Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחשב בודי (BCM) תקול - פולקסווגן פולו 2014


HaimO
מעבר לפיתרון נפתר ע"י סולל הדרך,

פוסטים מומלצים

בגלל שהפתיחה לא אחידה עקב הלחצים שמפעילים בפתיחה המשטחים כבר לעולם לא יהיו ישרים ואל תשלה את עצמך שזה איטום ברמת המפעל. אפילו לא קרוב.

אבל יכול להיות מספיק טוב

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קודם כל, אפשר לגרד את החומר הישן כדי לקבל משטח חלק ואחיד. ומעבר לכך, זה לא שאתה מוריד את המחשב כמה עשרות מטרים מתחת למים והוא נדרש לעמוד בלחץ של כמה אטמוספרות... בסה"כ למנוע חדירה של לחות, השפרצה של מים פה ושם כשנוסעים בגשם, ושהאיטום לא ייהרס עם הזמן בגלל חום וויברציות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לקחת סיכון עם איטומים וקומבינות על מוצר שעולה כמה מאות שקלים? זה לא שווה את זה.

בתאריך 16.6.2025 בשעה 12:01, סולל הדרך כתב:


בלא מעט שנים שאני קורא פה, לא פעם ולא פעמים קראתי על מוסך רון שלא רוצה לקחת עבודות שדורשות ממנו לצאת מהקופסא
הכי קל להחליף פילטרים ושמן, שם הכסף הגדול והרווח על העבודה והחלקים, אני מבין את זה ועדיין מהיותך מוביל בתחום, גם מקרים קיצוניים שאין בהם רווח קל או רווח בכלל, אני חושב שצריך היה לקחת ולעזור ללקוחות.
דעתי האישית.

 

נכון, והוא עושה את זה לא פעם. המורשה שולח לו לקוחות באופן קבוע כדי לתקן דברים שהוא בעצמו לא הצליח.

 

לפני 4 שעות, סולל הדרך כתב:

ברור שעסק הוא לא מלכ"ר
מוסך רון הוא כמו מוסך מרום (מורשה קיה בהרצליה)
לפני 25  שנים היה מוסך קטן ועזוב מורשה דייהטסו וסאנגיונג, היו להוטים להכניס עבודה, היה יחס אישי, היו מחירים תחרותיים, היו פתרונות יצרתיים (היו לי רעידות שלא נפתרו במהירות 80 קמש ברקסטון) הפכו עולמות לפתור את הבעיה.
היום... לא סופרים אף אחד ממטר, יש תור של 30 רכבים מחוץ למוסך לטיפולים, את מי זה מעניין שם להתעמק בבעיות.
זה מה שקורה למוסכים הקטנים, כשהם הופכים לגדולים.
חלק מהשם הטוב הוא לצאת מהקופסא כשצריך ולהפוך עולמות, גם אם זה לא הכי כלכלי. זו דעתי.

 

אצל רון, למרות היותו מוסך גדול כמו הדוגמה שציינת (ואולי אף יותר אם מסתכלים על היקף העבודה), יש עדיין יחס אישי ומחירים תחרותיים, וגם הופכים עולמות לפתור בעיות. זה לא מוסך שאתה משלם על הבורקס בכניסה ומחכה שעות לעמוד בתור. מוזמן לעקוב אחריו בפייסבוק ולראות. אני לא יודע מה קרה פה נקודתית, אבל זה לא מייצג והדעה שלך לא מבוססת.

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.6.2025 בשעה 20:26, HaimO כתב:

לא נתקלתי בשנותיי כנהג על וואגיות בכזאת תחושת חוסר אונים :-(

בתור עוסק בתחום, לא מפתיע לקרוא את זה, ואנחנו מדברים על רכב פאקינג בן 11! שאפשר לעשות בו מה שרוצים עם ידע וכלים מתאימים, ואני מתכוון להכללל!!!
בלי להכנס לשמות של מוסכים המוזכרים פה (אישית לא עובד איתם) אתם צריכים להבין, אין חשמלאים עם הבנה עמוקה ברמת מודולים גם שם (בארץ בכלל הם בודדים ועמוסים)...את האמת כמעט אין עובדים בענף בכלל, לכן רוב המוסכים זקוקים לאנשים כמוני שמשלימים להם את היכולת שלהם איך לפתור/לשלול דברים.....אבל מכל מני שיקולים רובם לא יכנסו לדברים כאלו, וגם אני אישית לא מוכן לתת כל שירות לכל מוסך שאני עובד איתם. חכו מה יהיה עם רכבים 2018-2019+ O_o או יצרנים מסויימים !

