Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך מורשה-מומחה לקיה (סטוניק 1.0 2019)


מעבר לפיתרון נפתר ע"י רפי לין,

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרבה שנים שאני מטפל במוסך מרום בהרצליה, עוד מהתקופה שנהגתי על סאנגיונג.

פעם זה היה מוסך משפחתי עם יחס אישי, היום זה בעיקר מוסך של יועצי שרות עם עניבות ומחירים באמת לא סבירים.
עוד מעט מגיע הטיפול השנתי. מצד אחד ברכבי טורבו באמת חשוב לטפל הכי טוב שיש ורצוי גם אצל מי שמכיר את הרכב ואת נקודות הטורפה שלו. לא בא לא להחליף טורבו בגלל מכונאי שלא מכיר את הרכב ולא ידע שצריך לבדוק או לנקות את הצינורית שמזינה לו שמן.
אז אני מחפש מוסך מורשה או מומחה, שיש בו מעט נשמה וגם יודע לראות מעבר למה שכתוב במחשב ולא לשלוח אותי להחליף פלאגים כי עברו 5 שנים ומתעלם מזה שאורך החיים שלהם הוא 100 אלף ק"מ ולרכב יש רק 50... אז טיפה שכל

אין לי בעיה לנסוע קצת יותר רחוק כמו שאני עושה עם המיצובישי למוסך המורשה שלהם ברמלה, שגם השעתון שם נמוך וגם זה מוסך ביתי. גבולות הגזרה הרצויים קו פתח תקווה – חדרה, אבל אני זורם.

מוסך שימליץ על חלפים איכותיים ולא יכפה רק מקורי יקר בטירוף או סיני בשלושים שקל.

בקיצור מחפש מקצועיות ומחיר הגיוני. אין צורך ברוגלך או עמדת קפה.

יום קסום.

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

חצי מליון חברים ולאף אחד אין קיה?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 28.5.2025 בשעה 11:13, סולל הדרך כתב:

היום זה בעיקר מוסך של יועצי שרות עם עניבות ומחירים לא סבירים.
עוד מעט מגיע הטיפול השנתי. מצד אחד ברכבי טורבו באמת חשוב לטפל הכי טוב שיש ורצוי גם אצל מי שמכיר את הרכב ואת נקודות הטורפה שלו. לא בא לא להחליף טורבו בגלל מכונאי שלא מכיר את הרכב ולא ידע שצריך לבדוק או לנקות את הצינורית שמזינה לו שמן.
אז אני מחפש מוסך מורשה או מומחה, שיש בו מעט נשמה

כל מילה בסלע.

הצעת יעול:  אם תבחר במוסך רמי,  ואם "רמי" יסכים, תוכל להביא את החלפים בעצמך.

באותו רחוב נמצא יבואן חלקי חילוף מקוריים  יונדאי/קיה  - "יונדאי שופ".

מחירים סבירים ויחס לבבי.

  • אהבתי 1

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם

אוסיף עוד נקודה - לבן שלי יש יונדאי איוניק .

טופלה אצל רמי לאחר תום שלוש האחריות

ואבוי - הלך הגיר.

יונדאי נותנים חמש שנים אחריות על הגיר ורמי הפעיל את קשריו ביונדאי והחליפו את הגיר ללא ויכוחים

  • אהבתי 3
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

קיבלתי את המלצתכם על רמי.

להלן ההתרשמות

 

המיקום די זוועה. התנועה ברחוב המסגר עם כל נתיבי התחבצ לא כיף... בשבע בבוקר זה עוד נסבל.

קבעתי עם רמי בשבע בבוקר, הרכב יצא מהמוסך קצת לפני שמונה.

יש חדר המתנה עם חלון גדול למי שרוצה להסתכל.

ע"פ עשו את המצופה בטיפול רגיל, אני לא יודע אם יש ניואנסים שמוסך מורשה מכיר ובודק, מניח שהם בדקו את מה שצריך.

סה"כ ההתרשמות טובה, המחירים נראים לי בסדר (אני חושב שהחיוב על השמן קצת יקר... 250 לפני מע"מ על שמן שעולה 150, נראה לי קצת יקר למוסך רגיל, אבל אולי אני טועה) 

אני מאמין שניפגש שוב... בטיפול הבא.image.thumb.jpeg.09c134cbe03afd96f0f17345ddf03576.jpeg

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

התנועה ברחוב המסגר עם כל נתיבי התחבצ לא כיף

אני מניח שאתה מגיע מדרום לתל אביב, אז בלה-גארדיה קח ימינה (במקום שמאלה) וסע ליגאל אלון ואז פנה שמאלה ביצחק שדה - הרבה יותר סימפטי, בטח בשעות הבוקר המוקדמות לפני הפקקים ביצחק שדה לתוך תל אביב.

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
לפני 14 דקות, menir1 כתב:

אני מניח שאתה מגיע מדרום לתל אביב, אז בלה-גארדיה קח ימינה (במקום שמאלה) וסע ליגאל אלון ואז פנה שמאלה ביצחק שדה - הרבה יותר סימפטי, בטח בשעות הבוקר המוקדמות לפני הפקקים ביצחק שדה לתוך תל אביב.

מגיע מהצפון אבל הניווט התעקש להוריד אותי בלה גרדייה ומשם למסגר. 

עצה טובה 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 5 שעות, סולל הדרך כתב:

קיבלתי את המלצתכם על רמי.

להלן ההתרשמות

 

המיקום די זוועה. התנועה ברחוב המסגר עם כל נתיבי התחבצ לא כיף... בשבע בבוקר זה עוד נסבל.

קבעתי עם רמי בשבע בבוקר, הרכב יצא מהמוסך קצת לפני שמונה.

יש חדר המתנה עם חלון גדול למי שרוצה להסתכל.

ע"פ עשו את המצופה בטיפול רגיל, אני לא יודע אם יש ניואנסים שמוסך מורשה מכיר ובודק, מניח שהם בדקו את מה שצריך.

סה"כ ההתרשמות טובה, המחירים נראים לי בסדר (אני חושב שהחיוב על השמן קצת יקר... 250 לפני מע"מ על שמן שעולה 150, נראה לי קצת יקר למוסך רגיל, אבל אולי אני טועה) 

אני מאמין שניפגש שוב... בטיפול הבא.image.thumb.jpeg.09c134cbe03afd96f0f17345ddf03576.jpeg

אם כבר ציינת מחיר, תוכל בבקשה לפרט לגבי עלות כוללת ומה כלל הטיפול. 

פורסם

סטנדרטי

שמן בתקן אאלט של Shell

פילטר שמן מקורי

פילטר אויר ומזגן תחליפי (לטענת רמי איכותי תוצרת קוריאה ולא סיני)

בדיקה כללית על ליפט כולל חופשיים, בלמים נורות, מילוי אוויר בצמיגים

900 זוזים

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הבעיה ברח' המסגר היא שבגלל העבודות בכביש (כמו בכל רחבי ישראל)

יש סימונים די מבלבלים של צהוב לתחבורה ציבורית וכתום לנתיב זמני בגלל העבודות.

גם אותי הוויז מוביל כך כשאני נוסע מצפון לאזור שם (אל מוסך גבע עם צרפתיות המשפחה).

בברכה  -  רפי לין

פורסם

בול... הכתום הצהוב זה פשוט הזיה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...