Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

official Impreza 2003/2004 ??(+תמונות רשמיות מאוטו-אקפרס !)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן...אני יודע שזה בפוטושופ מפוברק, אני יודע.

 

אבל אם היא תיראה ככה זה יהיה מצויין.

 

ד"א מתי ידיעו התמונות הראשונות? בפתיחת תערוכת פריז?

172

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן...אני יודע שזה בפוטושופ מפוברק, אני יודע.

 

אבל אם היא תיראה ככה זה יהיה מצויין.

 

VEYRON, למה לסובארו לעצב את המכונית המשפחתית הבאה שלהם עם אותם פנסי החזית של מכונית המנהלים שלהם? :roll:

 

אם כבר ניחושים, אז הכי הגיוני יהיה שסובארו לא יחדשו בממש עם העיצוב וישנו במעט את הפנסים מקדימה (עדיין בסיגנון של עיגול-ביצה).

 

אבל עדיין, זה רק ניחוש.

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם
VEYRON, למה לסובארו לעצב את המכונית המשפחתית הבאה שלהם עם אותם פנסי החזית של מכונית המנהלים שלהם?

 

אממ שמעת פעם על שמירת קו עיצובי אצל יצרן?? קח לדוגמא את טויוטה. הגריל הזה מופיעה כמעט בכל דגמיה.

 

כל יצרן "בונה" לעצמו קו עיצובי מנחה שהולך פחות או יותר עם כל הדגמים שלו. כדי שכל המכוניות יהיו דומות זו לזו כדי לשמור על יחודיות היצרן ושיוך של הדגם עם היצרן.

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
הם שינו קצת את הפנסים הקדמיים!! יא-אללה איזה מדהים!! :wink:

רוני

רוני, למה אתה כזה רע, תן לאיציק להתלהב.

 

סך הכול גם אני חושב שהאימפרזה (במויחד הדור הנוכחי) הוא רכב מכוער וסתמי.

אין מתיחת פנים בעולם שתעזור לו להראות טוב.

פורסם

טוב נו, מפרנקופילים אי אפשר לצפות לתגובות אוהדות - ולא משנה מה זה יהיה... ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
טוב נו, מפרנקופילים אי אפשר לצפות לתגובות אוהדות - ולא משנה מה זה יהיה... ;-)

 

איציק

אחרי נסיעה של כמה דקות ב GT , יש לי המון מילים טובות להגיד עליה, אבל בכל מה שקשור לעיצוב, :cry: , זה עצוב.

פורסם

יש התרגשות בכל עולם הרכב סביב האימפרזה החדשה והיא לא תקפה רק לאיציק נ.,

אני מצטט את אתר 4CAR:

"Most exciting for sports-car fans will be the new Subaru Impreza. Addressing the criticisms that the current models headlights are hideously ugly, this new one nods back towards the styling of the first-generation model; it will also have revised suspension and interior and, best of all, more power."

 

אז אמנם אתה לא ממש מבין מה הקטע סביב האימפרזה, אבל יש אנשים (ומסתבר שלא מעט למרות שזה נעלם עבורך) שמאוד אוהבים ומעריכים את האימפרזה וכל שינוי לטובה מדבר אלייהם.

ולשלומי:

אני (ואני לא לבד) חושב שהGT אוטו יפה ויותר מהכל נכון, הוא משדר בדיוק מה שהאימפרזה צריכה להיות,

אולי הוא לא יצירת פאר מבחינה עיצובית אבל הוא מצליח איפה שחשוב וזה ברחוב, אנשים אוהבים אותו.

את החדשה אני לא אוהב, אבל מאמין שבמספר שינויים היא יכולה לחזור להיות נכונה, לא יפה, נכונה.

פורסם

טוב לדעת.

 

בשוק של צרכנות נבונה - הצרכנים חייבים להשמיע ולהישמע... עובדה, סובארו שמעו - ועשו. נקווה שמה שהם עשו באמת ייצא טוב.

 

אני יודע שהעיצוב לא לטעמך (וזכותך לחשוב כך) אבל המון אנשים שכן מעריכים את הרכב ישמחו לשינוי בפנסי החזית, פנים הרכב - וכמובן, תוספת כח תמיד תתקבל בברכה.

עם השאר (צדדים וישבן) לא נשמעו בעיות מיוחדות ולכן הסיכויים שיעשה שם שינוי נמוכים למדי.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תשמע, ה GT זה ציור של ואן גוך לעומת ה WRX.

 

העיצוב החיצוני אולי נכון, אבל הבפנים, פשוט מזעזע, לאמר לך את האמת, עם איך שה GT נוסעת, הייתי חי עם זה.

פורסם

אני מסכים איתך שהפנים של הGT, פחות העיצוב יותר האיכות מאוד נמוכה (מאוד לא מתאים לסובארו),

אבל אני מעדיף פנים כזה ושיהיה לו את האוירה ויש לו,

מושבים סופר ספורטיביים, הגה של MOMO, ידית הילוכים מעור (שלי כבר לא, אלומיניום של STI), ידית בלם יד מצופה עור, שעונים עם רקע לבן...

על פנים איכותי ושלא ירגיש שונה ממכונית רגילה.

פורסם

אני חושב שהGT נראית בדיוק כמו שהיא צריכה לראות.

 

אני חושב שהWRX הרגילה סבירה, אבל הSTI נראית בסדר גמור.

 

אני מאוד אתאכזב אם היא תקבל פנסים של יונדאי, אבל הקומבינה של הB4 נראית עליה מצויין...

 

הפנים באמת לא משנה כאן. ברור שהביקורת מוצדקת, אבל בשביל המחיר שלה.. זה באמת לא משנה. בכל מקרה, עם מכונית כמו GT בידיים, אני יודע שכל מה שאני אשים אליו לב בנהיגה אלו השעונים, ידית ההילוכים, ההגה, הדוושת, וההנד-ברקס :lol: (או שמא :shock: )

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

היא דווקא נראית לא רע (הרבההההה יותר טוב מהחזית הנוכחית), ויש שיפור, אבל עדיין יהיו רבים שלא יאהבו אותה... :roll:

 

אהה, ומה בקשר לפנסים האחוריים? יש שינוי בהם?

 

 

 

חן.

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color


×
×
  • תוכן חדש...