Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט גרנדה פנדה החדשה בארץ.


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, סולל הדרך כתב:

משהו ב DNA נשמר.

 נשמרו רמזים עיצוביים. זהו. 

פונקציונאלית ומיצובית לא נשמר כלום. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 16 דקות, falou כתב:

 נשמרו רמזים עיצוביים. זהו. 

פונקציונאלית ומיצובית לא נשמר כלום. 

ברור שטכנית לא נשמר דבר

אבל העיצוב האיטלקי... מד המהירות, הקונסולה, הידיות זה שיק שקשה להסביר

הפנדה יכלה לשמר אלמנטים הקונסולה המוזרה שלה או לוח השעונים... לא יודע. לא מקליק לי.

אני כרגע באירופה. ראיתי כבר כמה, מנסה להתלהב ולא מצליח. סליחה

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

קל להסביר. שמרו קו עצובי מסויים. גם אותי זה מקסים, אבל זה לא מספיק לציבור הרחב שלא זוכר את הרכבים. ה-500 גם נראית מעולה בפני עצמה. 

גם המיני החדשה בדור שניים הראשונים, לפני שהשמינה…. 

 

הפנדה גרנדה עדיין מציעה עיצוב שונה ולטעמי מרענן, אבל על טעם וריח…

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 39 דקות, davemustaine87 כתב:

לפחות יש 5 שנים אחריות.

בזמנו כשקניתי את הרכב זה היה הדבר שקנה אותי, בלי זה אין סיכוי בעולם שהייתי מתקרב לרכב

5 שנות אחריות ת יש לסיטרואן, לפיאט יש 3.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אגב המנוע.
בהשקה פתחו את מכסה המנוע והתניעו את הרכב .

אולי זה רק אני אבל כמה דברים מיד בלטו. הראשון (מצטער שלא צילמתי) הוא שהחוטים במחברים של ה ecu חשופים ללא שרוול הגנה (מה שחשמלאים מכנים קונדום) 

זה פתח לצרות. שנית רעש המנוע היה גבוה ממה שהייתי מצפה ממנוע חדש, זה היה רחוק מלהיות חרישי (ממש רעש שסתומים בולט) ובנוסף מעין יבבה בתדר גבוה כמו רעש של גלגלת אולי מותחן, לא ברור. זה ממש נשמע מטריד וזה ברכב שנסע מעט מאוד בספק אם היו לו יותר מ 500 קילומטרים נסועה. 

 

תמונה מהרשת : שימו לב למחבר הצמוד לecu -

 

 

image.png.359e2dd1ea36998ae3c4ea6e0be6df3d.png

 

 

 

בהגדלה

image.thumb.png.762236fedf4d66e8a223c3e87a91c8bd.png

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 4 שעות, davemustaine87 כתב:

 

פיורטק, מערכת היברידת מתונה, תיבה רובוטית... ו-3 שנים אחריות. מה כבר יכול פוטנציאלית להשתבש? 

 

לא יודע מאיפה הבאת את ה-פסימיות או את השליליות, לגבי עתיד שחור כזה או אחר..

אצל רוב היצרנים היו סיפורי זוועה.

לא רק יצרנים אירופאיים. גם קיה, יונדאי, מיצובישי ועוד ...

 

כרגע ,סטלאנטיס יצרו ליין שלם של רכבים עם מכלולים חדשים. 

חלקם גם נבנו חדשים כמעט מהיסוד.

אם ניכנס לפי רכבים ספציפיים, לפחות 22 דגמים שונים של הקונצרן, משתמש באותם מכלולים בדיוק .

[טורבו, הייברידי, רובוטי, פיורטק, בקיצר כל מה שצריך או "חייב" להתקלקל לפי החיזוי שלך]

תאמין לי שהפעם היצרן עשה את שיעורי הבית שלו טוב טוב, לפני ששיחרר את המוצרים הללו לשוק.

עבור סטלאנטיס, סיפור האמינות של הליין הרכבים הנוכחי, הוא לחיות או לחדול.

פשוט מאוד.

  • מצחיק 3
פורסם
לפני 28 דקות, yossiaviel כתב:

תאמין לי שהפעם היצרן עשה את שיעורי הבית שלו טוב טוב, לפני ששיחרר את המוצרים הללו לשוק

 

למה שנאמין הפעם?

