Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 דקות, BoazB11 כתב:

שימנו את הגוז'ונים לפני ההתקנה, וכמובן הברגה ראשונית של האומים ביד, ורק אח"כ עם הפטיש אוויר.

למיטב ידיעתי שימון לא רק שלא נדרש, אלא שעשוי להיות בעייתי או אף אסור, משום שעשוי להשפיע על מתיחת הבורג/הברגה בזמן החיזוק.

וגם אומנם ההברגה הראשונית ביד תמנע cross-threading, אבל השימוש בפטיש אוויר (שנפוץ ברוב המקומות), אומר חיזוק אפשרי מעבר לנתוני המומנט הנדרשים.

 

לפני 18 דקות, BoazB11 כתב:

איזון דיגיטלי (האנטר רוד פורס - לא יודע מה המשמעות...)

טוב לדעת על עוד מקום שיש ברשותו את המכשיר.

לדעתי זה לא מחייב אבל שהשתמשו בפונקציית ה-Road force, שמפעילה לחץ על הצמיג כדי לדמות נסיעה ולהבחין בגדול במדויק יותר בצרכי האיזון ואף להמליץ על מיקום הגלגלים ברכב כדי למנוע סטיה עקב runout.

פורסם
לפני 1 דקה, Tom_22 כתב:

למיטב ידיעתי שימון לא רק שלא נדרש, אלא שעשוי להיות בעייתי או אף אסור

האמת שלא ראיתי בעיני מה הוא שם שם. הוא רק אמר לי בע"פ, והתרשמתי שהוא מקצועי ולא יעשה שטויות.

בסובארו זה קטע בעייתי, וכבר היה לי פנצ'ר בעבר שלא הצלחתי לשחרר את האום מהגוז'ון בצורה רגילה.

למזלי זה חור קטן שאיפשר לי לנפח ולהגיע למוסך, שם החליפו את כל הגוז'ונים הבעייתיים.

אז אם הבחור שם מודע לבעייה הזו, אני סומך עליו שעשה מה שצריך כדי למנוע את ה'נעילה' הזו.

פורסם (נערך)

זה עדין סוג של אותו הדבר.

בחיפוש מחדש כעת בנושא (אם כי די שטחי), נראה שזה מסוג הויכוחים שלעולם לא יגמרו ותמיד יהיה צד שיתמוך ויצהיר על נסיון טוב וצד שנגד (כנראה ע"ב לוגיקת המתיחה בלבד שאני בעצמי הזכרתי או סיבות אחרות שנתפסות כהגיוניות אבל לא בהכרח נכונות).

 

מה שיותר חשוב אולי, זה שבצד שתומך בזה, מדובר גם על הפחתת המומנט (עד כ-30% ביחס למומלץ) לחיזוק הברגים. זה מסתדר עוד פחות עם שימוש בפטיש אוויר...

ויתכן שיש חשיבות גם לסוג החומר והיישום שלו.

 

https://autoexpert.com.au/posts/ultimate-anti-seize-guide-copper-aluminium-nickle-graphite

ואולי כמה לינקים שיוצאים מהעמוד הזה.

 

ומצד שני טיעון נגד, כולל מדידות:

https://www.youtube.com/watch?v=X3ndeXiZUeM

עריכה אחרונה על ידי Tom_22

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...