Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא יפה מאד כל הכבוד על ההשקה.

אם אתה אוהב את הצבע אז שים פס על כולם, גם לי אמרו את זה על הטאסות של האקסנט שלי ולדעתי זה יפה וזה מה שחשוב.

בקיצור סחתיין על ההשקה יצא יפה מאד.

בן

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבר'ה לדעתי אתם מאבדים פה כיוון ואת העיקרון - העיקרון בפרוייקט הזה זה טיפים ושאלות על דרך ואיכות הביצוע...ולא על בחירת הצבעים - כל אחד שירצה לבצע פרוייקט כזה מן הסתם יעשה זאת בצבעים לבחירתו....אבל המקצועיות תשמש לו מנחה !! בכל אופן...כל הכבוד על ההשקעה....

 

לבחירת הצבעים אני לא אכנס - עם כי לדעתי כסף היה יושב טוב במנוע

פורסם

כל הכבוד על היוזמה ועל ההשקעה!!

 

 

 

ממליץ למי שבוחר לעשות משהו כזה לוודא שהצבע לא מתקלף בחום-

כי אחרת יהיה לכם מנוע צבעוני למחצה וחתיכות צבע בפילטר אויר...או גרוע מזה!

לפני צביעה חייבים להסיר כל שארית צבע, וכמובן לא לצבוע חוטים, חיישנים וקונקטורים.

 

 

(זה ניראה כמו אוטו של פליי-מוביל)

פורסם

עוד לפני שראיתי את זה מורכב מתחת למכסה מנוע ועוד לפני שראיתי אפילו תגובה אחת בשרשור הזה,אמרתי לעצמי בלב שזאת פשוט בדיחה מוטורית!!

אתה יודע כמה יקרים כל הפלסטיקים האלה? פשוט השחטת אותם.

עכשיו רק חסר שתצבע את עצמך בצהוב ותשים לך טוקי צבעוני נחמד על הכתף,ותהיה בדיוק כמו אנשי הליגו הקטנים שהייתי משחק איתם לפני 10 שנים (הם היו פיראטים לא.?) אה וההגה צריך להיות חום,כמו האוניה של הפיראט.

עכשיו תשאל את עצמך,שתרצה למכור את הרכב,אתה לא חושב שזה טיפה ירתיע אנשים לראות מה שיש מתחת למכסה מנוע? אתה היית קונה רכב דמוי ליגו?

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אם יש לך ילדים קטנים בטח או בטח הייתה קונה רכב דמוי לגו.

למרות שעבודה יפה הצבעים מזעזעים שלא מתאימים לצבע המנוע. אם כבר אז אולי כסוף וכחול כהה.

פורסם

ניקל באמת היה יכול להיות נחמד, אבל בכמות סבירה ולא הכל.

העבודה יפה. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
בסך הכל עבודה יפה ויסודית,שילוב הצבעים באמת מזכיר לי מכונית צעצוע,אבל אם זה מה שאתה אוהב...שיבושם לך

בכל אופן אני לא מצליח להבין למה צבעת את הסמל 2.0 שבמקור בא בניקל?...

כי נשפך עליו טינר בטעות והרס אותו - היתי חיב לצבוע - אני מביא חדש מהחבר'ה !!!

 

... עכשיו ברצינות ! אתם אומרים שיותר יפה אם אני אעשה את זה צבע אחד ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
חבר'ה לדעתי אתם מאבדים פה כיוון ואת העיקרון - העיקרון בפרוייקט הזה זה טיפים ושאלות על דרך ואיכות הביצוע...ולא על בחירת הצבעים - כל אחד שירצה לבצע פרוייקט כזה מן הסתם יעשה זאת בצבעים לבחירתו....אבל המקצועיות תשמש לו מנחה !! בכל אופן...כל הכבוד על ההשקעה....

 

לבחירת הצבעים אני לא אכנס - עם כי לדעתי כסף היה יושב טוב במנוע

הצבעים של הכסף משום מה לא מתייבשים - אני לא יודע למה !!! ניסיתי אפילו עם צבע יסוד - הצבע פשוט לא מתייבש - כשנוגעים בן אחרי 24 שעות אפילו משאיר סימנים של נגיעות עליו !!!!

 

עוד לפני שראיתי את זה מורכב מתחת למכסה מנוע ועוד לפני שראיתי אפילו תגובה אחת בשרשור הזה,אמרתי לעצמי בלב שזאת פשוט בדיחה מוטורית!!

אתה יודע כמה יקרים כל הפלסטיקים האלה? פשוט השחטת אותם.

עכשיו רק חסר שתצבע את עצמך בצהוב ותשים לך טוקי צבעוני נחמד על הכתף,ותהיה בדיוק כמו אנשי הליגו הקטנים שהייתי משחק איתם לפני 10 שנים (הם היו פיראטים לא.?) אה וההגה צריך להיות חום,כמו האוניה של הפיראט.

עכשיו תשאל את עצמך,שתרצה למכור את הרכב,אתה לא חושב שזה טיפה ירתיע אנשים לראות מה שיש מתחת למכסה מנוע? אתה היית קונה רכב דמוי ליגו?

אני היתי קונה - כנראה שיש כאלה שלא :)

 

לגבי הצבעים ! אתם חושבים שאם אשנה ל כסף יצא יותר יפה ? אבל זה גם משעמם צבע אחד !!!!

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

היי

אם אתה מתכוון לשנות את הצבעים,הכי קל והכי יפה .

שנה את הצהוב והאדום לכסף - וזהו.

ייצא לך כסף וכחול = ממש יפה ולא מצועצע .

 

הסתכלתי על הצילומים, אם הצהוב והאדום יהפכו לכסף - זה יהיה פיצוץ.

פורסם

לפי דעתי יצא ממש יפה וכל הכבוד על ההשקעה.

 

וכל אלה שלא מוצא חן בעיניהם עדיף שלא יגיבו.

to finish first first you have to finish

פורסם

לפי דעתי יצא מעולה אבל אם כבר אתה מתכוון לעשות שינויים (אני לא הייתי משנה כ"כ מהר), אבל אם בכל זאת אז:

אם הצהוב והאדום יהפכו לכסף - זה יהיה פיצוץ.


×
×
  • תוכן חדש...