Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Rx7 או דומה


פוסטים מומלצים

פורסם

היי מחפש רכב ספורט ידני חזק, בסגנון rx7 ידני, לדעתי אין בארץ זה מנוע רוטורי, הנעה אחורית, רציתי לדעת בערך כמה יעלה לייבא את זה לארץ, אני מכונאי יכול לטפל בעצמי, לא חייב שהרכב יהיה ליומיום אלא להנות מידי שבוע ואולי לנסוע מידי פעם. ואם הייבוא יקר מידי אז לשמוע על תחלופות נחמדות שיש בארץ. אבל לא מיאטה וכאלה כי זה חלש מאוד. אני מכוון לרכב קל עם 300-600 כוח סוס, התקציב יהיה תלוי במניות בשנה שנתיים הקרובות כמה שאצליח להרוויח 

פורסם

אני לא בטוח אם זו הטרלה

האם כמכונאי עבדת על מנועי רוטורי(וואנקל)?

יש 2 rx7 fd בישראל, וגם fb ו fa למיטב זיכרוני.

אני מניח שמדובר על רכבים שמחיר הייבוא והיישור הקו שלהם כנראה הגיעו לסכומים גבוהים מאוד.

כנראה שבסכום הזה ניתן לרכוש מיאטה, לגדוש אותה ולקבל 300 סוסים וצפונה ולהישאר עם לא מעט עודף, יש לך ניסיון עם רכבי הנעה אחורית חזקים?

בכל מקרה שיהיה בהצלחה בשוק ההון, תעדכן אותנו שתגבש תקציב קונקרטי.

 

פורסם
לפני כשעה, GTI33 כתב:

אני לא בטוח אם זו הטרלה

האם כמכונאי עבדת על מנועי רוטורי(וואנקל)?

יש 2 rx7 fd בישראל, וגם fb ו fa למיטב זיכרוני.

אני מניח שמדובר על רכבים שמחיר הייבוא והיישור הקו שלהם כנראה הגיעו לסכומים גבוהים מאוד.

כנראה שבסכום הזה ניתן לרכוש מיאטה, לגדוש אותה ולקבל 300 סוסים וצפונה ולהישאר עם לא מעט עודף, יש לך ניסיון עם רכבי הנעה אחורית חזקים?

בכל מקרה שיהיה בהצלחה בשוק ההון, תעדכן אותנו שתגבש תקציב קונקרטי.

 

הרבה מההודעות שלי נראות כהטרלה לפעמים כי אני יודע שאני קצת שונה בחשיבה שלי ובהתנהלות שלי אבל למרבה המזל החיים מסתדרים לי טוב יחסית שאני סומך על עצמי, לא עבדתי על זה אבל כמו הרבה מהכלים שהיו לי בעזרת סרטונים וספרי רכב הצלחתי ללמוד לבד ולטפל בהצלחה. איך אני יכול למצוא את הרכבים האלה ? הם מפורסמים למכירה? 

כרגע התקציב הוא 100-200 אבל אני מקווה שב5 - 10 שנים  הקרובות זה יוכל להפוך 600 אולי. ואני לא אוהב מיאטה . זה נראה רכב רגיל למדי על הכביש בלי הרבה עניין וייחוד לדעתי

פורסם

אין דבר כזה FA אלא FB. יש אחת ויחידה בארץ, ועוד 2-3 מדור שני ושלישי

עלות של דור ראשון במצב נחמד תהיה סביב 12-15 אלף דולר. הדולר כעת נמוך מאוד ולכן בחישוב פשוט המחיר ינוע בין 105 ל120 אלף שקלים בארץ.

דור שני במצב טוב תתחיל ב12 ותגיע גם ל25, אז המחירים הם אחרים

לגבי דור שלישי - לא בתקציב שלך.

יש כמובן גם דוגמאות באלפים בודדים, אבל זה ידרוש תחזוקה ושחזור של חלקים שכנראה כבר התעייפו או לא תוחזקו כשורה.

 

לגבי מנוע רוטורי - מנועי ה12a שנמצאים בדור הראשון הם די אמינים מאחר ואין עליהם עומס רב. לעומתם, מנועי ה13B המוגדשים, מוציאים 200 ואפילו יותר, כוחות סוס מנפח של 1.3 ליטרים. המנוע עובד קשה יותר, ובחיכוך גבוה במכניקה של מנוע רוטורי - האטמים יגיעו לכשל די מהר.

עם זאת - חווית הנהיגה של מנוע רוטורי לא דומה לשום דבר אחר.

בהצלחה

 

  • אהבתי 1
פורסם

לפני שאתה חולם על רכב אספנות בחצי מיליון שח,  קח בחשבון את הדברים שלהלן:

1. לרכב אספנות ישנן מגבלות תנועה בשעות העומס.

2. רכב הנעה אחורית עם 400-600 כס זה לא משחק, במידה ואין לך ניסיון רב כדאי להתחיל במשהו צנוע יותר ולהתקדם משם.

3. לתחזק ממנוע וונקל בכאלו הספקים עלול להיות כאב ראש לא קטן.

 

בתקציב שלך, BRZ בלי להתלבט בכלל.

המיאטות Overpriced ברמות ומתאימות רק אם אתה חייב גג נפתח.

 

פורסם

מה בין BRZ לבין מה שפות"ש מבקש?

