Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאנסר 2015 - הרכב לא סוחב בקושי מעל 80 קמ"ש ומעלה טורים ל 4 כאילו שהוא מאוד מתאמץ


ישי רכבים

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, לירון .ה. כתב:

לתחושתי האישית הגירים של מיציבושי הרציפים, מחזיקים יותר, אולי בגללת שיגרת הטיפולים של היצרן?

 

דובר כאן כמה פעמים, אין הסבר למה גיר של ג'טקו שובק הרבה יותר בניסאן מיקרה מאשר במיצו ספייסטאר לדוגמה. ובא.. לא הרבה מחליפים שמן גיר לפי הוראות יצרן או בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הרבה פעמים זה עניין של תוכנה ושינוי קטן עושה הבדל גדול.

 

לפני שעתיים, לירון .ה. כתב:

באמת מזל...

לעוונותי אני לא בחור טכנולוגי, פחות משתמש בזה.

לתחושתי האישית הגירים של מיציבושי הרציפים, מחזיקים יותר, אולי בגללת שיגרת הטיפולים של היצרן?

 

אין קשר

שאלתי אותו כדי לוודא

את המידע אני מחזיק בראש שנים... אין למיצובישי גיר רציף "עצמאית", הגירים הם של ג'אטקו.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, natco כתב:

אם הייתי צריך לנחש, זה כנראה יהיה הגיר הרציף המקולל של ג'טקו...

הוא איתנו כבר איזה עשור. 

וזו אחת התופעות שמזוהות איתו.

 

אבל זו באמת הסיבה שלפי חוקי הפורום צריך לכתוב יצרן דגם ושנתון.

כדי שלא נצטרך לנחש...

 

זה מנוע 1500 שנת 2010, לגבי נורת תקלה יש נורת מנוע, אבל היא כבר דלקה לפני זה, היא כבר שנה וחצי דולקת, הקוד תקלה זה P0110 שזה אומר חיישן יניקת אוויר שעל הפילטר אוויר, אולי הוא סתום או תקול לא מצאתי אותו אפילו אז בנתיים זה נשאר ככה,

וגם בדקתי ולא חסר שמן גיר,

חבר אמר לי אולי פלאגים גמורים יכול להיות?🤔

  • לא הבנתי... 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ישי רכבים כתב:

הקוד תקלה זה P0110 שזה אומר חיישן יניקת אוויר שעל הפילטר אוויר, אולי הוא סתום או תקול לא מצאתי אותו אפילו אז בנתיים זה נשאר ככה,

לא נכון, זה חיישן טמפרטורת אויר. לא נראה לי חיישן יקר, חבל להזניח.

לפני 7 שעות, ישי רכבים כתב:

וגם בדקתי ולא חסר שמן גיר,

איך בדקת? יש לבדוק לאחר נסיעה משמעותית כשהמנוע דולק.

בכל מקרה הייתי מנסה להוסיף קצת שמן גיר אפילו חצי כוס. יכול לעזור, ובמצבך אין הרבה מה להפסיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, ישי רכבים כתב:

מנוע 1500 שנת 2010, 

זו תיבה פלנטרית ישנה ואמינה.

 

בכל מקרה- אם הסל"ד עולה באופן תקין והרכב לא נוסע בהתאם- הבעיה היא בהעברת הכוח ולא במנוע עצמו.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, tza כתב:

לא נכון, זה חיישן טמפרטורת אויר. לא נראה לי חיישן יקר, חבל להזניח.

איפה החיישן הזה נמצא?

לפני שעה, natco כתב:

 

בכל מקרה- אם הסל"ד עולה באופן תקין והרכב לא נוסע בהתאם- הבעיה היא בהעברת הכוח ולא במנוע עצמו.

 

אז מה זה אומר שיש בעיה בגיר?

אין שום קשר לפלאגים לא יכול להיות שהפלאגים גמורים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב:

בהנחה והמנוע עצמו נשמע ומתפקד כרגיל (עובד "עגול", בלי השתנקויות וגמגומים, בין אם בסרק, ובין אם בלחיצה על דוושת התאוצה), זה מצביע על כך שהבעיה אינה בו.

לא הפלגים ולא החיישן קשורים לבעיה הנוכחית (אם כי, אני אישית חושב שגם את הבעיות הללו לא כדאי להזניח, גם אם הן אינן קשורות לתקלה שאתה מתאר).

 

זה התקלה היא כנראה בגיר, ואולי אלי אבחן כבר בהודעה הראשונה שלו, שהגיר לא עובר ל-o/d, ולכן לא "סוחב" במהירות שיוט.

