Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

בשלב זה בחיי בא לי מכונית קבריולט ידנית . לשימוש יומיומי .

1. חשבתי על פיאט 500 .

חשוב מאוד יכולת לפתוח ולסגור את הגג על בסיס יומיומי , האם זה ריאלי מבחינת תקינות של הגג ?

אני פחות חושב על דגם האברט בגלל הצורה הצעקנית ותוספת מחיר .

2. פתאום ראיתי שיש אלפא ספיידר אבל לא מוצא כאלה למכירה .

יש בכלל כאלא בכבישים ? מדגיש ידני .

יש גם דגם V6 4X4 , יש כאלא ?

3. יש אולי דגם אחר שאני מפספס ?

תודה לעונים

 

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קבריולט הכי אמינה תהיה עם גג ידני.

כמעט ואין מה שיקלקל.

היתה לי מיאטה NA כזו, במקרה גם ידנית לפני הרבה שנים.

הפיאט 500 שהזכרת, אני לא חושב שאפשר להשוות את רמת האמינות של הגג לזו של גג ידני.

זה גג שחשוב לתחזק אותו, לנקות את המסילות, לגרז אותם בגריז מתאים, לא לתפעל את הגג בנסיעה ע"מ להאריך את חייו. דור 2 משנת 2016 נחשב לאמין יותר.

תזכור שהיא לא באמת קבריולט 

וגם אף אחד לא נוסע עם גג פתוח על בסיס יומי. יש לא מעט ימים חמים או קרים שלא מתאימים לגג פתוח 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תקציב בהתאם למטרה , כנראה עד 50 אלף .

בעיקר נסיעות לעבודה , רכב שני בגלל שידני יהיה רכש אישי

פורסם

חי בסרט?

להגיע לעבודה עם גג נפתח?

לבטח ישפר את מעמדך בחברה.

 

גג נפתח זה רק לסופי שבוע ורק בעונת האביב. (שכידוע נמשכת כשבועיים במדינת ישראל).

 

אלפא ספיידר? צעד בכיוון הנכון.

אומנם החדשות שביינהן יהיו בנות 25-30 מהגרלת  מפעל הפיס.

אבל לא צריך לאבד אמונה.

 

אם לא מוצא אלפא, תמיד אפשר לחפש MG-B.

הייתה אחת הנפוצות, מכרה במספרים של מאות אלפים. (באנגליה ובארה"ב)

  • מצחיק 5
פורסם

ה 500c ידנית הגיע במספרים זעומים

בטח אחרי מתיחת הפנים של 2016 (לדעתי הבדל משמעותי ולא הייתי שוקל אחת מלפני מתיחת הפנים)

אבל... זה לא רכב דיילי. אני מחזיק אחת כזו לסופי שבוע

ושלא תבין לא נכון... אני מאוד נהנה ממנה והיא גם היתה עבורי דיילי למשך חודשים כשחיכיתי לרכב חדש.

עשתה את העבודה? בהחלט

אבל היא חלשה מידי, לא בטיחותית בשביל לשמש כדיילי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אם זה לא היה כדיילי, הייתי קונה את הפונטו קבריולט שיש בלוח והייתה של @liorwohl או את השניה של @chesh

פורסם
לפני 6 שעות, סולל הדרך כתב:

ה 500c ידנית הגיע במספרים זעומים

בטח אחרי מתיחת הפנים של 2016 (לדעתי הבדל משמעותי ולא הייתי שוקל אחת מלפני מתיחת הפנים)

אבל... זה לא רכב דיילי. אני מחזיק אחת כזו לסופי שבוע

ושלא תבין לא נכון... אני מאוד נהנה ממנה והיא גם היתה עבורי דיילי למשך חודשים כשחיכיתי לרכב חדש.

עשתה את העבודה? בהחלט

אבל היא חלשה מידי, לא בטיחותית בשביל לשמש כדיילי.

 

121 כאלה נמכרו בין השנים 2009-2017 מהן שרדו 96. 2016-2017 יש 17 יחידות נוסעות.

 

יש עוד כ-50+ אבארת' ידניות - אבל כנראה לא בתקציב.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה על הסטטיסטיקה.

17 זה באמת כמו שחשבתי מספר זעום.

רוב הידניות נמכרו לפני מתיחת הפנים וסובלנות מבעיות של פלסטיקה, מערכת בלו אנד מי מחורבנת עם זליגות זרם והנדסת אנוש פחות מוצלחת.

הגג סובל ממובילים שעשויים מפלסטיק ונוטים להישבר. אני לא יודע אם איכות הפלסטיקים השתפרה, בכל מקרה זאת הוצאה של כמה אלפי שקלים לתקן את הגג ותמיד כדאי לקחת את זה בחשבון אם עושים החלפה מלאה למובילים.

אגב, אפשר למצוא סט שלם בחו"ל בפחות מאלף שקל אבל המנגנון מסובך ודורש ניסיון ע"מ לטפל בו.

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

חד משמעית מבחינת הנאה מנהיגה

הייתי שוקל את הרכישה של 206 עם גג נפתח. יש להן חלקים בשפע בעולם, העניין הוא שלמצוא אחת ידנית מטופלת ושמורה טוב שלא הגיעה מהכפר הסמוך - יהיה אתגר מעניין בסבלנות. 