כמובן התגובות פה הזויות, במיוחד ממומחים שחושבים שVCDS (יש כבוד) יכול להתמודד עם CP ואימבולייזר :laugh:
הרכב שלך אם הבנתי נכון זה דור 5 6R1 או יותר סביר 6C1 שזה PQ26 ורוב הסיכויים שיושב שם BCM עם מספר קטלוגי 6C0 937 089, שזה BCM/CAN GATEWAY ביחד ויש פה הגנת CP , לכן לא מספיק LONG CODING וקידוד...אין לי כח להסביר, אז מצטט מפורום רשמי של היצרן VCDS אם כבר הזכרנו, איך המנגנון הזה עובד.

2025-06-17_23-17-58.thumb.png.6ed7a57aa032daf6269c69d5758e5bb0.png

 

אם היית מפרסם קודי תקלה לפי ניסיון שלי הייתי מנסה לעזור, כי חופשי מפספסים באיבחון ומחליפים חלפים בלי לפתור בעייות, אבל נקווה שצודקים, בוא ניראה מה האפשרויות שלך.

1. משומש אותו מק"ט - העברת או השתלת נתונים, כל מנעולן סביר יודע לעשות את זה עם ציוד נורמלי.
2. למצוא מעבדה אלקטרונית ולהעביר MCU EEPROM שלך למחשב BCM תורם.

3. אונליין דרך שרת חברה, חייב את כל המפתחות בתהליך וטיפ חשוב, הגורם ה-3 שמתחבר מחו"ל יש לו חשבון אירופאי ולא סיני או ארה"ב שזה הרוב!!! ולקוות שהחלק לא גנוב ומסומן בשרת של החברה ב-RED FLAG !

מפה רק צריך למצוא את הגורם שיעשה לך את העבודה הפשוטה הזאת, ולקוות שהאיבחון נכון.

למי לפנות, אין לי שמץ...אני אישית עובד רק B2B ורק באזור שלי, לכן לא יכול/רוצה להתעסק, בהצלחה!

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

בתור עוסק בתחום, לא מפתיע לקרוא את זה, ואנחנו מדברים על רכב פאקינג בן 11! שאפשר לעשות בו מה שרוצים עם ידע וכלים מתאימים, ואני מתכוון להכללל!!!
בלי להכנס לשמות של מוסכים המוזכרים פה (אישית לא עובד איתם) אתם צריכים להבין, אין חשמלאים עם הבנה עמוקה ברמת מודולים גם שם (בארץ בכלל הם בודדים ועמוסים)...את האמת כמעט אין עובדים בענף בכלל, לכן רוב המוסכים זקוקים לאנשים כמוני שמשלימים להם את היכולת שלהם איך לפתור/לשלול דברים.....אבל מכל מני שיקולים רובם לא יכנסו לדברים כאלו, וגם אני אישית לא מוכן לתת כל שירות לכל מוסך שאני עובד איתם. חכו מה יהיה עם רכבים 2018-2019+ O_o או יצרנים מסויימים !

כמובן התגובות פה הזויות, במיוחד ממומחים שחושבים שVCDS (יש כבוד) יכול להתמודד עם CP ואימבולייזר :laugh:
הרכב שלך אם הבנתי נכון זה דור 5 6R1 או יותר סביר 6C1 שזה PQ26 ורוב הסיכויים שיושב שם BCM עם מספר קטלוגי 6C0 937 089, שזה BCM/CAN GATEWAY ביחד ויש פה הגנת CP , לכן לא מספיק LONG CODING וקידוד...אין לי כח להסביר, אז מצטט מפורום רשמי של היצרן VCDS אם כבר הזכרנו, איך המנגנון הזה עובד.

