Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט גרנדה פנדה החדשה בארץ.


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 שעות, davemustaine87 כתב:

עם כמה שהרכב ניראה שונה בקטע טוב אם כי מעט מצועצע וצעקני(באמא שלכם, היה הכרחי לשים את הכיתוב PANDA בצד, בגודל שיראו אותו גם מקילומטר?) 

פיורטק, מערכת היברידת מתונה, תיבה רובוטית... ו-3 שנים אחריות. מה כבר יכול פוטנציאלית להשתבש? 

 

צודק. כנראה גם אנשי החברה באותה דעה כמוך, לכן הכיתוב הזה במקור הוא ללא צבע ורק השקעים המרומזים בצד מציפים את השם וזה מאוד נאה. עולה הרושם שכאן בארץ מכוונים ברוב איוולת לטעם שונה. סליחה על הבוטות, אבל זה פשוט טימטום, לקחו יופי של רעיון וחירבו אותו.

לפני 16 שעות, סולל הדרך כתב:

לא בכל רמות הגימור.

למיטב זכרוני הוא הופיע לראשונה בסיסלי ואח"כ זלג לרמות הגימור הבכירות 

 

ההומאז הוא חלק מהקסם. בדיוק כמו המיני, החיפושית, ה 500 ואולי קצת רנו 5

משהו ב DNA נשמר.

בפנדה, לדעתי לא!

 

אני יכול להעיד על ה 500 שהיא תמיד גורמת לי לחייך כמו הפנדה המקורית.

אני בספק אם ה c3-פנדה תייצר אצל הנהגים את אותה התחושה של שובבות נפש.

הטעם שלך, כבודו במקומו כמובן, לא חופף כנראה לאלו שעיצבו את האוטו הזה, הכוונה שלהם מכל מקום מאוד ברורה. אצלך הם פיספסו, יצטרכו כנראה לחיות עם החרפה.

פורסם

לא חרפה אבל גם משהו יוצא דופן

תמונה מעכשיו. דור 2 ודור 3

אתונה

קלימרה

IMG_6151.jpeg

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

לא חרפה אבל גם (לא) משהו יוצא דופן

 

לא הסתכלת במקום הנכון

 

Fiat Grande Panda Electric | Innovative Electric Car | Fiat MT

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מי שלא יודע, זה מסלול בדיקה היסטורי של פיאט Lingotto

2026-06-28131833.thumb.png.0228956932d4704bf88d8282422d1cc3.png

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

כן, צולם פעם ב wheelers dealers עם רכב ששופץ בתכנית. מסלול על גג המפעל. רעיון גאוני. 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

סרטון יחסית עדכני על ההיסטוריה וההווה

דא ערוץ מעולה גם על רכבות לא שגרתיות,גבולות ומקומות מוזרים

פורסם
לפני 4 שעות, guy.a כתב:

באמת שאין סיבה, אני לא יכול לזכור מנוע אחד של סטלנטיס או PSA שהיה טוב בדור הראשון שלו, החל ממנוע פרינס 156 כ"ס המשך בפיורטק, שבמשך שנים קשרו לו פה כתרים בפורום ועד הדיזל 15 ליטר, לכולם היו כשלים מובנים, שהיצרן היה צריך לעלות עליהם בשלב התכנון,  שלא לדבר שהיה צריך להעניק שירות טוב יותר ללקוחות שרכשו את המוצר הפגום ונשארו עם ערימת בעיות. נ.ב הייתי יכול לחזור גם למנועי XU/TU שגם אז היו בעייתיים וזה מלפני 30 שנה

היו לי רכבים של הקונצרן. רשימה חלקית:

 

פיגיו 205, פיגיו 106 3 ד" צבע זהב, ZX VOLCANE אדומה 3-ד", 206+....

הרכבים הללו נמכרו עם 0 תקלות. רק טיפולים שוטפים. 

ב-206 + היו צריכים לעדכן במחשב את פעולת המזגן למדינות חמות. זהו. 

כל הרכבים הללו אומנם נמכרו מתחת ל-40000 ק"ם, אבל האמינות שלהם הייתה מוחלטת. 

מתגעגע עדיין ל-ZX . 

פורסם
לפני שעה, yulianx כתב:

מי שלא יודע, זה מסלול בדיקה היסטורי של פיאט Lingotto

2026-06-28131833.thumb.png.0228956932d4704bf88d8282422d1cc3.png

 

היום יש שם מרכז מסחרי, ומוזיאון פיאט 500. יצא לי לבקר שם בדיוק כשהייתה לי פיאט 500, היה ממש אחלה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

מי שלא יודע, זה מסלול בדיקה היסטורי של פיאט Lingotto

2026-06-28131833.thumb.png.0228956932d4704bf88d8282422d1cc3.png

גם אתה פספסת את האיסטר אג

פורסם
לפני 3 שעות, falou כתב:

 

לא הסתכלת במקום הנכון

 

Fiat Grande Panda Electric | Innovative Electric Car | Fiat MT

 

 

הסתכלתי... נחמד

ומול זה אני מניח מתחרים, מערך שרות יקר, מנוע עם רקורד בעייתי ורק 3 שנות אחריות אז ויתרתי.

תכלס אם זה באמת היה הומאז אמיתי עם 4x4 תמחור טוב מנועים פחות מפוקפקים הייתי הראשון להזמין בצבע ורוד בבקשה. אבל לצערי היא לא.

חבל שאין לה אופציה לגג ברזנט סטייל open air כמו ה c1 או הפנדה המקורית. זו תוספת שהייתה מושכת צעירים

image.jpeg.c97d169f28b1f3a98f4f5d0fadcc7092.jpeg

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 20 שעות, davemustaine87 כתב:

כן, זה היה במענה למה סיטרואן עדיפה לעומת הפיאט למרות לשניהם מוניטין אמינות פח. 

אין לי שום בעיה עם האמינות של ה-C3.

הוצאתי מהם התחייבות בכתב, שעל כל תקלה משביתה,[אם תהיה כזו בכלל], אני זכאי לקבל על חשבונם רכב שכור, מאותו רגע שזה יהיה במוסך. לתקופה של 3 שנים.

 

מלבד ה-5 שנות אחריות, והטיפולים חינם, גם בטרייד יש לי בחירה חופשית על איזה רכב ארצה להחליף. כל רכב שיש לקבוצה להציע. כולל חשמליות .לא חייב סיטרואן. 

אז איפה הבעיה עכשיו ?

פורסם
לפני 45 דקות, סולל הדרך כתב:

הסתכלתי... נחמד

ומול זה אני מניח מתחרים, מערך שרות יקר, מנוע עם רקורד בעייתי ורק 3 שנות אחריות אז ויתרתי.

תכלס אם זה באמת היה הומאז אמיתי עם 4x4 תמחור טוב מנועים פחות מפוקפקים הייתי הראשון להזמין בצבע ורוד בבקשה. אבל לצערי היא לא.

חבל שאין לה אופציה לגג ברזנט סטייל open air כמו ה c1 או הפנדה המקורית. זו תוספת שהייתה מושכת צעירים

image.jpeg.c97d169f28b1f3a98f4f5d0fadcc7092.jpeg

זה מנוע חדש, איזה רקורד בעייתי?

אף אחד לא צריך 4*4 בסופר מיני, סתם ייקר את הרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...