טוב....

 

עבודה יפה בכל אופן.

 

על טעם ועל ריח...

מעניין למה מרצדס לדוגמא מיפיפת את מה שיש מתחת למכסה המנוע ואת הכבלים ואת המנוע עצמו ואת הפלסטיקה !!! מילא אף אחד לא רואה את זה !!! לא ? (בציניות) למי שלא הבין :)

 

תודה בכל אופן על התגובות !

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

עבודה יפה ובאמת כל הכבוד על ההשקעה אבל, ויש אבל גדול, איך הגעת לצבעים הללו , הם מצעצעים את האוטו בצורה מגוחכת.

ובקשר לשאלה שלך אלו צבעים היו יותר יפים , אז הנה תשובה במילה אחת "כסף" , הרבה יותר יוקרתי והרבה יותר נעים לעין ובנוסף הוא משתלב יפה עם צבע שחור וגם עם צבע הרכב שלך.


×
×
  • תוכן חדש...