2025-06-17_23-17-58.thumb.png.6ed7a57aa032daf6269c69d5758e5bb0.png

 

אם היית מפרסם קודי תקלה לפי ניסיון שלי הייתי מנסה לעזור, כי חופשי מפספסים באיבחון ומחליפים חלפים בלי לפתור בעייות, אבל נקווה שצודקים, בוא ניראה מה האפשרויות שלך.

1. משומש אותו מק"ט - העברת או השתלת נתונים, כל מנעולן סביר יודע לעשות את זה עם ציוד נורמלי.
2. למצוא מעבדה אלקטרונית ולהעביר MCU EEPROM שלך למחשב BCM תורם.

3. אונליין דרך שרת חברה, חייב את כל המפתחות בתהליך וטיפ חשוב, הגורם ה-3 שמתחבר מחו"ל יש לו חשבון אירופאי ולא סיני או ארה"ב שזה הרוב!!! ולקוות שהחלק לא גנוב ומסומן בשרת של החברה ב-RED FLAG !

מפה רק צריך למצוא את הגורם שיעשה לך את העבודה הפשוטה הזאת, ולקוות שהאיבחון נכון.

למי לפנות, אין לי שמץ...אני אישית עובד רק B2B ורק באזור שלי, לכן לא יכול/רוצה להתעסק, בהצלחה!

 

היי, קודם כל תודה על התגובה המפורטת!

 

מודה - לא הבנתי 85% ממה שכתבת 😂

כן מחפירה שעשיתי בעבר, הבנתי בקווים מאוד כלליים את התפקיד של מחשב הגוף (לגביו הבנתי, בנוסף, שברכב שלי מדובר במחשב בודי ותקשורת משולב).

 

לפני שהייתי אצל רון אוחנה, הייתי במקום קל״ב שחילץ קודי תקלה הבאים (לצערי אין לי משהו מהביקור אצל רון):

C10CA 00 [00001001]

 

525838-Limp mode

 

Terminal 15 status: On

                    Terminal 50 status: OFF

                    Status Bremslichtschalter (HW): OFF

                    Status Bremslichtschalter (CAN): OFF

                    OFF: operated

                    Position lamps: Not operated

                    Automatic high beam assist: Not operated

                    Low beam: Not operated

                    Parking light left: Not operated

                    Parking light right: Not operated

                    Stoerschutzzaehler: 0

                    Voltage: 13.3 V

                    Outside temperature: 16.5 °C

 

האם זה מספק לך אינפורמציה כלשהי שיכולה לקדם אותי לפתרון?

 

מעבר לכך, מודה שההסבר שלך שוב גרם לי לחשוש מכך שאני עשוי לשלם אלפי שקלים מבלי שתהיה אחריות שהתקלה תתוקן (כלומר יתכן שיוחלף מחשב, אבל התקלה לא תיפתר).

האם יש לך דרך בה אוכל להיות די בטוח באשר למקור התקלה?

שוב המון תודה

 

נ.ב אני יודע שיש עניין עם חיווט שרוף בפורט של הפנסים האחוריים, שיכול לגרום לתסמינים שאני חווה - עניין זה נבדק אצל רון ולצערי זו לא התקלה. ראו קישור https://www.volkswagenforum.co.uk/threads/bizarre-electrical-problem-polo-2014-please-help-resolved.37537/page-2

עריכה אחרונה על ידי HaimO
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Fraysa כתב:

 

 

נכון, והוא עושה את זה לא פעם. המורשה שולח לו לקוחות באופן קבוע כדי לתקן דברים שהוא בעצמו לא הצליח.

 

.... אבל זה לא מייצג והדעה שלך לא מבוססת.

תבחין בין הסכמים שיש לו עם מוסכים שהוא מחוייב. להם למחויבות ללקוחות מזדמנים.

אני אומנם כבר לא ילד אבל עדיין לא סנילי, זאת לא הפעם הראשונה או השניה בפורום שלאנשים היתה תלונה דומה שרון נפנף אותם.

 

גם מכיר מקרה אישי של שכנה לשעבר שלי עם קופרה ביבוא מקביל בעיה חשמלית שרון נפנף אותה. זה גם מתועד פה בפורום פשוט אין לי כוח לחפש.

