Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

official Impreza 2003/2004 ??(+תמונות רשמיות מאוטו-אקפרס !)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמו כן, עכשיו קראתי בSCOOBYNET לWRX יש 225 כ"ס במקום 215!!

 

תיקון קטן- באתר של מגזין אוטו רשמו שההספק הועלה

מ218 כ"ס ל 225 כ"ס.

 

חן.

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם

השינויים שדווחו מאתר APEX יפן מדברים על עוד מספר דברים נוספים:

 

1. אוירודינמיות משופרת (עקב השינוי בחזית) ויציבות טובה יותר במהירות גבוה כתוצאה מכך.

2. עיצוב דוושות משופר יצמצם את הסיכויים לפגיעה בכפות הרגליים בזמן תאונה.

3. דגש על בטיחות והגנה על הולכי רגל במקרה של תאונה:

- א. פגושים עם בולם זעזועים

- ב. איזורים סופגי אנרגיה במכסה תא המנוע והסביבה

- ג. מגבים/וישרים (בשמשה הקדמית) מיוחדים (שבירים ?) להגנה נוספת על הולכי רגל במקרה תאונה.

4. הפנסים החדשים, בעלי הרפלקטור המוגדל יתנו ראות משופרת.

5. מושבי ה WRX/STI יוכלו לקבל מעתה גם כריות אויר צידיות (בתוך המושב)

6. כיול מחשב המנוע, תודות לתפוצה רחבה של דלק 98 אוקטן באירופה, ל 225HP עם יכולת משופרת בסלד ביניים (וכמובן, מומנט משופר).

7. בוצעו שינויים בזוויות ההיגוי לשיפור הקשיחות

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אתר WHAT CAR מדווח היום (9/10/2002) שסובארו מקצצת במחיר האימפרזה WRX הישנה (BUG EYE) בשביל "לנקות מלאי" :D

 

מתי סוף סוך אצלנו יתנו כאלה הנחות ? :shock:

 

הקישור לכתבה: http://195.92.253.5/default.asp?a=news&b=story&makeref=40&modelref=&cat=2&article=1369

 

ציטוט לעצלנים:

Subaru is slashing up to £3000 off the Impreza range to clear the way for the new version of the car next spring.

 

Although the price of the range-topping WRX STi remains £25,995, every other model is cheaper.

 

A standard WRX saloon is down by £2500, to £18,995. The last time the sporty car had a sub-£20,000 price tag was in the mid-1990s.

 

The biggest reduction of £3000 is given to the WRX Wagon which also costs £18,995. The entry-level 1.6-litre TS wagon can now be had for £1455 less, at £12,495.

 

The news isn’t as good for any buyers who may have recently bought an Impreza. What Car? Used Car Editor Charles Hallett reckons the residual values of the car will face a double blow. ‘They’ll be hit by the price reductions and by the arrival of the new model,’ he says.

 

The revamped version of the Impreza which arrives in the spring has a more conventional look at the front end instead of the bug-eyed face of the current model. Bumpers and rear lights are also updated, while the car will benefit from uprated suspension

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...