Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

official Impreza 2003/2004 ??(+תמונות רשמיות מאוטו-אקפרס !)


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 7872 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפי דעתי השינוי הוא לטובה , האימפרזה החדשה ניראית הרבה יותר טוב ! ה-ר-ב-ה יותר טוב :!:

אם היו עושים את הפנסים קצת יותר רעים ואגרסיביים אני חושב שזה אפילו היה מתאים יופי לכונס המיפלצתי !

 

 

דבר כל כך מכוער אי אפשר היה לעשות יפה ! אבל אני מברך על השיפור !!

 

 

 

דוד.

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שיפור עצום ללא ספק.

מה שגורם לתהיות: למה לא יצאה האימפרזה כשהיא נראית ככה מלכתחילה? בשביל מה הצפרדע?

 

בכל מקרה, למרות מתיחת הפנים נותר הרבה לשפר, אבל עיצוב כושל מבסיסו לא מתקנים עם טלאים.

ובכל זאת כאמור - עבודה טובה, שיפור עצום... ולא רגע אחד מוקדם מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי שבWRX יש בולמים חדשים,

ובשתייהן יש שינוי במומנט (לפחות בעקומה) ובחלק מהמאגאזינים כתבו שיפור בהספק.

 

כמו כן, עכשיו קראתי בSCOOBYNET לWRX יש 225 כ"ס במקום 215!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי נראה שהעיצוב החדש יראה טוב יותר במציאות מאשר בתמונות,

הגם שבתמונות הוא נראה בסדר בסדר גמור..

 

אודי,

יותר משמעניין כח המנוע (תמיד ניתן לשפר), האם עשו משהו בעניין ההיגוי הנורא ב WRX ?

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב לאותה אחת ללא כונס אויר - לפי התמונות, האימפרזה ה"רגילה" איבדה

את ה"ניפוח" שהיה לה בכנפיים הקידמיות והאחוריות, שמתם לב :?: רק ה WRX/STI נשארו "תפוחות" ו"שריריות"...

מעניין אם זה יהיה כך גם בפועל. דווקא רעיון לא רע להבדיל את ה WRX וה STI מהדגם הרגיל.

 

נראה טוב.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא נראית ממש.........פוזלת! בדיוק! :mm_nah:

 

אבל אני מאמין שאם אני אראה אותה ברחוב, אני אתלהב יותר, והיא תיראה יותר טוב.

 

ד"א, מתי היא אמורה להגיע למחוז חפצינו?

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב לאותה אחת ללא כונס אויר - לפי התמונות, האימפרזה ה"רגילה" איבדה את ה"ניפוח" שהיה לה בכנפיים הקידמיות והאחוריות

 

לא זו הסטיישן ולה תמיד יש כנפיים רגילות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם עשו משהו בעניין ההיגוי הנורא ב WRX ?

 

דני טוב שאתה לא מגזים, אמנם ההיגוי לא היה הדבר הכי טוב בWRX, אבל גרוע? תעשה לי טובה.

 

הנה למשל מה שAUTOCAR כתבו על ההגה:

 

This car's steering is quite brilliant, although it takes some time to get used to it. At first it feels too light and not quite sharp enough: under-sensitive even. Nor is it a particularly quick rack at 2.8 turns lock to lock. There's not that much resistance off the straight-ahead either, and in corners it doesn't load up very much. But with time you learn to appreciate such subtleties and realise that this is one of the few systems that can play a sporting and cruising role equally well. Delicacy and accuracy are its two best traits

 

cover.jpg

 

ןלמרות שאני לא לגמרי מסכים איתם ההגה עדיין לא גרוע, הוא אפילו טוב, לא מצוין אבל טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודי, יוצא לי לראות סטיישן אחת (1.6) כמעט כל יום בדרך לעבודה.

הכנפיים הקידמיות בסטיישן הן זהות 100% לסדאן - דהיינו, עם ניפוח.

להערכתי (וסיכוי נמוך שאני טועה) יש כאן שינוי.

 

נראה מה ינוע על הכביש עוד כמה חודשים ולפי זה נראה :-)

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודי,

 

הקטע שהבאת מבסס בדיוק את שאמרתי !! (גול עצמי :p ).

 

על מה שתואר לגבי ההגה אומר - שברכב בסטנדרט שה WRX מציבה, אין מקום להגה כזה.

אני נורא שמח שלשיוט הוא טוב, וגם כפשרה הוא לא רע, אבל להגיד עליו שהוא "הגה טוב" בהתחשב בשאר התכונות של האוטו זו מחמאה...

ביחס ליונדאי אקסנט זה הגה מעולה !! :wink:

 

דני G.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני היגוי גרוע אמרת, תעשה לי טובה,

הם לא כתבו שהוא טוב לשיוט אלא שילוב טוב מאוד ומוגדר כמצוין (אני לא מסכים אבל בהחלט טוב).

לאיציק לסטיישן אין כנפיים מנופחות. אתה יכול לראות בתמונה הבאה או להכנס לאולם התצוגה במסגר...

 

 

 

5d_wrx.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7872 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...