אין בעיה...זאת זכותו. רק אומר שצריך לשים את השרות שלהם בפרופורציה זה הכל.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי משועמם... אז הנה המקרה
ברור שרון לא היה חייב לטפל בה וברור שלרון אולי לא היו את הכלים והידע
אבל התחושה שלה היתה שרון פשוט לא רצה להתעסק איתה

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, TDI כתב:

מוסך טי ג'י פ"ת 03-5792448

אכן שווה לבדוק איתם
הם מטפלים באטלס של חבר, הוא מאוד מרוצה מהם הן מהמקצועיות והן מהמחירים

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, HaimO כתב:

מודה - לא הבנתי 85% ממה שכתבת 😂

אם זה ינחם אותך (לצערי) גם רוב המוסכניקים לא יבינו 95% ממה שכתבתי !

אבל כדאי בכלל לנסות להבין מה יכולה להיות הבעיה, חייבים להבין על מה אנחנו מדברים, לכן זיהוי מדוייק של הדגם שלך זה הבסיס של הבסיס, אחרת זה משחק ניחושים וחירטוטים.נכנסתי לדיונים הקודמים שלך (WTF חצי שנה אתה נוסע כך O_o...פסיכי), ולפי VIN שלך לא טעיתי בניחוש שלי מההודעה הקודמת שלי, מדובר בפלטמורמה (שאליו מבססים כמה דגמים של הקונצרן) PQ26 קוד 6C1

2025-06-18_19-30-43.thumb.png.f8935798f2f0c95e294996a2e7a799ab.png

 

אכן מספר קטלוגי מה שכתבתי, ועל הדרך מביניםשכל מי שמנסה לייעץ לך אין להם שמץ של מושג איך ניראה מחשב באדי, שלרוב מפלסטיק ונפתח בקליק

2025-06-18_19-26-58.thumb.png.4caa22ea16f1eee05f3b106fb9837b91.png

 

2025-06-18_19-20-40.png.cd159bdf2a4fad51602051cc824c7899.png

 

מחשבים האלו לרוב לא מתקלקלים סתם (ידוע לנו סדרות/יצרנים/דגמים שיש משהו גורף) אבל לרוב חשש לפגם למחשב כזה נגרם עקב חדירת מים/ארוע חשמלי חריג/שריפה. דיאגנוסטיקה והתבוננות בלייב דטה זה אומנות, וכל אחד והאסטרטגיה שלו..אבל לרוב המוסכים בכלל לא מצליחים בכלל לבודד מה המחולל הראשי.
ואז אתה רושם לי קוד C10CA00  (מעיניין למה רק את זה רשמת) ואז מצאתי את המקור בתחיחת ייסורים שלך

 

polo.thumb.jpeg.5d5728232a465375cef6a1c8c2ec60cf.jpeg

 

העצוב, שה"תותחים" הכבדים לפי הרשתות החברתיות שמאוד דואגים לקידום אורגני שלהם, גם בפורום הזה, העדיפו להתעלם ממנו !!!
מחשב בודי שלך ב-LIMP MODE, אנשים חושבים שדבר כזה קיים רק במחשב ניהול מנוע, וזה קורה כאשר יש משהו במערכת יניקה או פליטה, וכדי לשמר על המנוע המחשב מכניס את עצמו למצב מגננה, ומפחית ביצועים עד לרמה של השבטה.
במחשב בודי זה קורה לרוב עקב צריכת חשמל מוגזמת, שיכול להגרם מכל מני סיבות.
אכן ידוע (למי שקצת מנסה באמת להתעמק בתקלות שכיכות) תופעה בדגמים האלו, לכן ישר ניגשים לפנס אחורי

2025-06-18_21-05-33.thumb.png.88b6f3a4a3fdd409a5830281e77201fe.png

2025-06-18_21-06-36.thumb.png.b44c06ea52472c69bcc25fa49bee8540.png

2025-06-18_21-07-09.thumb.png.053a39ddddb41ba396aec392d7871977.png

 

אבל זה לא תמיד כזה מובהק/גלוי לעיניים!