ומה בין מה שפות"ש מבקש וחצי מיליון שקל? (הוא דיבר על חמישית מכך)

 

פורסם
לפני 51 דקות, EliC25 כתב:

מה בין BRZ לבין מה שפות"ש מבקש?

 

הוצעה לו לאור ההערה שלו שהוא לא אוהב מיאטות וההערה שלי שאם אינו מנוסה מספיק בהנעה אחורית, שלא יתחיל עם כלי חזק אלא משהו כמו BRZ.

 

לפני 52 דקות, EliC25 כתב:

ומה בין מה שפות"ש מבקש וחצי מיליון שקל? (הוא דיבר על חמישית מכך)

 

מצטט לך את ההודעה השניה של פות"ש:
"כרגע התקציב הוא 100-200 אבל אני מקווה שב5 - 10 שנים  הקרובות זה יוכל להפוך 600 אולי. ואני לא אוהב מיאטה . זה נראה רכב רגיל למדי על הכביש בלי הרבה עניין וייחוד לדעתי"

פורסם
לפני 14 שעות, חורך הגלגלים כתב:

היי מחפש רכב ספורט ידני חזק, בסגנון rx7 ידני, לדעתי אין בארץ זה מנוע רוטורי, הנעה אחורית, רציתי לדעת בערך כמה יעלה לייבא את זה לארץ, אני מכונאי יכול לטפל בעצמי, לא חייב שהרכב יהיה ליומיום אלא להנות מידי שבוע ואולי לנסוע מידי פעם. ואם הייבוא יקר מידי אז לשמוע על תחלופות נחמדות שיש בארץ. אבל לא מיאטה וכאלה כי זה חלש מאוד. אני מכוון לרכב קל עם 300-600 כוח סוס, התקציב יהיה תלוי במניות בשנה שנתיים הקרובות כמה שאצליח להרוויח 

 

אני שם בצד את השיבוש של לתקצב רכב לפי שוק ההון בעתיד. 

 

rx7 לא עומד בדרישה שלך של 300-600 כס. אלא אם אתה מוסיף טורבו. אני מתקשה לחשוב שניתן להכשיר זאת בישראל.

 

יותר הגיוני לכוון לניסן z370 

כמובן שזה לא באמת הגיוני לרכוש רכב כזה ללא ניסיון

 

 

פורסם

לבנות על שוק המניות זה לא רעיון טוב, תקציב זה מה שיש לך עכשיו, מה שנקרא "Cash in Hand" בשפת המלומדים.

ומצטרף להמלצות על BRZ וגם מצרף 370Z/G37 אם תמצא אחת מהן במצב טוב.

חולם על קרייזלרים יוקרתיות בנסיעה ברכבות😪

פורסם

בסדר בונה על לשים חלק מהרווחים לרכב. בתאכלס אין לי יותר מידי מה לעשות עם הכסף. עשיתי 30 אחוז בשנה האחרונה נראה מה יהיה בעתיד אבל זה גרם לי למחשבות על להתפנק בעתיד או בקרוב. 

לגבי רכב חזק מידי להתחלה שמעתי את זה הרבה פעמים והסתדרתי כך אמרו לי גם על הורנט 600 אופנוע של הונדה וגם על crf450 שזה קפיצה גדולה מידי אבל נהנתי איתם מאוד והסתדרתי זה לא היה לי קפיצה גדולה מידי. 

אני מבין שכניראה הרכב לא יהיה חוקי זה קצת באסה אולי נתפשר על הניסאן או הסובארו אבל זה ממש התפשרות גרועה אם חושבים על זה . 

אמרתם שישנה מאזדה אחת בארץ איך אפשר למצוא אותה? והתהליך לייבא מיפן/סין, מורכב מאוד? 

פורסם

אני בדיעה של שאר האנשים כאן לגבי רכב הנעה אחורית חזק ללא נסיון - זה לא רעיון טוב. באופנוע ההבדלים פחות משעותיים, ולו בגלל שאתה לפחות רגיל לאותו סוג הנעה. ברכב הנעה אחורית חזק כל כך, וללא נסיון, בפניה הראשונה בה תיתן גז לא בעדינות (או להיפך, תיכנס מהר מדי לפניה ותשחרר את הגז בפתאומיות), אתה תמצא את עצמך עם הגב בקיר.

 

אבל אם אתה בטוח בעצמך ושכולם טועים, ומנגד לטענתך אין לך יותר מדי מה לעשות עם הכסף - מציע פשרה. טוס לחו"ל וסע למסלול, בו תוכל לנהוג במגוון של רכבים. קח שם רכב עם 300-400 כ"ס, תנתק בקרות, ואז תחליט אם זה מה שמתאים לך או שאולי חצי מההפסק יספיק.

פורסם

ביפן ההגה ימני. לא ניתן לייבא משם.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
בתאריך 12.1.2026 בשעה 16:05, חורך הגלגלים כתב:

בתאכלס אין לי יותר מידי מה לעשות עם הכסף

 

אתה צריך להיות זה שעונה על שאלות, ולא זה ששואל אותן....

פורסם
לפני 12 שעות, razi_pazi כתב:

 

אתה צריך להיות זה שעונה על שאלות, ולא זה ששואל אותן....

חחח שמע אני בנאדם לא מפונק פשוט, לא מעניין אותי בגדים או דירת פאר או מסעדות או אוכל יקר ודברים כאלה. אני חי בצמצום, מצליח לחסוך הרבה כל חודש, מרוויח מהמניות, אין לי על מה לבזבז יותר מידי 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...