Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ספורטיבי בתקציב 80k ~


פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,
אחרי יותר מ5 שנים עם האלפא מיטו שלי, חושב שהגיע הזמן להשתדרג.
המיטו מתחילה להראות את גילה (שנת 2015, גיר tct רובוטי, 125k ק"מ), ולדעתי אולי עכשיו זה ההזמנות שאוכל למכור אותה במחיר הגיוני ולהמנע מטיפולים שבאים בקרוב ומתחילים להיות "לא משתלמים" ביחס ושווי הרכב

מה אני מחפש? בגדול, אין לי מושג.
מחפש רכב שיהיה נעים לנהוג, וטיפה עם נשמה כמו האלפא. רכב שאם אני ארצה אני אוכל לזרוק אותו קצת בסיבובים וכבישים מעניינים ולהנות איתו.
עם זאת, לא מחפש רכב ספרטני, והוא כן ישמש כרכב דיילי שלי.

דרישות יבשות:
תקציב 80k, עדיפות לפחות + תקציב ליישור קו בערך 10k

שנתון 2018+ ( מוכן להתגמש ל2017)

לא ידני (אלא אם כן ממש מציאה)
אמינות סבירה, עדיפות לרכב שיחסית קל לעבוד עליו עצמאית
עדיפות להצ'בק (3 דלתות עוד יותר טוב)
צריכת דלק לא הכי רלוונטי, נוסע בשנה 10k לכל היותר

אופציות שירדו מהשולחן:

כל רכבי וואג למיהם 
סיביק 1.5

 

אופציות שכן על השולחן:
אבארט' (לא קבריו)
גולייטה תלתן

פתוח להצעות

 

פורסם

ה bmw "משעממת" מידי, ובלי הרבה אופי
מבחנית האינפיניטי, תאמת שאני יותר אוהב את המראה של ה q50 (ה q60 בכלל מהממת, אבל יקרות בהרבה)
מתאר לעצמי שהמכלולים הם אותם מכלולים?

פורסם
לפני 15 דקות, menir1 כתב:

מה הסיבה שפסלת את רכבי VAG?

על פניו הן הכי מתאימות לדרישות שלך.

הפסילה של הוואגיות לא מגיעה ממניעים הכי רציונלים
קשה לי עם הטייפקאסט של בעלי וואג, ואין את אותה ייחודיות שיש לי באלפא.

נניח ואני לא פוסל את הוואגיות, מה אופציות על השולחן? לאון 1.5?

פורסם

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, quzzaa כתב:

נניח ואני לא פוסל את הוואגיות, מה אופציות על השולחן? לאון 1.5?

אני לא יודע מה אתה מגדיר "ספורטיבי", אם המיקוד הוא בזריזות + התנהגות טובה/הדוקה, אז סיאט לאון בגרסאות ה-1.5/2.0 יכולות להיות אופציה טובה מאד (למרות שהן לא בדיוק ספורטיביות, אבל גם המיטו לא בדיוק ספורטיבית מצטיינת). אם אתה מחפש יותר את ה"רעש והצלצולים", אז אבארט 500 תתאים כנראה יותר. 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 14 שעות, Michazzz כתב:

 

118 זה רכב שאין בו שום פאן ושום התנהגות.

 

לפני 14 שעות, quzzaa כתב:

ה bmw "משעממת" מידי, ובלי הרבה אופי
מבחנית האינפיניטי, תאמת שאני יותר אוהב את המראה של ה q50 (ה q60 בכלל מהממת, אבל יקרות בהרבה)
מתאר לעצמי שהמכלולים הם אותם מכלולים?

 

הQ50 מכונית נחמדה, לי זכור לרעה ההגה בעיקר.

תעשה נסיעה ותתרשם.

 

אם אתה כבר בוגר אלפא ויודע מול מה אתה מתמודד, למה לא לקחת ג'וליה? הנעה אחורית, התנהגות כביש טובה ועם תוכנה אתה על 300 כס.

כמובן שיש לה את המחלות שלה כמו כל אלפא.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 6.9.2025 בשעה 19:58, zaf כתב:

מזעזע בעניי, לא מתחבר לרכב בשום צורה

 

לפני 12 שעות, o.r כתב:

 

118 זה רכב שאין בו שום פאן ושום התנהגות.

 

 

הQ50 מכונית נחמדה, לי זכור לרעה ההגה בעיקר.

תעשה נסיעה ותתרשם.

 

אם אתה כבר בוגר אלפא ויודע מול מה אתה מתמודד, למה לא לקחת ג'וליה? הנעה אחורית, התנהגות כביש טובה ועם תוכנה אתה על 300 כס.

כמובן שיש לה את המחלות שלה כמו כל אלפא.


ג'וליה ב80k מרגיש לי כמו רכבת הרים כלכלית שלא באלי להיכנס אליה, אבל מבחנית הרכב עצמו אין ספק בכלל. שכרתי כזאת בדובאי ונהנתי מאוד (veloce שנת 22' עם כל התוספות האפשריות) 

סביר להניח שכל הג'וליות במחיר הזה עם נתונים יבשים לא משהו.
 

פורסם

לא החזקתי בג'וליה אבל הכרתי כמה שכן וסך הכל היו מרוצים.

בתקציב שלך תמצא אחת שכנראה כבר אחרי כל מחלות הילדות (גג נתקע, רדיאטור נוזל וכו).

הבעיה האמיתית שלה, עלויות החלקים הגבוהות.

 

אם נחזור לרגע להנעה קדמית, תמיד אפשר לבדוק מגאן RS, לא תמצא יותר טוב בהנעה קדמית.

אפשרות נוספת, 308GTI.

שתיהן בעשרים רמות מעל המיטו.

פורסם

פות"ש כתב:

בתאריך 6.9.2025 בשעה 16:40, quzzaa כתב:

לא ידני (אלא אם כן ממש מציאה)

 

לא יודע אם בעיניו זו 'ממש מציאה'

  • רעיון טוב! 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...