Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טסלה במחיר של סינית מקבילה ?


פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 12.12.2025 בשעה 20:58, elielectric כתב:

בסדר כמו שכתבתי חכמתך היא חכמת חלק ממשתתפי הפורום כאן שבטוחים שחכמתם היא חכמה אבסולטית.

 

מה לעשות שבמציאות חכמת ההמונים היא אחרת ורק ה- g6 מהדגם הישן מכר השנה פי 3 יותר מהטסלה מודל 3 ויותר מהמודל y והמודל 3 ביחד.

 

וכל זה במצב של טרום הגעת הקרוסאוברים הסיניים שכתבתי למעלה שהם הרבה יותר זולים ומתקדמים מהקרוסאוברים הסיניים שהסתובבו עד כה ולכן הולכים למכור בכמויות הרבה יותר משמעותיות.

 

 

 

 

 

 

 

 

אתה מתייחס לנתוני מכירות כאילו זה מקור להסתמך עליו.

זה כמו הפרסומת של ג'אקו,הרכב הכי נמכר בארץ.

ברור,רק שכחו לציין שזה לציי רכב.

שהיבואנים יואילו בטובם להפריד מה נמכר ללקוח פרטי,ומה הם מכרו לעצמם,נדבר.

כמויות הg6 שהפכו ל0 ק"מ ,או נמכרו לציי רכב,הן גדולות משמעותית ביחס לטסלה.

בטסלה אין 0 ק"מ,טסלה לא מוכרים לעצמם רכבים.

רוב ההנהלה אצלנו בחברה קיבלו עכשיו g6,עשו עסקה טובה כי היו צריכים להיפטר מרכבים.

לא סתם יש להם 25 אלף שקל הנחה על רכבי 0 ק"מ ,מבצע שקיים עכשיו בזה הרגע.

ומאמין שעוד אפשר ללחוץ אותם במחיר.

בנוסף יתרון גדול מאוד של טסלה,אין מו"מ.

אין דבר כזה ששני לקוחות באותו היום רוכשים את אותו הרכב במחירים שונים,יש מחיר באתר,זה מה שתשלם.

הזמנת רכב ועשו הנחה? אם עוד לא קיבלת את הרכב גם תקבל זיכוי,בוא תראה לי יבואן בארץ שהיה עושה את זה? רמז,שום יבואן.

  • אהבתי 3

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לפני 22 דקות, ArikC כתב:

בנוסף יתרון גדול מאוד של טסלה,אין מו"מ.

אין דבר כזה ששני לקוחות באותו היום רוכשים את אותו הרכב במחירים שונים

:mm_yeah:
זה מה שעושים גם בטויוטה כבר מיליון שנה בערך (כשלעצמו זה מחזק גם את המחירים של שוק היד-2, אין לך תנודות כל יומיים על המחיר של רכב חדש מהניילון).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

ב- g6 ספיציפית יש כמויות קטנות מאד של רכבי אפס ק"מ שנשארו מהדור הקודם אני ביררתי רק לאחרונה.

 

נשארו רכבי אפס ק"מ סיניים חשמליים אחרים מיושנים לאור הגעת רכבים סיניים מתקדמים יותר וזולים יותר ממש עכשיו לישראל, השוק משתנה לנגד עינינו.

 

לצורך העניין מוכרים כעת byd אטו 3 אפס ק"מ שנת 2025 ב- 140 אלף ₪. נשמע וואהו הנחה של כ- 30,000 ₪ ממחיר המחירון הרגיל. אבל תוסיף עוד 10 - 15 אלף תקבל איון, דיפאל בקרוב mgs5 ליפמוטור b10 שנת 2026 יד ראשונה מהיבואן. 

 

כתבתי על כמויות המכירות של הרכבים הסיניים (גם לשוק הליסינג זה לא משנה גם שם נוהגים ברכב אנשים בשר ודם) רק כדי להכניס לפרופורציה את קו המחשבה שרק טסלה ובלתה אין זה לא דעה רווחת בישראל זה הכל.

 

זה בהחלט אומר משהו. כשאני לצורך העניין מדבר עם אנשים סביבי בהתייעצויות איזה רכב לקנות כשהשם טסלה עולה יש רתיעה של אנשים מהרכבים שלהם. רוכשי טסלה זה קצת כמו בועת מדינת תל אביב לעומת רוכשי סיניות שהם שאר המדינה 🤣


גם לגופו של עניין מישהו כאן הביא למעלה סרטון השוואה מערוץ רכב אנגלי בין טסלה ושני רכבים שמודל y ניצחה. אני גם ראיתי מלא סרטונים וגיליתי שלערוצים האנגליים יש אג'נדה פרו טסלה בפועל. הכתבים מושפעים מאד מהמותג טסלה.

