Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה במחיר של סינית מקבילה ?


פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, viper83 כתב:

 

כסאות בד, חימום כסאות רק מקדימה ללא אוורור, מראות צד ידניות, כיוון כסאות מקדימה רק דרך המסך(ללא כפתורים פיזיים), ללא מסך אחורי, ללא לד בר מקדימה ומאחורה, ללא תאורת אווירה בפנים, תאוצה יותר איטית, 7 רמקולים בלבד, אין רדיו (לפחות במפרט אמרקאי), אין אורות אדפטיביים,בולמים פשוטים, ללא שמירת נתיב (כנראה רק באמריקה, מכוונים אנשים לFSD), ג'אנטים לא ידועים (יכול להיות מברזל).

מקווה שזה אומר למה הדגם זול.

בטווח של המחיר הזה בארץ לרכבים הסינים יש את רוב התוספות.

 

זה שיש את התוספות לא אומר שהן "משובחות" או איכותיות.

כל מה שכתבת עד כה - עדיין לא היה מונע ממני לקנות רכב כזה. כסאות בד זה מה שאני רוצה, חימום כסאות לא מדבר אליי (אני סובל מחום, אז לטגן את הביצים או התחת לא בדיוק עוזר לי להנות בנהיגה\נסיעה), 7 רמקולים זה סבבה (זה מה שיש לי היום, כולל הטוויטרים) וגם הג'אנטים אם יהיו מברזל - נו שויין, אני חי עם זה בלי שום בעיה.

איציק

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 4

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 11 שעות, איציק נ. כתב:

 

זה שיש את התוספות לא אומר שהן "משובחות" או איכותיות.

כל מה שכתבת עד כה - עדיין לא היה מונע ממני לקנות רכב כזה. כסאות בד זה מה שאני רוצה, חימום כסאות לא מדבר אליי (אני סובל מחום, אז לטגן את הביצים או התחת לא בדיוק עוזר לי להנות בנהיגה\נסיעה), 7 רמקולים זה סבבה (זה מה שיש לי היום, כולל הטוויטרים) וגם הג'אנטים אם יהיו מברזל - נו שויין, אני חי עם זה בלי שום בעיה.

איציק

מספר חודשים עם דגמי צארי השונים אצלנו בחברה , כבר ניכר בהחלט שהביקורים של אנשי פריסבי תכופים הרבה יותר ...

מעדיף טסלה מוכחת מאשר סינית מצוידת.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ויש גם את הרכב עצמו שכחנו נראה לי.

 

אני באופן אישי מוכן לנהוג רק בקרוסאובר גבוה, עם לוח מחוונים מול העיניים, waze ובקרת שמירת נתיב. אלו תנאים בל יעברו בשבילי ברכב.

 

אז הטסלה יכולה גם להכין לי קפה, לטפוח לי על השכם ולהגיד שאני האדם הכי מוצלח שהיא פגשה אבל עדיין היא לא תהיה רלוונטית בשבילי.

  • משעמם 2
פורסם
לפני 17 שעות, איציק נ. כתב:

 

זה שיש את התוספות לא אומר שהן "משובחות" או איכותיות.

כל מה שכתבת עד כה - עדיין לא היה מונע ממני לקנות רכב כזה. כסאות בד זה מה שאני רוצה, חימום כסאות לא מדבר אליי (אני סובל מחום, אז לטגן את הביצים או התחת לא בדיוק עוזר לי להנות בנהיגה\נסיעה), 7 רמקולים זה סבבה (זה מה שיש לי היום, כולל הטוויטרים) וגם הג'אנטים אם יהיו מברזל - נו שויין, אני חי עם זה בלי שום בעיה.

איציק

אני לא אמרתי שזה רכב גרוע, ציינתי נתונים של הבדלים בין רמות הגימור, "משובחות", איכותיות אלו מילים שלך. אני כבעלים של טסלה הישנה מאוד, די אוהב את מה שיש לי ואני לא מוכן להתפשר על דברים אחרים, כמו רכב סיני.  

פורסם

הייתי בוחר בטסלה עם מזגן וחלונות חשמל על פני כל ״מותג״ סיני עם כל התוספות שמגיעות הישר אלי מהרפובליקה העממית של סין. 

  • אהבתי 3
פורסם
לפני 26 דקות, Stangg כתב:

הייתי בוחר בטסלה עם מזגן וחלונות חשמל על פני כל ״מותג״ סיני עם כל התוספות שמגיעות הישר אלי מהרפובליקה העממית של סין. 

מחכה לראות אם מישהו בקיה \ יונדאי יתעורר ויבין את הפוטנציאל של רכב פלאג אין שאינו סיני ויביא סוף סוף חזרה לארץ את הנירו פלאג אין במחיר שפוי.

ואו אולי לפני כן תגיע הטסלה הנ"ל , בקיצור אנחנו בהמתנה.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Stangg כתב:

הייתי בוחר בטסלה עם מזגן וחלונות חשמל על פני כל ״מותג״ סיני עם כל התוספות שמגיעות הישר אלי מהרפובליקה העממית של סין. 

