Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אגב, אם אנחנו כבר עוסקים בתחזוקה ולחצני AC: מתי מישהו ממכם החליף 710 בפעם האחרונה?

בטויוטה לפני שבוע - ולא אני עשיתי את זה - זה כלול בחוזה עם חברת הליסינג. :-D

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אח, חברים, חברים...אני עוד זוכר את הימים שבהם הייתי צעיר, רזה ויפה, ונסעתי להנאתי ב-MGB בתור רכב יום-יומי...

אני זוכר גם את הצדיקים שניסו לחתוך לי את הגג, את המים שדלפו בגשם, ואת מכת השמש שחטפתי אחרי שבוע רצוף של נהיגה בתל-אביב באוגוסט...

מה לעשות, אבל בתור רכב יום-יומי הלאנטיס היא הרבה יותר הגיונית, בעיקר בגלל כפתור קסם שנקרא "AC". (שקיות הקאה ימסרו לכל דורש...). לכן רבותי, שאלת האמינות של ענתיקה פתוחה היא קצת לא רלוונטית. אז נכוווון (נא להטות את הראש ימינה) שיש גם מכוניות שמשלבות הנאה מנהיגה עם שימושיות, אבל נא לא ללעוג לרובו של עם ישראל, שכל מה שהוא מבקש מהמכונית שלו זה להגיע מנקודה A לנקודה B בלי דרמה, בלי תקלות ועם מזגן נורמלי. מי שלא נורמלי זה אנחנו.

אגב, הרכב האידאלי עבור "She who must be obeyed" (כלומר, אישתי) היא קופסה ממוזגת עם כורסא נוחה ולוח מקשים, עליו אפשר להקיש בנחת את הכתובת הנחוצה, ללחוץ ENTER והכל קורה אח"כ לבד. לטענתה המעורבות שלה בתהליך השינוע מיותרת ובעלת פוטנציאל נזק.

אני מקווה שלא אזרק מהפורום על דברי הכפירה האלו. זה היה דחף שאינו בר-כיבוש.

 

בברכה ובהרכנת ראש,

 

קובי

ואני חשבתי שלאשתך יש קופסא עם כפתור כזה....

כשהיא יושבת במושב הימני ונותנת לך נקישה בראש....

אז הכל קורה אחר כך לבד...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ואני חשבתי שלאשתך יש קופסא עם כפתור כזה....

כשהיא יושבת במושב הימני ונותנת לך נקישה בראש....

אז הכל קורה אחר כך לבד...

היא לא צריכה כפתור - היא פשוט מנופפת בתעודת עורכת-הדין שלה, ואז אני מייד שואל: "לאן לקחת אותך יקירתי?".

ולרווקי הפורום אין לי אלא לומר: "כל כלבלב יגיע יומו".

 

בהכנעה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

אבל בתור רכב יום-יומי הלאנטיס היא הרבה יותר הגיונית, בעיקר בגלל כפתור קסם שנקרא "AC".

קובי

אני הייתי מציע לו את אחותה השובבה של הלאנטיס המיאטה.

2 מקומות.

גג פתוח.

מזגן.

יש גם אוטומאטיות.

אמינה (כמו מאזדה :wink:).

 

אבל....

 

 

לא זולה.

במחיר של לנטיס מהמודלים הגבוהים הוא יכול למצא (שזה קשה כמו למצא רכב אספנות פתוח) מיאטה מהמודלים הנמוכים.

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
במחיר של לנטיס מהמודלים הגבוהים הוא יכול למצא (שזה קשה כמו למצא רכב אספנות פתוח) מיאטה מהמודלים הנמוכים.

 

משה.

לך תמצא מיאטה של נשחטה.

למצוא אחת שטופלה ומתוחזקת (ואני מקבל בהבנה איזה "דריפטון" קטן או זריקת זנב לפתיחת צ'וק האנדרנלין...) יהיה לא פחות קשה מלמצוא הונדה סיוויק קופה שלא נשחטה במהלך מלחמות הרייסים.

 

 

 

2 מקומות. - אבל איפה נשים שקיות מהסופר? ואת ארגז הכלים? ואת לוחות פוקוס שמביאים ביום שישי מהמפגש ושמשמים לניקוי השמשה?

גג פתוח. יחי הסאנרוף תוצרת הארץ בדגמי הGLX

מזגן. כנ"ל

יש גם אוטומאטיות. אין לך ברירה אחרת

אמינה (כמו מאזדה :wink:). עד שמגיעים ל120,000 ק"מ וכל קילומטר עם גיר מתפקד הם ברכה משמיים.

מה שמיאטה לאנטיס עושה לא פחות טוב. ולכן נקרא לה מיאטיס :wink:

 

אז אין הנעה אחורית, ביג דיל.

