Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עבודה יפה ויסודית! אבל כמובן באמת מיותר! הזכיר לי את הילדות בקיטנות כשהיתי צובע כל מיני שטויות בכל מיני צבעים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה יפה אבל ממש לא מתאים לרכב, הוא נראה כמו צעצוע, במיוחד שהרכב שחור, אם הוא היה בצבע כחול אולי זה היה נראה יותר טוב.

בכל מיקרה זה נחמד :)

ולפי דעתי הטמפרטורה שם הרבה יותר מ80 מעלות

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

זה אחד המדריכים המיותרים שהיו פה אבל אם זה מה שאתה אוהב שיבושם לך.

 

נראה לי שתוך חצי שנה ימאס לך לנקות את המנוע כל שבוע ואז יתחיל להצטבר ליכלוך שיהרוס את הצבע ואת כל ההשקעה שלך, אבל בקטנה, העיקר שנהנת.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

העבודה יפה אך אני חושב שזה מיותר לגמרי, העבודה באמת יפה אבל מה זה הצבעים האלה,

זה נראה כמו עמדת המתנה של ילדים והורים בשניידר,

חשבת מה יהיה שתרצה למכור, אנשים יבהלו, אני נבהלתי ואני הייתי נבהל אם הייתי בא לראות את הרכב, בסה"כ ניכר שהשקעת הרבה בניקוי וצביעת החלקים והתוצאות של הצביעה יפות אבל לא במקום, יש לך הרבה זמן פנוי ותיטיב עם עצמך ועמנו ובמקום לעשות דברים שטותיים והזויים תלמד קצת טכני ותדע בדברים שצריך לדעת ולהבין ולא איך יושב הפלסטיק הידוע לשמצה "2.0"

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

העבודה יסודית מאוד.

 

אני בטוח שזה משמח אותך. כל הכבוד :).

 

בעיניי היה עדיף צבע אחד. ולא שילוב של LEGO. אבל זה עניין של טעם.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

בסך הכל עבודה יפה ויסודית,שילוב הצבעים באמת מזכיר לי מכונית צעצוע,אבל אם זה מה שאתה אוהב...שיבושם לך

בכל אופן אני לא מצליח להבין למה צבעת את הסמל 2.0 שבמקור בא בניקל?...

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

כל הכבוד ידידי אהבתי מאד את התוצאה.

הלוואי שלי היה את הזמן הכסף והידיים בשביל לעשות כאלו דברים באוטו.

ולדעתי(אני מאד מאד אוהב כחול.וגם צהוב...)יצא ממש מדהים.

אם היית צובע בצבע זוהר היית יכול להתעסק עם המנוע בחושך בלי פנס:yum::multi::hihi::roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חמוד ביותר , אישית לא לטעמי . שורה תחתונה-כל הכבוד על ההשקעה , קבל ח"ח.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

סתם לידע כללי, מרצדס לא "מייפייפת" יותר מדיי את הביפנוכוס של המכסה מנוע.

הם כולה שמים חתיכת פיירינג מפלסטיק עמיד לחום על המכסה שסתומים(וכמעט כל המנוע עצמו), בצבע שחור, ולוגו של מרצדס על זה.

 

עד כאן

שלד

פורסם

העבודה וההשקעה מעולים!!

 

אבל למה לעזאזל כל כך הרבה צבעים?? הפכת אותה לפולו ארלקינו :)

אני הייתי צובע בצבע של האוטו.

כחול פחם מטאלי... צבע מהמם!!! :wink:

פורסם

יצא פיצוץ,עבודה יפה ומקצועית חבל על הזמן...ממש יפה.

 

לגבי התגובות השליליות, אתה תלמד לאט לאט שב 90% מהמקרים אנשים פה יקטלו אותך אז קח בקלות.

 

יצא ממש יפה, אני אישית מעדיף את העניינים מתחת למכסה בצבע המקורי שלהם , קרי שחור,אבל יצא לך ממש יפה,תתחדש.

פורסם

ולפי דעתי הטמפרטורה שם הרבה יותר מ80 מעלות

ב80 מעלות הפלסטיק יתחיל להתעוות

ואל תשכח שטורים הגבוהים הם בנסיעה ולא בפקק, הרוח תורמת הרבה לקירור הפלסטיקה.

 

לפי דעתי כל אלה שמבלבלים ת'מוח - יצא יפה מאוד, ולא רק יפה אלא מקצועי ביותר לפי איכות הצביעה.

 

אלון. :-D


×
×
  • תוכן חדש...