 

כ- 90 אחוז מרוכשי הרכבים החשמליים בישראל חושבים אחרת ממך. 

 

ואם תוריד את כמות המכירות של המודל y ותשאר רק עם כמות המכירות המדהימה של המודל 3 אז כבר תגיע ל- 90 ומשהו אחוז שחושבים אחרת ממך.

 

אז כן אתה צודק וכולם טועים.

 

כן הישראלים טיפשים.

 

בסדר.

 

נ.ב

 

טסלה גם מגיעה אלינו מסין.

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 דקות, elielectric כתב:

 

כ- 90 אחוז מרוכשי הרכבים החשמליים בישראל חושבים אחרת ממך. 

 

ואם תוריד את כמות המכירות של המודל y ותשאר רק עם כמות המכירות המדהימה של המודל 3 אז כבר תגיע ל- 90 ומשהו אחוז שחושבים אחרת ממך.

 

אז כן אתה צודק וכולם טועים.

 

כן הישראלים טיפשים.

 

בסדר.

 

 

איך, איך, איך הגענו למצב הזה? איך זה הגיוני?

לפני עשור מי שהיה לו טלפון של שיאומי או של קולפד היה נחשב לפסיכי

איך היום מעדיפים BYD על טסלה?

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

כי מי שקונה לפי עובדות ולא לפי ססמאות מבין שהסינים מציעים אחלה תמורה לכסף.

 

 טסלה הפסיקה להשקיע ברכבים שמיועדים למכירה ללקוחות, אתה רואה שהם לא מייצרים רכבים חדשים אלא רק מוצצים מה שאפשר מצי הרכבים הנוכחי, מתיחות פנים, גרסאות מוגדלות, גרסאות מופשטות, וכו'.

 

ציי הרכבים הנוכחי של טסלה שמיועד למכירה ללקוחות הוא האחרון שתראה.

 

טסלה בתוך זמן די קצר תייצר רק רכבים אוטונומיים להשכרה לפי עלות שימוש בפועל.

 

הסיניים בזמן הזה נותנים גז ומייצרים רכבים משופרים יותר ויותר למכירה ללקוחות וזה בא לידי ביטוי בביקוש גדול יותר אליהם.

 

בסוף עוד יצרנים יעברו להשכרת רכבים אוטונומיים וכל הדיונים על איזה רכב יותר טוב יהיו סיפור נשכח.

 

בעצם יהיו דיונים על איזה רכב כדי להזמין לנסיעות האוטונומיות האלה, רכב עם ג'קוזי בתוכו או רכב עם סרט חמישה מימדים בתוכו🤪

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 12 דקות, elielectric כתב:

כי מי שקונה לפי עובדות ולא לפי ססמאות מבין שהסינים מציעים אחלה תמורה לכסף.

 

אבל הרבה בגלל זה שהיבואן בארץ נותן 7 שנות אחריות והם סומכים עליו. אגיד שוב, מטורף שאתה רואה ימבה סיניות על הכביש. עברו כולה 11 שנים מאז שאנשים חשבו שאני גנוב שהיה לי שיאומי.

לפני 12 דקות, elielectric כתב:

הסיניים בזמן הזה נותנים גז ומייצרים רכבים משופרים יותר ויותר למכירה ללקוחות וזה בא לידי ביטוי בביקוש גדול יותר אליהם.

 

ועדיין אנשים בפורום חוששים לשים פילטר שמן סיני :) מעניין מתי זה ישתנה

פורסם
לפני 12 שעות, elielectric כתב:

כי מי שקונה לפי עובדות ולא לפי ססמאות מבין שהסינים מציעים אחלה תמורה לכסף.

 הסינים מציעים אחלה תמורה לכסף בעולם אוטופי שבו אתה זורק את הרכב לפח הזבל בסיום השימוש. בעולם שבו אתה מוכר אותו לאחר X שנים, זה לא תמורה טובה ולא כלום. 

 

לפני 12 שעות, elielectric כתב:

הסיניים בזמן הזה נותנים גז ומייצרים רכבים משופרים יותר ויותר למכירה ללקוחות וזה בא לידי ביטוי בביקוש גדול יותר אליהם.

 

אתה מבין ששלך בתור לקוח, זה דווקא חיסרון כן? 

זו אחת הסיבות לירידת ערך המאסיבית של הסיניות, רכב בן 4 כבר נחשב ענתיקה. 

 

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

 

ירידת הערך המאסיבית וקושי למכור היא לכל הרכבים החשמליים מכל המינים והסוגים והיצרנים ולא רק הסינים, גם בעלי טסלה כותבים פה ושם פוסטים בפייסבוק שהם מנסים למכור כמה חודשים ואין אפילו טלפונים.

 

ההתקדמות של הרכבים הסיניים משפיעה על כולם, כמו שאומרים כשיורד גשם כולם נרטבים.

 

ואתן לך דוגמה אישית, קרובת משפחה שלי הזמינה בימים אלו gac aion v. במבצע הייטק זון יצא לה כ- 152,000 אלף ₪ אם משקללים את כל הטבות המבצע.

