Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

IMG_20260517_185315.thumb.jpg.784c50e33357e59a8d775d3e78e5299e.jpg

אספתי הרגע.

גם בשבוע שעבר הגיעו דברים.

אין אפילו עיכוב לעומת הסטנדרט.

שבוע-עשרה ימים מההזמנה זה אצלך בבית.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 25 דקות, ד ו ד כתב:

מענין אם אליאקספרס מצליח להעביר חבילות לארץ- מה קורה אצלכם 

 

כרגע חבילות מאלי היחידות שמגיעות.

אצלי - מאמאזון חלקן חזרו וחלקן עדיין במשלוח...

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

ממשיכות להגיע, אם כי להרגשתי בקצב נמוך יותר.

מה שיותר עצוב: לפני המלחמה, רוב החבילות שלי היו מגיעות ל parcel home המצויינים, ומאז המלחמה רק צ'יטה HFD ודואר ישראל, שמתחרים מי הכי גרוע.

:turn-l:
פורסם (נערך)

הכול מגיע. לא מהר אבל מגיע.

גם מאמזון.

ארגזים.

כמויות.

שמישהו יעלה את שער הדולר פליז, אני לא עומד בזה...

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מצחיק 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

איביי לעומת זאת תקועה לי חבילה מאז הסבב האחרון עם איראן.

כעת היא בשיקגו, למרות שאני לא בטוח מה מצבה הנוכחי כי זה לא מתעדכן כל כך. למרות ששמעתי שמועה שהיא יכול להיות תקועה בהולנד או מדינה אירופאית אחרת.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני כשעה, hans כתב:

הכול מגיע. לא מהר אבל מגיע.

גם מאמזון.

ארגזים.

כמויות.

שמישהו יעלה את שער הדולר פליז, אני לא עומד בזה...

השער כל כך נמוך שאפילו לא צריך את מבצע החמישים דולר שלהם. 

😬

 

הנייק הזה, שעכשיו עולה יותר, הזמנתי ב...: 

Screenshot_20260517_212050_AmazonShopping.thumb.jpg.42e4714ff38e31781b5096767bdacaa3.jpg

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני שעה, hans כתב:

הכול מגיע. לא מהר אבל מגיע.

גם מאמזון.

לצערי כלי עבודה חשמליים נטענים פחות מגיעים.יש הזמנה, אבל פשוט לא נשלחים..

 

בכלל, כאילו שיש האטה ושינויים במגוון המוצרים שהיה פעם.

המשלוח חינם השתנה בהרבה מוצרים..

 

אבל כן, מגיעות חבילות מאמאזון.

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

עם איביי יש לי בעיה אחרת.

פתאום 99 אחוז מהמוצרים שאני מתעניין בהם "לא נשלחים למיקום שלי".

וכמו כדי להגדיל לי את הבאסה, האפליקציה שולחת בחוצפתה (כל בוקר) נוטיפיקציות ש"הנה הפריט שהתעניינת בו באחלה מחיר". אני נכנס לראות- ושוב "לא נשלח למיקום שלך"...

אז כושליראבאק, בשביל מה לשלוח נוטיפקציה? 

  • אהבתי 1
  • מבאס 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

זה כי איביי שוחרי שלום ודואגים למוכרים,שמה ישלחו למזרח התיכון המסוכן פריטים,שמה #2 יושמדו\יהרסו

אז עושים עלינו עונש\חרם לבינתיים..

טיפ - מי שמוכר באיביי (דברים סינים נניח) יש לו חנות גם בעליאקספרס\עליבבא\אמזון\WISH וכל הפלטפורמות,לפעמים אפילו בכמה ביחד

חפש מה שיש לך באיביי במקומות אחרים,לפעמים רק התיאור מספיק,מקסימום תוסיף תמונות ותן לגוגל לנס לחפש לך (או AI אחר)

  • מעניין 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 27 דקות, natco כתב:

לא נשלח למיקום שלך

גם לי זה קורה באמאזון לפעמים.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני כשעה, saar5555 כתב:

בכלל, כאילו שיש האטה ושינויים במגוון המוצרים שהיה פעם.

המשלוח חינם השתנה בהרבה מוצרים

בוודאי. עוד לא חזרנו למצב נורמלי.

אבל השילוב של דולר נמוך והקפיצה מ-75 ל-130 עדיין אטרקטיבי מאי פעם. צריך פשוט סבלנות.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 4 שעות, yuvk כתב:

parcel home המצויינים

נסיון שלי איתם שונה. אני מעדיף את דואר ישראל.

פורסם

גם אני, אפשר לקבוע מקום איסוף לפי בחירה. לא כמו ה HFD המזורגגים, שולחים לי את החבילה לכלבו בקיבוץ (ואני לא גר בצפון/דרום הרחוק...) עם שעות עבודה הזוייות.

ישנה דרך לקביעת דרך משלוח בעלי? אם הם ימשיכו לתזז אותי כך אז אעדיף לשלם עוד מספר שקלים באמאזון כדי לחסוך את הכאב ראש/נסיעות שהמשלוחים שלהם גורמים.

×
×
  • תוכן חדש...