Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

כשתיקנתי פנצ׳ר נאמר לי שהצמיגים בפיג׳ו 3008  (2019 פרימיום בנזין) יבשים

 

המידה של הצמיגים 205/55/R19

 

אני רואה שיש כרגע הנחה של 50 אחוז באתר של אוטו דיפו, האם הצמיגים האלה של continental מומלצים?

 

https://www.ace.co.il/8303804

 

יש גם את הצמיגים האלה של goodyear

 

https://www.ace.co.il/8303162

 

אשמח להמלצה באופן כללי גם אם לא מדובר בצמיגים האלה, ולדעת האם המחירים האלה משתלמים לעומת פנצ׳ריות? תודה

 

פורסם

כבעלים לשעבר של 3008 עם אותן מידות צמיגים, בחרתי ב- 205/55R19 97V Michelin Primacy 4+

המחיר באיזור 800₪+

הגודייר בהחלט אופציה טובה.

שים לב שהקונטיננטל מוגדרים all seasons וכך גם חתך הסוליה.

לגבי הנחות - ביום טוב מדובר בעד 10%

   לפני המון זמן,  avargel כתב:

חברים, הבא שעונה לו חוטף כאפה. אני לא צוחק.

פורסם

אין שום דבר מיוחד במחירי מבצע של אוטו דיפו.'

דגם יותר חדש של גודייר עולה בצמיגיות לפ הפרסום קצת פחות

https://tires4u.co.il/tire/23572/205-55r19-97v--effigrip-perf-2-xl-tl

 

הרכב הזה במקור הגיע עם צמיגי מישלין.

אם אתה נוסע הרבה, תשקול Michelin Primacy 4+

https://tires4u.co.il/tire/21757/205-55r19-97v-michelin-primacy-4%2B

 

קונטיננטל פרמיום קונטקט סדרה טובה, בפרסום לא רשום בדיוק איזה דגם זה , 5/6.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, vladclar כתב:

קונטיננטל פרמיום קונטקט סדרה טובה, בפרסום לא רשום בדיוק איזה דגם זה , 5/6.

אמת, והתמונה לא קשורה. כנראה 6 לפי ההיצע אצל ספקים אחרים, אבל אין לדעת.

מצב רגיל אצל אוטו דיפו.

 

אבל המחיר סביר בהחלט לקונטי, במיוחד כשבאוטו דיפו למיטב ידיעתי ניתן גם לשלם בתווי שי למיניהם. לדעתי אגב זו קניה שווה. בסוף זה קונטי במחיר של קלבר.

 

אפשר לשלם קצת יותר באוטוטייר ולהיות בטוח שזה הדגם

https://autotire.co.il/צמיגי-קונטיננטל-4-צמיגים-במבצע-pc-6-205/55r19-97v-xl

 

או לשלם פחות על גודייר

https://autotire.co.il/catalog.asp?page=newshowprod.asp&prodid=2524140

תכלס מחיר מאוד אטרקטיבי.

 

חבל שאתר itire שוב ישנים בעמידה. 

לפני 21 שעות, waterman כתב:

שים לב שהקונטיננטל מוגדרים all seasons וכך גם חתך הסוליה.

זו התמונה. לא הדגם שבפרסום. קשה להאמין שבכלל יביאו את הדגם הזה לארץ.

 

 

גם זו אופציה טובה

https://autotire.co.il/catalog.asp?page=newshowprod.asp&prodid=2286463

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם (נערך)

הקונטיננטל אצל אוטודיפו עשויים להיות גם האולטרה-קונטקט (אגב, תיוג ה-EU שמוזכר שם אכן תואם לדגם AllSeason2 🤔 ורק לו), מה שמשנה קצת את התמונה.

יש  כאן מבחן השוואתי שכלל אותו ואת הפרימיום 6.

 

איזו מידה מוזרה זו...

אם לא מישלין פרימסי, וכנראה אפשר להשיג גם את דור 5, אז הייתי הולך כנראה על הגודייר (שרק אתמול כתבתי שחבל שעוד לא מביאים את דור 2, והנה).

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • מעניין 1
פורסם

תודה על התשובות חברים

 

עכשיו כשהזכירו את זה, יש לי תווים בשווי 1000 ש״ח שתופסים באוטו דיפו.

אני נוטה לכיוון של הגודייר או הקונטיננטל כשזה המצב, כי אני לא חושב שההבדל יהיה מספיק משמעותי  כדי להשקיע עוד אלף ש״ח מהכיס? לא שאני מבין בכלל בתחום, אבל על סמך התשובות פה והשוואות שבדקתי לגבי הצמיגים שצויינו

אני נוסע בעיקר בעיר וכרגע בין עבודות, וגם אז אני מניח שאעבוד באזור ראשון/רחובות או הכי רחוק בתל אביב (אני מאשדוד)

 

בהנחה והקונטיננטל מסדרה 6 והגודייר מהסדרה המקורית, הייתם ממליצים על הקונטיננטל?

 

אגב לגבי המידה של הצמיג.. האם החישוק מתאים למידות גדולות יותר?

פורסם

אם אין מקום אחר / נחיצות לנצל את התווים במשהו שונה,

תקנה באוטו דיפו.

לא משנה מה,  גודייר אפישן גריפ או קונטיננטל פרמיום 5/6, אלה צמיגים מעולים. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מתנצל על ההקפצה אבל בסוף לא הסתדרתי עם אוטו דיפו (גם כמה טלפונים וללכת פיזית לסניף לא עזרו לברר את הדגם המדויק) וההחלפה של הצמיגים נדחתה

 

הציעו לי דרך טייר-נט את הkleber dynaxer hp5 ב730 שקל לצמיג כולל איזון והתקנה

 

אני יודע שזה הדגם החדש ואין ממש ביקורות עליו ממה שחיפשתי, אבל הוא איך משתווה לגודייר וקונטיננטל שצויינו פה? הייתי מעדיף דגם מוכח עם ביקורות אבל הם גם יקרים יותר ומסתבר שלא הרבה מחזיקים את המידה הזו

פורסם

במחיר מעט נמוך יותר ניתן למצוא את הקלבר UHP (פריג'י נתן לינק למעלה).

האם הוא יהיה עדיף על דגם ה-HP5? לא בטוח, למרות התיוג כ-UHP (לצורך הענין ה-UHP נבדק במבחנים הפנימיים של מישלין מול ה-HP3). אבל הוא בוודאי יספק גם.

פורסם

אותו רכב אותם צמיגים

קניתי רביעיה גודייר אפישינט גריפ 2 ב3094₪

זה אותו מחיר כמעט כמו הקלבר

דך אוטו טייר

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, otak כתב:

אותו רכב אותם צמיגים

קניתי רביעיה גודייר אפישינט גריפ 2 ב3094₪

זה אותו מחיר כמעט כמו הקלבר

דך אוטו טייר

 

לצערי פספסתי את זה איכשהו והזמנתי כבר את הקלבר

כרגע הגודייר במחיר של 3,126 באתר של אוטו טייר

לא רוצה להכנס עכשיו לביטול עסקה, מקווה שהקלבר יהיה שווה את זה 

 

עריכה: שווה לבדוק עם המקום שהזמנתי אם ניתן להזמין דרכם את הגודייר ולהוסיף כסף? ממה שאני זוכר, כשדיברתי איתם בטלפון ושאלתי מה יש במלאי אמרו שאין את הגודייר, אבל אולי כן אפשר להזמין כי זה כן מופיע באתר 

עריכה אחרונה על ידי מוטי28

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...