Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

וזה גם עומד בתקציב של  הפות"ש  - כדברי מוכר הרכב - "מחיר מלחמה !  לבוא ולהעמיס !"   (מעניין למה צריך להעמיס ולא להתניע ולנסוע בגג מופשל ? אולי בגלל הטילים האיראניים...) 

image.thumb.png.e529e87ef96ac47fee139fa485b391ac.png

עריכה אחרונה על ידי orankohn
  • מצחיק 2
  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 38 דקות, danyra כתב:

אני מסתכל על שתי אבארט 2015 יד. קבריו. דורשים 55אלף שח + .

לפי מחירונים 33-35 .

מה המחיר הריאלי לדעתכם ?

תודה

ברכבים האלו המחיר נקבע לפי ביקוש והיצע ולא לפי יצחק לוי.
הבעיה של האבארט היא הקשיחות הבלתי נסבלת שמונעת ממנה להיות דיילי
תוסיף עלויות ביטוח ותחזוקה/אמינות.
בכל מקרה חפש אחת אחרי מתיחת הפנים משנת 2016. שים לב שקיימים דגמי 2016 שהם טרום מתיחת הפנים.
קל לזהות לפי הפנסים האחורים, הרדיו, המתגים של החלונות החשמליים, הגריל הקדמי.

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

 

לפני 59 דקות, orankohn כתב:

וזה גם עומד בתקציב של  הפות"ש  - כדברי מוכר הרכב - "מחיר מלחמה !  לבוא ולהעמיס !"   (מעניין למה צריך להעמיס ולא להתניע ולנסוע בגג מופשל ? אולי בגלל הטילים האיראניים...) 

image.thumb.png.e529e87ef96ac47fee139fa485b391ac.png

הרכב הזה למכירה המון זמן, לפי כל מיני תוקבקים שפורסמו נראה שלא במצב נסיעה.

 

נראה לי פרוייקט יומרני מידי לבן אדם מתחיל בתחום שלא יודע עם יש טורבו בפיאט 500 אבארת'.

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני כשעה, orankohn כתב:

2008-chrysler-sebring-con-22.avifמצאתי לך מועמדת מאוד מתאימה , אם כי ממש נדירה (יש רק 1 כזו בארץ...) ומאוד מעניינת בתצורה שלה. 

מישהו היה מאמין שיש בארץ רכב קונברטיבל אמיתי מלא,  ממותג אמריקאי , שהיא גם ידנית וגם עם מנוע טורבו דיזל ? 

מדובר באקזמפלר מאוד מוזר - קרייזלר סברינג  שמגיעה עם מנוע וגיר סופר אמינים -  מנוע הטורבו דיזל 2.0 ליטר של פולקסווגן שהוכיח עצמו במגוון דגמים  - (פאסאט, סופרב ) . מנגנון הגג החשמלי המלא יוצר ע"י היצרן הגרמני המצויין KARMANN. 

הרכב עם מנוע שהוא גם מאוד אמין, עם מומנט מצויין וצריכת דלק מעולה. 
לגבי זמינות חלקים יחודיים ומי בדיוק יטפל באוטו - סיפור לא פשוט....

https://www.topspeed.com/cars/chrysler/2008-chrysler-sebring-convertible/

image.thumb.png.f8b913634a7f73af626974bf03f731da.png

 

2008-chrysler-sebring-con-22.avif 382.15 \u05e7\"\u05d1 · 3 downloads
 

 

 

image.thumb.png.42d8cc8b14cda86747c11472f68e94f2.png

 

למישהו שמחפש משהו זול, אמין וקל לתחזוקה, לא הייתי ממליץ לרכוש את הרכב הזה.

הוא מתאים בעיקר כרכב אספנות עתידי למישהו עם כיסים עמוקים, ידיים טובות, ועוד כלי רכב שמישים בבית.

 

וכן - בגרסת ה-160 כ"ס של האבארט יש טורבו, ואם מישהו מציע לך כזאת במחירון - כנראה שהיא צריכה השקעה.

  • אהבתי 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 22 שעות, IsraCar כתב:

חי בסרט?

להגיע לעבודה עם גג נפתח?

לבטח ישפר את מעמדך בחברה.

 

גג נפתח זה רק לסופי שבוע ורק בעונת האביב. (שכידוע נמשכת כשבועיים במדינת ישראל).

 

אלפא ספיידר? צעד בכיוון הנכון.

אומנם החדשות שביינהן יהיו בנות 25-30 מהגרלת  מפעל הפיס.

אבל לא צריך לאבד אמונה.

 

אם לא מוצא אלפא, תמיד אפשר לחפש MG-B.

הייתה אחת הנפוצות, מכרה במספרים של מאות אלפים. (באנגליה ובארה"ב)

 

תחסוך מהנוכחים את החכמולוגיות והניסיון לחנך. חושב אחרת מפות"ש? תסביר את עצמך. רמז: "חי בסרט?" זה לא הסבר.

 

מילא לפחות היית בעצמך מדייק כשאתה מתנשא על אנשים, אבל גם פה יצאת חומוס.