לא כל שכן עם ה-1600 שצריך להיות זריז מאוד, למצוא את ה-2000. 

אם יש מקום וזמן ותקציב - אפילו הייתי שוקל רכישה של אחת אוטומטית ולעשות לה הסבה בעתיד. 

 

206cc.jpg

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 20 שעות, danyra כתב:

שלום ,

בשלב זה בחיי בא לי מכונית קבריולט ידנית . לשימוש יומיומי .

1. חשבתי על פיאט 500 .

חשוב מאוד יכולת לפתוח ולסגור את הגג על בסיס יומיומי , האם זה ריאלי מבחינת תקינות של הגג ?

אני פחות חושב על דגם האברט בגלל הצורה הצעקנית ותוספת מחיר .

2. פתאום ראיתי שיש אלפא ספיידר אבל לא מוצא כאלה למכירה .

יש בכלל כאלא בכבישים ? מדגיש ידני .

יש גם דגם V6 4X4 , יש כאלא ?

3. יש אולי דגם אחר שאני מפספס ?

תודה לעונים

 

 

 אנשים שמחפשים רכב סטנדרטי יכולים לשאול "על איזה רכב אתם ממליצים בתקציב של 50,000?"

 

מי שמחפש קבריולה ידנית בישראל צריך לעבוד הפוך.

 

תבדוק האם ומה בכלל יש כעת למכירה ולפי זה יעזרו לך

 

הניחוש שלי הוא שלמצוא ספיידר ידנית ראויה לרכישה זה חצי נס

 

 

פורסם

יש פה שירשור שלי  מלפני כמה שנים "לאן נעלמה הקבריאולט העממית?"

 

פעם עד לפני כ 20-25 שנה לכל יצרן כמעט היה דגם קבריאולט מבוסס על דגם סטנדרטי נפוץ כמו פיאט פונטו, פיז'ו 306 ואחריה 206, 207, 307,  308 CC, גולף קבריאולט עד דור 4,  פורד אסקורט ופוקוס CC, רנו מגאון (לא יובאה לארץ) ועוד.

 

עם האופטימיזציות ומעבר לפלטפורמות אחידות כל הדגמים האלו בוטלו וגרסת קבריאולט נשארה רק אצל יצרני פרמיום כמו BMW, מרצדס, Audi.

ידניות כאלו או שלא יובאו לארץ בכלל או שהן סופר נדירות ובכל מקרה בתקציב הזה מדובר במכוניות ישנות מאוד ויקרות לאחזקה. 

 

פיאט 500 היה הרכב היחיד פחות או יותר שמאפשר להנות מחווית הגג הפתוח + גיר ידני (למרות שהוא רק "חצי קבריאולט") בעליות אחזקה נמוכות ורכב לא מאוד ישן שלא יהיה פרוייקט מבחינת אחזקה.

 

רק צריך להבין שאחרי הכל זו מכונית בסיסית עם רמת ביצועים של קיה פיקנטו. מאוד נחמדה ועושה מצב רוח טוב אבל עדיין סופר בסיסית. 

 

אני גם מחפש אחת ידנית אחרי הפייסליפט.

יש עכשיו אחת למכירה אצל סוחר מגן יבנה. 

 

לא יודע מה הסיפור שלה, רק ראיתי את המודעה. וזו מודעה יחידה שעלתה לדגם ידני אחרי הפסייסליפט בתקופה די ארוכה.

IMG_20260305_105111.thumb.jpg.173e52517e7b52438f262a0aef0eafdc.jpg

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם (נערך)

2008-chrysler-sebring-con-22.avifמצאתי לך מועמדת מאוד מתאימה , אם כי ממש נדירה (יש רק 1 כזו בארץ...) ומאוד מעניינת בתצורה שלה. 

מישהו היה מאמין שיש בארץ רכב קונברטיבל אמיתי מלא,  ממותג אמריקאי , שהיא גם ידנית וגם עם מנוע טורבו דיזל ? 

מדובר באקזמפלר מאוד מוזר - קרייזלר סברינג  שמגיעה עם מנוע וגיר סופר אמינים -  מנוע הטורבו דיזל 2.0 ליטר של פולקסווגן שהוכיח עצמו במגוון דגמים  - (פאסאט, סופרב ) . מנגנון הגג החשמלי המלא יוצר ע"י היצרן הגרמני המצויין KARMANN. 

הרכב עם מנוע שהוא גם מאוד אמין, עם מומנט מצויין וצריכת דלק מעולה. 
לגבי זמינות חלקים יחודיים ומי בדיוק יטפל באוטו - סיפור לא פשוט....

https://www.topspeed.com/cars/chrysler/2008-chrysler-sebring-convertible/

image.thumb.png.f8b913634a7f73af626974bf03f731da.png

 

2008-chrysler-sebring-con-22.avif
 

 

 

image.thumb.png.42d8cc8b14cda86747c11472f68e94f2.png

עריכה אחרונה על ידי orankohn
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני מסתכל על שתי אבארט 2015 יד. קבריו. דורשים 55אלף שח + .

לפי מחירונים 33-35 .

מה המחיר הריאלי לדעתכם ?

תודה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...