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 24 דקות, yossiaviel כתב:

לא יודע מאיפה הבאת את ה-פסימיות או את השליליות, לגבי עתיד שחור כזה או אחר..

 

באמת קשה לדעת מאיפה הבאתי פסימיות בקשר למנוע הפיורטק... קשה מאוד... ממש מבוסס על דמיונות. 

לפני 26 דקות, yossiaviel כתב:

תאמין לי שהפעם היצרן עשה את שיעורי הבית שלו טוב טוב, לפני ששיחרר את המוצרים הללו לשוק.

אני בטוח שהוא עשה את אותו דבר בפעמים קודמות, ועדיין, SHIT HAPPENS. 

ככה או ככה, בדומה לקיה, באירופה הם מביאים 8 שנים אחריות על מערכות הנעה, מנוע ותיבת הילוכים. 

זה או נובע מביטחון מלא במוצר שלהם, או נובע מחוסר ביטחון וסיכוי לפיאסקו מוחלט עוד פעם. כול אחד יבחר לפי סוג המשקפיים שלו, מה הוא בוחר לראות. 

 

אני יודע שלאור ההיסטוריה ולפי העובדה הזאת, בחיים לא הייתי קונה מוצר זהה עם אחריות של 3 שנים בלבד.

 

 

 

פורסם
לפני כשעה, zaf כתב:

אגב המנוע.
בהשקה פתחו את מכסה המנוע והתניעו את הרכב .

אולי זה רק אני אבל כמה דברים מיד בלטו. הראשון (מצטער שלא צילמתי) הוא שהחוטים במחברים של ה ecu חשופים ללא שרוול הגנה (מה שחשמלאים מכנים קונדום) 

זה פתח לצרות. שנית רעש המנוע היה גבוה ממה שהייתי מצפה ממנוע חדש, זה היה רחוק מלהיות חרישי (ממש רעש שסתומים בולט) ובנוסף מעין יבבה בתדר גבוה כמו רעש של גלגלת אולי מותחן, לא ברור. זה ממש נשמע מטריד וזה ברכב שנסע מעט מאוד בספק אם היו לו יותר מ 500 קילומטרים נסועה. 

 

תמונה מהרשת : שימו לב למחבר הצמוד לecu -

 

 

image.png.359e2dd1ea36998ae3c4ea6e0be6df3d.png

 

 

 

בהגדלה

image.thumb.png.762236fedf4d66e8a223c3e87a91c8bd.png

רעש שסתומים זה צליל תקין למנועי פיורטק, ככה הם עובדים.

בהנעה אכן יש רעש חזק יותר שנשמע בעיקר מבחוץ עד שמערכת ההיברידית נכנסת ואז דממה.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, davemustaine87 כתב:

באמא שלכם, היה הכרחי לשים את הכיתוב PANDA בצד, בגודל שיראו אותו גם מקילומטר?

נראה לי ש האותיות קידוש לבנה PANDA , יש תפקיד כפול .

אולי יש להן ייעוד למלא את התפקיד שהיה  ל AIR BUMPS של סיטרואן קסקטוס דור ראשון.

(גם סיטרואן כבר ירדו מזה)

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • אהבתי 1
פורסם

זה ניראה יותר כמו פריט עיצובי, זה לא ממש בולט כמו air bumps ויש רווחים בין האותיות לכן דלת יכולה להיפתח ביניהם ולגרום נזק לצבע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 12 שעות, falou כתב:

 

למה שנאמין הפעם?

באמת שאין סיבה, אני לא יכול לזכור מנוע אחד של סטלנטיס או PSA שהיה טוב בדור הראשון שלו, החל ממנוע פרינס 156 כ"ס המשך בפיורטק, שבמשך שנים קשרו לו פה כתרים בפורום ועד הדיזל 15 ליטר, לכולם היו כשלים מובנים, שהיצרן היה צריך לעלות עליהם בשלב התכנון,  שלא לדבר שהיה צריך להעניק שירות טוב יותר ללקוחות שרכשו את המוצר הפגום ונשארו עם ערימת בעיות. נ.ב הייתי יכול לחזור גם למנועי XU/TU שגם אז היו בעייתיים וזה מלפני 30 שנה

  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...