יש כמה שאלות:

האם בזינוק מהמקום, ועד הגעה למהירות שיוט הרכב מתפקד כרגיל?

האם במהירות שיוט, כשמגיעים ל4k סל"ד, הרכב מגיב לדוושה, או "נתקע" על אותו סל"ד?

 

אם הרכב לא מתפקד טוב גם בזינוק, ומעלה סל"ד בקלות מידי גם בשיוט (מבלי שהרכב יאיץ, כמובן), אז כנראה שהבעיה היא לא בהילוך היתר, אלא בהחלקה של הגיר (באשמת ממיר מומנט או הגיר עצמו).

 

כבר הציעו לך לבדוק (בצורה נכונה) את מפלס נוזל התמסורת.

אין לי רעיונות מעבר לזה🙂

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, natco כתב:

שוב:

בהנחה והמנוע עצמו נשמע ומתפקד כרגיל (עובד "עגול", בלי השתנקויות וגמגומים, בין אם בסרק, ובין אם בלחיצה על דוושת התאוצה), זה מצביע על כך שהבעיה אינה בו.

לא הפלגים ולא החיישן קשורים לבעיה הנוכחית (אם כי, אני אישית חושב שגם את הבעיות הללו לא כדאי להזניח, גם אם הן אינן קשורות לתקלה שאתה מתאר).

 

זה התקלה היא כנראה בגיר, ואולי אלי אבחן כבר בהודעה הראשונה שלו, שהגיר לא עובר ל-o/d, ולכן לא "סוחב" במהירות שיוט.

יש כמה שאלות:

האם בזינוק מהמקום, ועד הגעה למהירות שיוט הרכב מתפקד כרגיל?

האם במהירות שיוט, כשמגיעים ל4k סל"ד, הרכב מגיב לדוושה, או "נתקע" על אותו סל"ד?

 

אם הרכב לא מתפקד טוב גם בזינוק, ומעלה סל"ד בקלות מידי גם בשיוט (מבלי שהרכב יאיץ, כמובן), אז כנראה שהבעיה היא לא בהילוך היתר, אלא בהחלקה של הגיר (באשמת ממיר מומנט או הגיר עצמו).

 

כבר הציעו לך לבדוק (בצורה נכונה) את מפלס נוזל התמסורת.

אין לי רעיונות מעבר לזה🙂

אני אגיד לך מה לפעמים איך שאני מניע את האוטו והמנוע קר הוא לא סוחב טוב בכלל, זאת אומרת הטורים לא עולים אני לוחץ גז והטורים נתקעים כאילו המנוע מגמגם, לכן חשדתי שאולי הפלאגים

לגבי החיישן טמפרטורת אוויר איפה אמור להיות ממוקם אני פשוט לא מוצא אותו אני לא יודע איפה אני אמור לחפש?

אמרו לי שזה אמור להיות על הצינור של היניקה של האוויר אבל לא מצאתי שם שום חיישן למרות שבהרבה רכבים ראיתי שיש שם חיישן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שהצ'ק אנגין מגביל את הכח של המנוע. תתחיל בלטפל בתקלה הזו.

חיישן טמפרטורה אוויר לרוב נמצא יחד עם חיישן כמות אוויר, שנמצא לפני המצערת ואחרי פילטר האוויר. צלם את תא המנוע ונכוון אותך

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 56 דקות, EliC25 כתב:

נשמע שהצ'ק אנגין מגביל את הכח של המנוע. תתחיל בלטפל בתקלה הזו.

חיישן טמפרטורה אוויר לרוב נמצא יחד עם חיישן כמות אוויר, שנמצא לפני המצערת ואחרי פילטר האוויר. צלם את תא המנוע ונכוון אותך

 

 

20250214_150006.jpg

20250214_150002.jpg

20250214_145938.jpg

20250214_145949.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

image.thumb.png.dad758807a9dbdf7fc77a11cb7bd6c93.pngצריך להיות באיזור הזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, EliC25 כתב:

image.thumb.png.dad758807a9dbdf7fc77a11cb7bd6c93.pngצריך להיות באיזור הזה

איך החיישן נראה שאני ידע מה לחפש?

זה השמן גיר לא מבין אם יש מספיק זה לא ברור כל כך

20250214_153705.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, ישי רכבים כתב:

איך החיישן נראה שאני ידע מה לחפש?

 

הוא יהיה בין צינור האוויר לבין המצערת. ויהיה מחובר אליו קונקטור  וצמת חוטים :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמן גיר אמור להיות אדום, ולא חום כזה.

האם הוחלף שמן גיר לרכב אי פעם.?

  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 2

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...