 

 

בקיצור קבל ביטול על כל מה שרשמתי מקודם, אתה בכלל לא בכיוון, תפסיק לנסות להחליף מחשב BCM

תמצא לך חשמלאי נורמלי, תפסיק לחפש "כוכבים", פשוט אחד שלא מפחד לעשות בדיקות בסיסיות, ובתור פרו בונו תקופתי, השקעתי כמה דקות והנה חומר עזר שתוכל לתת להם...BCM/CAN GATEWAY נקרה מודול J519

Polo 6C1 Control units.pdf

 

Polo_EWD.pdf

 

בהצלחה !!!

  • אהבתי 8
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@קיורטוש אוטומוטיב תודה על ההודעות המקצועיות האחרונות.  מקווה שימצא זה שידע ליצר פתרון עם החומר ששלחת לבעיה ברכב של פותש , בטוח שהאיתור יהיה קשה. מחכה לעדכונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כל מעבדת אלקטרוניקה רצינית יכולה לעלות על הבעיה. לתקן לא בטוח, תלוי מה הבעיה. חלק מהרכיבים מן הסתם יחודיים לתחום הרכב, ולדגם/יצרן עצמו אבל מניח שאפשר להזמין. כבר פירקתי פעם bcm ותיקנתי ואף הזמנתי רכיב. מצרף תמונה שיקבלו מושג איך נראה בפנים. בעיקר לוח אלקטרוני ולא שום דבר מיוחד. אם הבעיה במגעים, דיודות או קבלים קל לתקן.

 

לצערי חיפשתי לא פעם עד שהתייאשתי איש מקצוע וגיליתי שאני שלא מתעסק יום יום ברכב ואפילו לא כל שבוע או חודש עדיין יותר מקצועי בדיאגנוסטיקה מרוב המוסכניקים בארץ, וזה מצער מאוד שזו הרמה. במיוחד כיום ש 90% מהתקלות קשורות לתקשורת מיחשוב וחשמל, ובלי לדעת לאבחן לאף מוסך אין זכות קיום.

20250315_143819.jpg

20250315_145352.jpg

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.6.2025 בשעה 21:26, קיורטוש אוטומוטיב כתב:

אם זה ינחם אותך (לצערי) גם רוב המוסכניקים לא יבינו 95% ממה שכתבתי !

אבל כדאי בכלל לנסות להבין מה יכולה להיות הבעיה, חייבים להבין על מה אנחנו מדברים, לכן זיהוי מדוייק של הדגם שלך זה הבסיס של הבסיס, אחרת זה משחק ניחושים וחירטוטים.נכנסתי לדיונים הקודמים שלך (WTF חצי שנה אתה נוסע כך O_o...פסיכי), ולפי VIN שלך לא טעיתי בניחוש שלי מההודעה הקודמת שלי, מדובר בפלטמורמה (שאליו מבססים כמה דגמים של הקונצרן) PQ26 קוד 6C1

2025-06-18_19-30-43.thumb.png.f8935798f2f0c95e294996a2e7a799ab.png

 

אכן מספר קטלוגי מה שכתבתי, ועל הדרך מביניםשכל מי שמנסה לייעץ לך אין להם שמץ של מושג איך ניראה מחשב באדי, שלרוב מפלסטיק ונפתח בקליק

2025-06-18_19-26-58.thumb.png.4caa22ea16f1eee05f3b106fb9837b91.png

 

2025-06-18_19-20-40.png.cd159bdf2a4fad51602051cc824c7899.png

 

מחשבים האלו לרוב לא מתקלקלים סתם (ידוע לנו סדרות/יצרנים/דגמים שיש משהו גורף) אבל לרוב חשש לפגם למחשב כזה נגרם עקב חדירת מים/ארוע חשמלי חריג/שריפה. דיאגנוסטיקה והתבוננות בלייב דטה זה אומנות, וכל אחד והאסטרטגיה שלו..אבל לרוב המוסכים בכלל לא מצליחים בכלל לבודד מה המחולל הראשי.
ואז אתה רושם לי קוד C10CA00  (מעיניין למה רק את זה רשמת) ואז מצאתי את המקור בתחיחת ייסורים שלך

 

polo.thumb.jpeg.5d5728232a465375cef6a1c8c2ec60cf.jpeg

 

