Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

official Impreza 2003/2004 ??(+תמונות רשמיות מאוטו-אקפרס !)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באחוריים אין שינוי (לפי מה שידוע כרגע)

 

לפי מה שרואים בתמונות - החזית של המכונית הלבנה מטושטשת בעזרת סרט-נייר-דביק - אבל הקווים ז-ה-י-ם לזו שבתמונה הכחולה מעליה... בדיוק אותם הקימורים באיזור הגריל ובדיוק אותם הפנסים !

 

נדמה לי ש"זו" ה-אחת האמיתית :-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפנסים האחוריים הנוכחים של האימפרצה ממש נראים טוב, ולא זקוקים לשינוי.

אני מעדיף לחכות קצת עד שיגיעו הדגמים המקוריים בלי חארטות!

חברים, תקשיבו, כאן בתמונות מוצגות ה-STI, שהן נראות קצת יותר יפות מהנוכחיות.

אבל פה בארץ יותר מעניין איך תיראה הרגילה, שהיא תמיד פחות יפה מה-STI.

אז התמונות של ה-STI פה לא ממש מעניינות, הרי זה לא מה שאני אראה כל יום בכביש, נכון?

 

 

נ.ב.

מתי תתפרסמנה תמונות רשמיות?

הרי תערוכת פאריז מתחילה מחר...אז מחר?

 

 

תודה![/b]

172

פורסם

השידרוג בפנסים הוא לכל הדגמים - סביר להניח שהפגושים ב STI/WRX יהיו כמו אלו שבתמונה, מעוצבים יותר... בכל מקרה, לדעתי האישית, הפגושים גם באימפרזות הרגילות הם בסדר, לא משהו מזיק כמו הפנסים סטייל BUG EYE ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זה רק אני או שהחזית מתחילה להזכיר (מאוד) את ה-EVO7 (גריל שחור בשיפוע, ספוילר תחתון בניצב עם פתח גדול לרדיאטור ועוד).

 

אכן ח"ח לסובארו על השינוי לפי דרישת הקהל, בטח מחברה קטנה כ"כ שעבורה זאת הוצאה לא צפויה של כסף.

 

לפי דעתי העיצוב החיצוני של ה-GT הוא העיצוב הנכון ביותר עבור אותו רכב , לפי דעתי הרכב יפה יותר ללא הספויילר המקורי

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

כמה שהיא לא יפה, היא תימכר לפחות באותה הכמות שנמכרה האימפרזה הנוכחית...(אני מדבר על הגירסא הרגילה, לא הWRX), אז תתחילו להתכונן לראות את היצור הזה... :evil:

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם

תאמין לי עדיף את עיני החרק הישנות...לפחות הן מעניינות (מכוערות אך מענייניות).

 

עיצוב ממש משעמם ולא משמעותי. רק שיפוץ של פנסים קדמיים! :mad:

172

פורסם

רק שהוא לא מספיק

הפנסים היו צריכים להיות יותר "רעים", לשדר אופי רעעעע ותחמן

היו צריכים לעשות אותם יותר צרים (בגובה) וארוכים

מה שכן, הכונס הזה מפחידדד. סטייל אמריקאיות כוחניות.


×
×
  • תוכן חדש...