 

תסתכל על ערוצי יו טיוב אוסטרליים של אתרי רכב ששם נמכרים יותר יצרני רכבים מבאנגליה והרבה רכבים סיניים ושם קו המחשבה שלהם יותר אובייקטיבי לדעתי ודומה לקו המחשבה של הצרכן בארץ ותראה מה חושבים על טסלה.

 

(אם יהיה לי כוח אדביק כאן בהמשך קישורים לכמה סרטונים).

 

אבל בסדר מה זה משנה אני לא אשכנע אף אחד ואותי לא ישכנעו, סתם מקשקשים כאן.

 

 מי שקנה טסלה קנה אותה כי הוא באמת משוכנע שזה הרכב הכי טוב שיכול היה לקנות בכסף הזה. בסדר זה שלו הכל טוב.

 

רק אסכם שאם זה היה נראה לי מטורף לשלם 250 אלף ₪ על מודל y בסיסית עד כה, עכשיו זה נראה לי עוד יותר מטורף לאור גל הרכבים הסיניים הללו בסביבות 150 אלף ₪. 

 

היתרון המהותי היחיד לטסלה שאני רואה הוא שהיא כבר כוללת חומרה שתאפשר רכישת fsd כאשר הדבר יאושר בארץ שזה וואהו. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם (נערך)
בתאריך 8.12.2025 בשעה 11:04, 3n כתב:

ירידת המחיר באירופה בשיעור של 15% מביאה את דגם הבסיס של ה 3 למחיר של כ 180K

 

מודל 3 "פרמיום" (בסיס ישן) באירופה זה דגם RWD עם טווח של 750 ק"מ, לעומת זאת דגם בסיס בארץ עם טווח של 520 ק"מ. בארץ דגם עם 750 ק"מ טווח זה לונג ראנג' RWD שעולה כ-237 אש"ח. ז"א, אם בסיס החדש זול ממנו באירופה בכ-17% מחירו בארץ צפוי להיות כ-196 אש"ח. מחיר זה נמוך בכ-17 אש"ח ממחיר דגם בסיס הקיים בארץ, מה שגם יותר הגיוני מהורדת מחיר של כ-33 אש"ח.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני 43 דקות, EvGriga כתב:

 

מודל 3 "פרמיום" (בסיס ישן) באירופה זה דגם RWD עם טווח של 750 ק"מ, לעומת זאת דגם בסיס בארץ עם טווח של 520 ק"מ. בארץ דגם עם 750 ק"מ טווח זה לונג ראנג' RWD שעולה כ-237 אש"ח. ז"א, אם בסיס החדש זול ממנו באירופה בכ-17% מחירו בארץ צפוי להיות כ-196 אש"ח. מחיר זה נמוך בכ-17 אש"ח ממחיר דגם בסיס הקיים בארץ, מה שגם יותר הגיוני מהורדת מחיר של כ-33 אש"ח.

מודל 3 בסיסית היום מתחילה ב 213500 , 15% מביאים אותנו ל 181.5 .

 

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, 3n כתב:

15% מביאים אותנו ל 181.5

השאלה היא מאיפה קיבלתה 15%? זרקו מספר עגול בעיתונות מבלי לבדוק האם הוא נכון, וביחס למה? כי זה לא המצב באירופה, שם מודל 3 דגם בסיס החדש זול בכ-7.3% מדגם בסיס שנמכר קודם. אם היום נמכר מודל 3 "פרמיום" עם טווח 520 ק"מ בגרמניה בכ-41 אלף יורו (זה אותו הדגם שעולה 213 אש"ח בארץ). ויש דגם בסיס החדש המוזל שעולה 38 אלף יורו ( כ-7.3% פחות). ז"א בסיס חדש בארץ צפוי לעלות כ-197 אש"ח.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם (נערך)

מלחמת המחירים ממשיכה במלוא עוזה:

 

ליפמוטור b10 החל מ- 140 אלף ₪ בלבד!

 

https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/2026-ליפמוטור-b10-החשמלי-נחת-בישראל-מחיר-139900-שקל

 

עדיין חושבים שמודל 3 סדאן נמוכה ומופשטת ב- 180 - 200 אלף ₪ היא כזאת מציאה לישראלי המצוי לעומת קרוסאובר סיני מודרני?

 

ולפני שהקופצים יקפצו ויביכו את עצמם שמדובר בקרטון נייר שדינו התפרורות במזבלה, תראו קצת סרטונים על הרכב הזה ואיזה ביקורות מצויינות הוא קיבל.