אלפא ספיידר נמכרה בישראל גם עד 2011.

תעשה גוגל פעם הבאה. או שאפשר להתמיד ב"עדיף לשתוק ושיחשבו שאתה לא מבין, מאשר לדבר ולהוכיח את זה".

 

NEW ALFA SPIDER ON SALE IN UK | Alfa Romeo | Stellantis Media

 

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

@פבלחזרת 🎉 

 

זה הזמן לספר ולעדכן על הפוקוס סטיישן או מחליפתה.😉

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעה, Buki כתב:

 

הרכב הזה למכירה המון זמן, לפי כל מיני תוקבקים שפורסמו נראה שלא במצב נסיעה.

 

נראה לי פרוייקט יומרני מידי לבן אדם מתחיל בתחום שלא יודע עם יש טורבו בפיאט 500 אבארת'.

 

תודה , אז יש טורבו בפיאט 500 אבארת' ?

לפני שעה, פבל כתב:

 

תחסוך מהנוכחים את החכמולוגיות והניסיון לחנך. חושב אחרת מפות"ש? תסביר את עצמך. רמז: "חי בסרט?" זה לא הסבר.

 

מילא לפחות היית בעצמך מדייק כשאתה מתנשא על אנשים, אבל גם פה יצאת חומוס.

אלפא ספיידר נמכרה בישראל גם עד 2011.

תעשה גוגל פעם הבאה. או שאפשר להתמיד ב"עדיף לשתוק ושיחשבו שאתה לא מבין, מאשר לדבר ולהוכיח את זה".

 

NEW ALFA SPIDER ON SALE IN UK | Alfa Romeo | Stellantis Media

 

הי , אז יש סיבה טובה לחכות לכזה למכירה או שמדובר ברכב נדיר ?

פורסם
לפני 27 דקות, danyra כתב:

תודה , אז יש טורבו בפיאט 500 אבארת' ?

כן, מנוע 1.4 טורבו בכמה רמות הספק.

 

ב 500 רגילה מנוע 1.2 אטמוספרי 69 כ"ס. 

עוד ב 500 רגילה יכול להיות שיש כמה יחידות עם מנוע 1.4 100 כ"ס (גם אטמוספרי בלי טורבו)  עד שנת 2014, לא סגור האם היו כאלה קבריאולט עם גיר ידני. 

 

לפני 27 דקות, danyra כתב:

הי , אז יש סיבה טובה לחכות לכזה למכירה או שמדובר ברכב נדיר

זה רכב נדיר לחובבי רכב מתקדמים, עם הבנה, ידע, ניסיון ויכולת כלכלית. 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

מנוע 1.4 100 כ"ס (גם אטמוספרי בלי טורבו)  עד שנת 2014, לא סגור האם היו כאלה קבריאולט עם גיר ידני. 

חיובי ואפילו היתה אחת כזו למכירה לפני כמה ימים
הגיע עם כיסאות מעור חום, המודעה פשוט נעלמה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מנוע 1.4 100 כ"ס אמור לשבת אחלה על הרכב  הזה, לתת לו את המרץ שחסר בגרסת ה 1.2...

 

מכיוון  שאף פעם לא ראיתי כזאת ידנית במציאות  (רק עם גיר רובוטי), מניח שמדובר ביחידות ספורות שנמכרו בארץ.

 

 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, Buki כתב:

עוד ב 500 רגילה יכול להיות שיש כמה יחידות עם מנוע 1.4 100 כ"ס

 

אין

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מוזר
אני גם הרמתי גבה
יכול להיות שהיא מוסבת לידני?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

לגבי אלפא ספיידר קבריולט ידנית (שאיננה אספנות) יש בסה"כ 4 יחידות:

עם מנוע 2.2: 2007, 2008, 2009.

עם מנוע 3.2 והנעה כפולה: 2008

 

אם הן במצב טוב - אף אחת לא תכנס לתקציב שלך.

 

אולי כדאי שתחשב מסלול מחדש.

 

יש עוד 16 אוטומטיות מהשנים 2008-2011

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רק אומר שיש גם את הסיטרואן c1 בגרסת האיירספייס. 

לא ממש קבריולט, אבל הגג שלה כן נפתח. 

בתקציב שלך תוכל לקנות אפילו 2 ולקבל עודף. 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

לא נתקלתי ב C1 כאלה עם גיר ידני...

 

 

לגבי כל קבריאולט אמיתית - כמו שכבתי מקודם, זה יהיה רכב פרמיום ישן כלשהו כמו Audi TT או BMW סדרה 3, משהו כמו 25 שנה על הכביש. 

 

אלו מכוניות שהן כבר סוג של פרוייקט אספנות לחובבי רכב מנוסים ופחות מתאימות כדיילי.

 

פיאט 500 רגילה ואבארט אלו בערך האפשרויות ההגיוניות היחידות שאיכשהו מתאימות לדיילי בלי יותר מידי התעסקות והוצאות.

 

 

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...