Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, 
אשמח להמלצות על דגמים לשים עליהם עין בתקציב של עד 30K, חובה שיהיה אוטומט
לזוג צעיר שבעתיד יתרחב (כלומר חשוב לחשוב על נוחות של בוסטר ועגלה וכו׳)
מחפשים דבר ראשון אמינות (אני יודע שזה מתבטא בטיפולים ואחזקה ואשים על זה דגש) 
הנסועה בהערכה שלי תהיה סביב 8-10 אלף קמ בשנה ובעתיד אפילו פחות


מעדיפים כמה שפחות להשתמש בכל התקציב
מחיפוש בפורום ראיתי המלצות על 301 עם המנוע 1600 וגיר 6 הילוכים, עוקב אחרי הדגם הזה
אני יודע שהטווח מחירים שלו הרבה יותר נמוך והמטרה היא להשקיע את המינימום ולא חייב להשתמש בכל התקציב
אשמח לדעת איזה עוד דגמים שווה להכניס לחיפוש, לא מתכוונים לקנות בלחץ ומוכנים לחכות שיגיע מה שמתאים

עריכה אחרונה על ידי sagirub
פורסם (נערך)

אם אתה לא מתכוון לסוע יותר מ 15K ק"מ בשנה, (כי המנוע לא אוהב את זה)

אם אתה מוצא פג'ו 208 1.6 vti prince ללא טורבו עם פחות מ 80K ק"מ, אתה בודק שהשמן לא בוצי ואין שמן במים ומים בשמן, 

אם יש לך בוקים ואתה יכול להסתכל למטה שאין נזילות שמן,

יכולה להיות אחלה אופציה. כמובן לקחת לבדיקה.

שנים מומלצות 2014-2015 סוג של.

אוהב את שלי, אבל הרבה מזה קשור לקילומטראז' נמוך. מעטים אנשים שעברו 200K ק"מ עם המנוע הזה.

 

כמובן תקח לבדיקה, ותבדוק היסטוריית טיפולים.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

פיגו 301 מרווחת יותר ועם תא מטען גדול יותר, קיה פורטה גם אופציה טובה או יונדאי i30. אילו משפחתיות מרווחת ומתאימות טוב למשפחה שתגדל.

קורולה אופציה אמינה אך תהיה יקרה יותר. מיצובישי לנסר גם אמינה מאוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

סוזוקי בלנו תהיה אמינה יותר ואולי תכנס בתקציב , רק לשים לב שיש בעיית נעילת הגה שמטופלת בגירוז, בחלק מהרכבים. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תעשה לעצמך טובה ותקח יפנית

הפיגו גם בדגמים האמינים יש בעיות

נראלי הונדה סיוויק 2012+ אצבק תשב בול במשבצת

פורסם (נערך)
לפני כשעה, גולדן191 כתב:

ככל שהקילומטראז יותר נמוך ככה יש פחות סיכוי לתקלות 

אבל יפנית עם קילומטראז נמוך נדיר למצוא ממש

אי אפשר לקחת את המשפט הזה בתור עובדה כל רכב והתקלות שלו

אתה בטח מתכוון לבלאי

ויש כמה וכמה סיוויק בתקציב הזה עם קמ מעולה

עריכה אחרונה על ידי Stavik
פורסם
לפני 19 שעות, Stavik כתב:

תעשה לעצמך טובה ותקח יפנית

הפיגו גם בדגמים האמינים יש בעיות

נראלי הונדה סיוויק 2012+ אצבק תשב בול במשבצת

יש משהו מוכר שבעייתי בדגמים האלה של פיגו?
כי דווקא ראיתי הרבה המלצות בפורום על הדגם הזה

פורסם
בתאריך 16.1.2026 בשעה 15:37, sagirub כתב:

יש משהו מוכר שבעייתי בדגמים האלה של פיגו?
כי דווקא ראיתי הרבה המלצות בפורום על הדגם הזה

תשמע אתה לא יכול להשוואת פיגו 301 להונדה סיוויק המכונית נוסעת הרבה יותר טוב ובטוח שיותר אמינה

לגבי הפיגו ספציפית אתה יודע איזה מנוע כדאי?

פורסם
לפני 2 דקות, גולדן191 כתב:

להבנתי כשממליצים על פג'ו 301 זה ל HDI דיזל

לבנזין יש להם מנוע פרינס כמו ב 208 ויש להם גם 1.2 שזה לא מומלץ בגלל הרצועה הטבולה?

 

אין סיבה להחזיק דיזל עם נסועה נמוכה כמו שלו

פורסם

הבנתי

גם ביד2 יש מעט דיזל למכירה אם בכלל

 

אני חושב שה 1.6 שיש ב 301 נחשב לקצת יותר אמין מהפרינס VTI 1.6 שיש לי ב 208 לכן ממליצים יותר על ה 301 מה 208 VTI בפורום פה

פורסם

ב 301 המנוע המומלץ הוא 1.6, הדיזך נגיעה רק ידנית.

ה1.2 חלשה מאוד ושולה לגיר ידני או רובוטי חד מצמדי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

כן אז המנוע 1.6 הזה נחשב אמין יותר מפרינס שיש ב 208 2014 והרבה יותר אמין מהפרינס היותר ישנים ששם יש בעיות עם שרשרת טיימינג, מה שטופל ב 2014 והלאה.

אין לי בעיות בכלל עם הפרינס כבר מעל 3.5 שנים אבל קיבלתי כאמור עם קילומטראז' מאד מאד נמוך.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...