 

לפני שהיא העבירה את מלוא התשלום עלה לי רעיון לחפש יונדאי איוניק 5 משומשת.

 

המממה גירסת האבזור המקבילה לאבזור של האיון היא הגירסה המפוארת של האיוניק והכי זולה שראיתי למכירה עם נתונים סבירים פורסמה במחיר של  162,000 ₪ לשנת 2022 עם כ- 55,000 ק"מ. נניח שאפשר היה לקנות ב- 152,000 ₪ בפועל כמו האיון.

 

אבל האיוניק זה רכב בן 3.5 שנים, האחריות עליו מסתיימת עוד שנה וחצי ועל הסוללה עוד 3.5 שנים ורעדו לי הביצים להמליץ לה להיות בעלים של רכב חשמלי שתסתיים לו האחריות.

 

טווח הנסיעה של האיוניק שפעם היה וואו של 450 ק"מ כבר נמוך יותר מזה של האיון של 510 ק"מ. ועל זה יש להוסיף ירידה אפילו צנועה של 5 אחוז בבריאות הסוללה והטווח כבר ירד לכ- 425 ק"מ.

 

כמובן שיש כבר שחיקה של צמיגים אולי בלמים יש טיפול יקר באיוניק ב- 60,000 ק"מ של החלפת נוזל ממסרה או משהו כזה.

 

על האיון לעומת זאת יש אחריות של 8 שנים על הרכב ועל הסוללה.

 

יש בכלל מצב שהייתי ממליץ לקרובת המשפחה לקנות את האיוניק 5? אז ברור שיש עוד הרבה אנשים כמוני והמחיר של האיוניק המשומשת יירד בפועל חזק ככל שהסינים יתנו גז ויביאו רכבים חשמליים חדשים מתקדמים יותר.

 

עכשיו ברור לי שכשהיא תבוא למכור כבר יהיו חלליות חשמליות במחיר של נזיד עדשים והיא גם תפגע מזה. אבל גם כל שוק הרכב ייפגע מזה. (למרות שהיא תחזיק את הרכב לפחות 8 שנים ואולי יותר אם תהיה אפשרות להארכת אחריות אז היא פחות תפגע מזה הרכב כבר לא יהיה שווה הרבה בכל מקרה. בזמן הזה היא גם תחסוך בעלויות נסיעה).

 

ובכלל ברגע שיהיה שירות של רכבים אוטונומיים להשכרה לפי שימוש שיגיעו עד אליך הביתה, רכבים משומשים בבעלות מכל מין וסוג יהיו שווים אפס עגול. אז מה לא נקנה רכבים עד אז?

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 שעות, גולדן191 כתב:

איך, איך, איך הגענו למצב הזה? איך זה הגיוני?

לפני עשור מי שהיה לו טלפון של שיאומי או של קולפד היה נחשב לפסיכי

איך היום מעדיפים BYD על טסלה?

כי יש סיני ויש סיני.

מי שיצא לו לפני 10 שנים לעבוד/לשחק עם רחפנים של dji (סתם בתור דוגמה)

הבין כבר אז שלא נותר שום פער טכנולוגי. להפך, עד היום הסינים שולטים בתחום הזה בצורה מוחלטת.

אז לקח לעולם הרכב עוד כמה שנים וזהו, הפער נסגר תוך כדי הזעזועים העולמיים של הקורונה / משבר השבבים / סוף עידן הדפסת הדולרים.

זעזועים מאיצים שינוי.

 

ל-BYD יש כל מיני מחלות קטנות ונקודתיות אבל הם יודעים לייצר מכוניות באיכות יותר טובה מסטלנטיס, למשל.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

@elielectric

תיראה, במקרה שלה אני לגמרי יכול להבין את הקניה. 

מי שרוצה רכב בגודל הזה, מתכוון להחזיק לתקופה האחרונה שיש פחות משמעות לירידת, ושחשוב לו אחריות ארוכה כמה שיותר, ה-איון מציעה חבילה אטרקטיבית. 

 

 

פורסם
לפני 19 שעות, elielectric כתב:

כי מי שקונה לפי עובדות ולא לפי ססמאות מבין שהסינים מציעים אחלה תמורה לכסף.

 

 טסלה הפסיקה להשקיע ברכבים שמיועדים למכירה ללקוחות, אתה רואה שהם לא מייצרים רכבים חדשים אלא רק מוצצים מה שאפשר מצי הרכבים הנוכחי, מתיחות פנים, גרסאות מוגדלות, גרסאות מופשטות, וכו'.

 

ציי הרכבים הנוכחי של טסלה שמיועד למכירה ללקוחות הוא האחרון שתראה.

 

 

 

 

חברה מקצועים באנגליה , ממליץ לעקוב אחריהם, ככל הנראה שטסלה עושה עבודה לא רעה גם עם הרכבים המיושנים שלהם.

היעילות האנרגטית של המערכת של טסלה עדיפה ובשיעור לא מבוטל על תוצרת סין.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...