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, EvGriga כתב:

השאלה היא מאיפה קיבלתה 15%? זרקו מספר עגול בעיתונות מבלי לבדוק האם הוא נכון, וביחס למה? כי זה לא המצב באירופה, שם מודל 3 דגם בסיס החדש זול בכ-7.3% מדגם בסיס שנמכר קודם. אם היום נמכר מודל 3 "פרמיום" עם טווח 520 ק"מ בגרמניה בכ-41 אלף יורו (זה אותו הדגם שעולה 213 אש"ח בארץ). ויש דגם בסיס החדש המוזל שעולה 38 אלף יורו ( כ-7.3% פחות). ז"א בסיס חדש בארץ צפוי לעלות כ-197 אש"ח.

מחירון בסיס של המודל 3 בארץ הוא 213 , תוריד 15% על פי הפירסומים בתחום הרכב בארץ ותגיע למחיר של 181.

בכל מקרה טסלה חייבים לשנות כיוון בשוק הישראלי, המחירים שלהם לא הגיונים ולכן המכירות נראות כפי שהם.

פורסם (נערך)

הוא הסביר כי את ה- 15 אחוז לא מורידים מגירסת הבסיס שנמכרת בישראל אלא מגירסת הלונג ריינג' הנעה אחורית שנמכרת בישראל.

 

לכן מה שייקרה כמו שקרה בשווקים אחרים שגירסת הבסיס הנוכחית שנמכרת בישראל תרד מההיצע וגירסת הבסיס תהיה גירסת הסטנדרט המופשטת החדשה במחיר של 197 אלף ₪.

 

אחלה הצעה אטרקטיבית.

 

אבל בעצם זאת טסלה אז אוטומטית היא עדיפה על כל רכב סיני באשר הוא.

 

 

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

התכוונתי בציניות 😀

 

התכוונתי שברור (לי לפחות ולעוד הרבה ישראלים) שטסלה מודל 3 לא עדיפה על כל רכב סיני באשר הוא.

 

אבל זאת המחשבה שיש כאן שרכב חשמלי זה רק טסלה.

 

מזכיר לי קו מחשבה של מצביעי מפלגה מסויימת שמצביעים לראש ממשלה מסוים 🤔

עריכה אחרונה על ידי elielectric
פורסם
לפני 24 דקות, גולדן191 כתב:

מסכים איתך, אז למה רואים כל כך הרבה BYD מוגבהות אם ככה?

כי הן מגיעות גם לחברות הליסינג, מה שלא קורה עם טסלה.

קל לעוות נתונים ולהציג את התמונה שאתה רוצה כשאתה לא מתייחס לכל הנתונים.

טסלות בקושי הגיעו לחברות הליסינג וההשכרה בארץ. היו מעט באלדן ובבלו סקאי.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 8 שעות, dorsht כתב:

כי הן מגיעות גם לחברות הליסינג, מה שלא קורה עם טסלה.

קל לעוות נתונים ולהציג את התמונה שאתה רוצה כשאתה לא מתייחס לכל הנתונים.

טסלות בקושי הגיעו לחברות הליסינג וההשכרה בארץ. היו מעט באלדן ובבלו סקאי.

חידשת לי, אז כל ה BYD שרואים גם בב"שף לא מעט, וגם בכללי בכבישים חלקם הגדול מגיע כליסינג פרטי שהלקוח משלם לחברה X ש"ח בחודש?

ולטסלה אין כאלה?

הבנתי.. וחשבתי לתומי שזה בגלל שאנשים מעדיפים להיות על הגובה, שיהיה :)

פורסם (נערך)

אנשים מעדיפים קרוסאוברים על פני רכבי סדאן ללא קשר אם מדובר בלקוחות פרטיים או אם  מדובר בלקוחות ליסינג.

 

לגבי חלוקת המכירות של רכבים חשמליים סינים בין לקוחות פרטיים לבין לקוחות ליסינג אני לא יודע, אבל די להסתכל בלוח יד 2 ובקבוצות השונות כדי להבין שיש גם הרבה מאד לקוחות פרטיים לרכבים האלה.

עריכה אחרונה על ידי elielectric
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 13.12.2025 בשעה 16:30, גולדן191 כתב:

ב BYD, בגלל שהרכב גבוה, זה נותן הרגשה של עליונות לאנשים. מדמה ג'יפ, יש אנשים שזה פסיכולוגית מדליק אותם.

זה לא במקרה שאנשים בחרו ב BYD גבוהה על טסלה נמוכה, זה גורם לאנשים להרגיש טוב. שהם מעל מי שנוסע במכונית נמוכה.

 

יש לא מעט אנשים, מתבגרים\מבוגרים, שקשה להם להיכנס לרכב נמוך. זה מחמיר ככל שמתבגרים.

דווקא במכוניות גבוהות הכניסה והיציאה לרכב קלה יותר וזה חלק מהשיקולים שלהם בבחירת רכב גבוה, מעבר לעובדה שפסיכולוגית או לא - הישיבה הגבוהה יותר נותנת להם זווית ראיה טובה יותר והרגשה של בטחון.

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...