מה זה הנעה אחורית לעומת שרידות שטח שאין אפילו ללנד-קרוזר? :wink:

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם
לך תמצא מיאטה של נשחטה.

למצוא אחת שטופלה ומתוחזקת (ואני מקבל בהבנה איזה "דריפטון" קטן או זריקת זנב לפתיחת צ'וק האנדרנלין...) יהיה לא פחות קשה מלמצוא הונדה סיוויק קופה שלא נשחטה במהלך מלחמות הרייסים.

 

 

 

 

מה שמיאטה לאנטיס עושה לא פחות טוב. ולכן נקרא לה מיאטיס :wink:

 

אז אין הנעה אחורית, ביג דיל.

מה זה הנעה אחורית לעומת שרידות שטח שאין אפילו ללנד-קרוזר? :wink:

 

בא נזכור שהוא חיפש משהו פתוח...

שאל על אמינות....

 

אז ידידי תקרא תפנים ואז תגיב.

 

בידידות

משה אזולאי.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
שלום מר פיניש (יש קירבה לאלי פיניש?:wink:) וברוך הבא לפורום,

 

קודם כל, אתה כנראה בחור עם הרבה אנרגיות, כל הכבוד, ולא בציניות (רק לפני חצי שעה חיפשת גם טרנספורטר...).

לשאלתך: קשה למצוא מכוניות כאלו לפני שיפוץ. רוב אילו שבארץ נמצאות או אצל חובבים שמעריכים אותן או שנגרטו.

פיאט ספיידר - סיכוי נמוך מאד.

אלפא ספיידר - יש הרבה יותר, אבל רובן משנות השמונים, ובמצב סביר. בדוק גם באתר של מועדון אלפא ובלוח שלהם: http://www.iaroc.org.il/portal/

טריומף ספיטפייר - דווקא יש כמה למכירה בלוח של קלאסיקאר: http://www.classiccar.co.il/ads/subAds.asp?cat_id=14&sub_id=124. אל תתרגש מהמחירים - הכל לפני מו"מ... היתה עוד אחת למכירה אצל בחור מקיבוץ עין-גדי שגם מכר TR4 לא מזמן. אין לי פרטים שלו, אבל אולי מישהו אחר בפורום יוכל לעזור.

לגבי מחירים: המכונית שווה כמה שהמשוגע דורש וכמה שהפסיכי מוכן לשלם, בהנחה שזה נפגש באמצע... גם מכונית לפני שיפוץ תעלה הרבה (יחסית) משום שמכוניות ספורט פתוחות תמיד זוכות לביקוש. להערכתי לא פחות מ-10-15 אלף ש"ח למכונית שדורשת פחחות, צבע ומכונאות.

מידע נוסף תמצא בכתבה המצ"ב, מאתר "קלאסיקאר": http://www.classiccar.co.il/articles/article.asp?A_ID=295

לגבי אמינות - זה לא רלוונטי... אלא אם תרצה לנסוע איתה יום-יום. במקרה כזה עדיף לקנות לאנטיס...

 

בהצלחה,

 

קובי

 

 

קודם כול תודה על קבלת הפנים

אני חדש פה כמו שאתם מזהים וכבר די נחמד לי פה.........................

 

אני כמו שאמרתי אני מחפש איזה פרוייקט חדש ומיוחד

כמו שאמרת סגנון הרכבים שתפסו את ענייי הם רכב הפולסוואגן [טרנספוטר]

והרכב שממש תפס את עניי [רק מתמונות עדיין לא ראיתי במציאות את הרכב] הוא הטריומף ספיטפייר

וכאן אני רואה שיש עוד רכבים בסגנון כמו הM.B והספיידר למנייהם

אין לי כול כך הרבה ידע עדיין ברכבים אלו [רק מה שקראתי עליהם פה ובקלאסי קאר

ובגלל זה שאלתי שתעזרו לי להבין את טיב הרכב ואיזה עדיף

 

את הרכבים מעין גדי ראיתי בלוח לפני הרבה זמן יפיפיים שנייהם שהיו למכירה משם

[הוא הוריד את שתי המודעות משם]

הוא ביקש עלהם 30 אם זכור לי נכון ועל ה TR4 הוא רצה 40

ידוע לך בכמה הוא מכר את ה TR4

ואני מחפש אחת לפני יפוץ מאחת הסיבות שאין לי 30Kלשים על רכב

ואני מעדיף לקנות לפני שיפוץ במחיר סביר

 

בקשר לתמונות אני ינסה להשיג מצלמה דיגיטלית ביומיים הקרובים

פורסם

את ה-TR4 הוא מכר ב-40 או פחות... זה בכל מקרה מחיר מאד סביר על רכב כזה (וכבר היה כאן שירשור שלם בסוגיה הזו). לגבי הספיטפייר - אין לי מושג אם הוא מכר, ובכמה. לעניות דעתי, ורק לפי התמונות שפורסמו, המחיר שהוא ביקש עבורה היה קצת גבוה.