העצוב, שה"תותחים" הכבדים לפי הרשתות החברתיות שמאוד דואגים לקידום אורגני שלהם, גם בפורום הזה, העדיפו להתעלם ממנו !!!
מחשב בודי שלך ב-LIMP MODE, אנשים חושבים שדבר כזה קיים רק במחשב ניהול מנוע, וזה קורה כאשר יש משהו במערכת יניקה או פליטה, וכדי לשמר על המנוע המחשב מכניס את עצמו למצב מגננה, ומפחית ביצועים עד לרמה של השבטה.
במחשב בודי זה קורה לרוב עקב צריכת חשמל מוגזמת, שיכול להגרם מכל מני סיבות.
אכן ידוע (למי שקצת מנסה באמת להתעמק בתקלות שכיכות) תופעה בדגמים האלו, לכן ישר ניגשים לפנס אחורי

2025-06-18_21-05-33.thumb.png.88b6f3a4a3fdd409a5830281e77201fe.png

2025-06-18_21-06-36.thumb.png.b44c06ea52472c69bcc25fa49bee8540.png

2025-06-18_21-07-09.thumb.png.053a39ddddb41ba396aec392d7871977.png

 

אבל זה לא תמיד כזה מובהק/גלוי לעיניים!

 

 

בקיצור קבל ביטול על כל מה שרשמתי מקודם, אתה בכלל לא בכיוון, תפסיק לנסות להחליף מחשב BCM

תמצא לך חשמלאי נורמלי, תפסיק לחפש "כוכבים", פשוט אחד שלא מפחד לעשות בדיקות בסיסיות, ובתור פרו בונו תקופתי, השקעתי כמה דקות והנה חומר עזר שתוכל לתת להם...BCM/CAN GATEWAY נקרה מודול J519

Polo 6C1 Control units.pdf 4.81 \u05de\"\u05d1 · 6 downloads

 

Polo_EWD.pdf 2.1 \u05de\"\u05d1 · 4 downloads

 

בהצלחה !!!

היי!

 

תודה רבה על הרצון והמאמצים לסייע לי.

 

אני אומר כך: כשהרכב היה במוסך של רון אוחנה, הוא היה שם יומיים. חשמלאי המוסך עבד עליו זמן לא מועט - כולל פירוק כל הפנסים ובדיקה שלהם, זאת לאחר שבאתי לשם כבר תוך ידיעה שעשויה להיות בעיה עם אחד החיבורים/הארקה של הפנסים האחוריים. לצערי, לא נמצאה שום בעיה בפנסים, לא הקדמיים ולא האחוריים.

לכן רון דיבר על המחשב בודי.

בחצי השנה האחרונה הייתי אצל 7 מוסכניקים שונים !!! אצל חלקם יותר מפעם או פעמיים... 3 לא ידעו מה התקלה, 4 מהם אמרו לי שזה המחשב בודי ושידוע שברכב הזה יש בעיה איתו. 

 

לגבי קוד התקלה שציינת אציין - לפני שהחלה תקלת התקשורת,  נסעתי כשאור הברקס העליון לא עבד, ובלוח המחוונים הופיע תקלה. באחד המוסכים שהייתי, כאמור לעיל, המוסכניק חילץ את קוד התקלה שציינת, ואמר שזה הכל בגלל אור הברקס העליון התקול. אז קנינו אור ברקס עליון חדש בתקווה שזה יפתור את תקלת התקשורת הגדולה, מה שכמובן לא קרה. בעצם, שכשראית את קוד התקלה הזה במידע שהעליתי, זה היה לפני שתיקנתי את אור הברקס העליון ולכן יתכן שאם אחבר סורק היום יתכן מאוד שקוד התקלה הזה של הlimp mode לא יהיה קיים.

מקווה שהייתי ברור.

בכל מקרה אני כמובן לא שולל את מה שכתבת, אתה המומחה כאן... אני בעיקר רק מבולבל. 

 

לצערי על רקע המלחמה שפרצה לא התאפשר לי ללכת לאנשי המקצוע עליהם המליצו לי כאן, אבל כמובן שאעשה זאת. בין לבין אני מתפלל - בשיא הכנות - שיגנבו את הרכב. זה פשוט יחסוך לי ככ הרבה זמן וכאב ראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...