Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח מהירות...


Big Guy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לי אליכם...

 

לגבי דוחות מהירות מחוץ לעיר:

הבנתי שנותנים דו"ח רק אם אתה נוהג מעל 20 קמ"ש מהמותר ואז הדו"ח הוא 750 ש"ח, ואילו אם אתה עובר את ה 30, אז זה שלילה..

 

ומה אם אתה נוסע עד 20 מעל למותר - אז הם לא מסנים לתפוס?

 

כאילו הם נותנים לנהגים חופש פעולה של עד 20 קמ"ש מעל המותר ?

 

 

ולגבי בתוך העיר - האם זה אותו דבר?

פורסם

שאלה לי אליכם...

 

לגבי דוחות מהירות מחוץ לעיר:

הבנתי שנותנים דו"ח רק אם אתה נוהג מעל 20 קמ"ש מהמותר ואז הדו"ח הוא 750 ש"ח, ואילו אם אתה עובר את ה 30, אז זה שלילה..

 

ומה אם אתה נוסע עד 20 מעל למותר - אז הם לא מסנים לתפוס?

 

כאילו הם נותנים לנהגים חופש פעולה של עד 20 קמ"ש מעל המותר ?

 

 

ולגבי בתוך העיר - האם זה אותו דבר?את מה שאמרת על כביש מהיר אני לא מכיר...

אבל יש לי חבר שנסע לעיר 70 קמ"ש במקום של 50 (הוא נהג חדש) והוא קיבל שלילה ל 3 חודשים או חודשיים לא זוכר

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

  • אחראי פורום
פורסם

לא מדוייק. מעל ל-31 קמ"ש יותר מהמהירות המותרת- רשאי קצין לשלול במקום.

אם זה לא קצין, הוא נותן רישיון זמני ואתה נשלח לבירור אצל קצין.

אחרי זה יש משפט וכו' וכו'...

 

לצערי התנסתי בזה בזמן האחרון...

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

על שיטת הניקוד החדשה שמעת?

כנס לגוגל ותרשום: "שיטת הניקוד החדשה".

תחכים הרבה יותר וגם תקבל תשובות הרבה יותר מדוייקות ועדכניות.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

ואני מחזיק לך אצבעות שהניסיון שלך לא ירחיב עם זה לכיוון היותר שלילי, לדעתי זאת טעות לגשת בלי עורך דין, אדם מבזבז כלכך הרבה כספים על כלום! שהאלף\אלף חמש מאות, שקלים האלו ממש שווים את הרשיון !!

פורסם

ממה שאני הבנתי אם אתה נוסע ב-10% מעל המהירות המותרת לא עושים לך כלום גם אם רואים אותך.... זה נכון???...

 

ועוד משהו ששמעתיי... שאתה טס על הנתיב הימני בכביש שיש לו מצלמות הן לא יכולות לקלוט אותך כי אתה קרוב אליהן מידיי.....ז"א שרק מי שבנתיב האמצעי והשמאלי שמשמשים בד"כ לעקיפה ונסיעה במהירות הם המסוכנים מבחינת המצלמות....רציתי לשאול גם לגבי זה... אם מישהו יודע... תודה..

פורסם
ממה שאני הבנתי אם אתה נוסע ב-10% מעל המהירות המותרת לא עושים לך כלום גם אם רואים אותך.... זה נכון???...

 

ועוד משהו ששמעתיי... שאתה טס על הנתיב הימני בכביש שיש לו מצלמות הן לא יכולות לקלוט אותך כי אתה קרוב אליהן מידיי.....ז"א שרק מי שבנתיב האמצעי והשמאלי שמשמשים בד"כ לעקיפה ונסיעה במהירות הם המסוכנים מבחינת המצלמות....רציתי לשאול גם לגבי זה... אם מישהו יודע... תודה..

בקשר ל 10% גם אני שמעתי משהו...והקטע של המצלמות שלא רואות כי אתה קרוב זה שטות!!!

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

מר עמית88 (נהג חדש לפי הגיל, נכון?) -

כל התשובות לשאלותיך נמצאות באתר משטרת ישראל:

http://www.police.gov.il/districtmain.asp?path=/web_atan/hashpaa.xml

 

סף האכיפה הרשמי הוא 11 קמ"ש מעל המותר, ובאכיפה באמצעות ממא"ל מולטנובה סף האכיפה מכוייל ל 15-35 קמ"ש מעל המותר ומשתנה ממצלמה למצלמה ומעת לעת.

 

באשר לעקיפה פרועה מימין כדי להסתתר מממא"ל - במידה ואתה עושה כך אתה מוסיף חטא על פשע, ומפגין נהיגה חסרת אחריות, אידיוטית ומסוכנת.

זה לא מונע מהממא"ל לצלם את רכבך. ממש לא. אמנם גזרת התפיסה הולכת ומתרחבת ככל שהמרחק מהמצלמה גדל, בנתיב הימני עדיין יש מספיק מרחק כדי לתפוס אותך משתולל.

 

וספר את זה גם לחבר המשתולל שלך שהמליץ לך על הרעיון המטומטם להפליא הזה. אתם מוזמנים לנסות זאת בכביש ריק כדי לא לסכן את משתמשי המסלולים השמאליים. התמונה תישלח לביתך כהוכחה. הולך?

פורסם

לא מזמן עשו בטופ גיר מבחן באיזה מהירות המצלמה לא קולטת... הביאו איזה אוטו נגיר שב270 המצלמה לא צילמה אותו אפילו....אז הנה לכם רעיון

יש למחוק חתימות חסרות טעם, ויפה שעה אחת קודם!

פורסם

זה לא חדש שהלימיט העליון של המצלמה הוא 250 קמ"ש אם תכנס לטופ ספיד תעשה חיפוש תמצא שרשורים ישנים בנושא

פורסם

הלימיט הוא 270.. לא 250.. :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

ויש באמת פה אנשים שקיבלו דו"ח על מהירות של נגיד 15 מעל המותר או משהו כזה?

 

או שלרוב תופסים את אלה שנוהגים 20 מעל המותר?

פורסם

הייתי באתר של המשטרה עכשיו..

כתוב שם שמקבלים נקודות ודו"ח רק אם נוסעים 25 קמ"ש מעל המותר בדרך בין עירונית או מהירה...

 

ופחות מזה פשוט מקבלים 250 ש"ח קנס ובלי נקוודות?

×
×
  • תוכן חדש...