מכיון שאתה חובב פולקסוואגנים, יש לך עוד אופציה מענינת - קארמן-גיהה פתוחה. זה ישלב לך את "הטוב שבשני העולמות" - מרכב פתוח וספורטיבי, אמינות של חיפושית, ומכניקה שאתה כבר מכיר היטב. צצות פה-ושם מכוניות כאלו למכירה - צריך פשוט סבלנות.

בקשה קטנה לסיום - אנחנו כאן חובבים גדולים של סימני פיסוק... תשתמש הרבה בפסיקים ונקודות, נצליח להבין אותך ביתר-קלות, ונשמח לעזור ככל יכולתנו.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

איזה כפתור AC?? כזה?

http://www.gessford.com/images/ShelbyCobra.htm

 

 

אח, חברים, חברים...אני עוד זוכר את הימים שבהם הייתי צעיר, רזה ויפה, ונסעתי להנאתי ב-MGB בתור רכב יום-יומי...

אני זוכר גם את הצדיקים שניסו לחתוך לי את הגג, את המים שדלפו בגשם, ואת מכת השמש שחטפתי אחרי שבוע רצוף של נהיגה בתל-אביב באוגוסט...

מה לעשות, אבל בתור רכב יום-יומי הלאנטיס היא הרבה יותר הגיונית, בעיקר בגלל כפתור קסם שנקרא "AC". (שקיות הקאה ימסרו לכל דורש...). לכן רבותי, שאלת האמינות של ענתיקה פתוחה היא קצת לא רלוונטית. אז נכוווון (נא להטות את הראש ימינה) שיש גם מכוניות שמשלבות הנאה מנהיגה עם שימושיות, אבל נא לא ללעוג לרובו של עם ישראל, שכל מה שהוא מבקש מהמכונית שלו זה להגיע מנקודה A לנקודה B בלי דרמה, בלי תקלות ועם מזגן נורמלי. מי שלא נורמלי זה אנחנו.

אגב, הרכב האידאלי עבור "She who must be obeyed" (כלומר, אישתי) היא קופסה ממוזגת עם כורסא נוחה ולוח מקשים, עליו אפשר להקיש בנחת את הכתובת הנחוצה, ללחוץ ENTER והכל קורה אח"כ לבד. לטענתה המעורבות שלה בתהליך השינוע מיותרת ובעלת פוטנציאל נזק.

אני מקווה שלא אזרק מהפורום על דברי הכפירה האלו. זה היה דחף שאינו בר-כיבוש.

 

בברכה ובהרכנת ראש,

 

קובי

פורסם

שלום אדון פיניש (אני כמעט בטוח שאתה אח של בת-אל אבל לא ניכנס לזה...:wink: )..

אתה נעול על רכב פתוח?..ראיתי בבניין "בית בלטק" בבאר שבע (ליד תחנת הרכבת הצפונית) בתוך החניון התת קרקעי קרמן גיאה אדומה במצב נחמד ביותר דורשת מעט שיפוץ. אבל אני מניח שאתה מחפש משהו קצת יותר אתגרי.

רכבים פתוחים לפני שיפוץ לא יעלו כמו חיפושית לפני שיפוץ. כבר על הקנייה אתה תזרוק דיי הרבה כסף. אם תצליח למצוא איזו טריומף (לא זוכר את הדגם, אבל המרובעות הפתוחות) היא תהיה נוחה לשיפוץ ויחסית זולה בקנייה, שלא נדבר על זה שאותן יותר קל למצוא לפני שיפוץ. ראיתי בבאר שבע כמה כאלו וגם לשכן שלי הייתה אחת לבנה אין לי מושג מה הוא עשה איתה כי היא כבר לא פה איזה שנתיים.

אגב...איזה ילדים אוטיסטים הורסים חיפושית?! לא עדיף לפרק ולעשות באגי כבר?!:x

ואני הבנתי שאתם קניתם 3 חיפושיות שאחת מהן שימשה כתורמת איברים לשתי החיפושיות הנותרות (בת אל קיבלה את הצהובה?...אני עדיין בטוח שמדובר בכם..).

בכל מקרה תמשיך לעדכן

 

 

שי.פ

למכירה: טויוטה אוונסיס מודל 2003, 2000 סמ"ק, יד ראשונה צבע שמפניה. 052-4355354- משה.


×
×
  • תוכן חדש...