Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לאנסר 2015 - הרכב לא סוחב בקושי מעל 80 קמ"ש ומעלה טורים ל 4 כאילו שהוא מאוד מתאמץ


ישי רכבים

פוסטים מומלצים

יש לי מיצובישי לנסר של חבר ומעל 80 קמ"ש הרכב לא סוחב ועולה הטורים ל 4 והוא נשמע ממש מתאמץ מה יכול להיות הבעיה מה הכיוון שאני יכול לבדוק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

על פניו, נשמע שתבת ההילוכים נשארת בהילוך אחד נמוך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבו נשמע שהגיר נשאר בהילוך 3 ולא עולה ל-4. לא ציינת שנתון אז מעבר למה שכתבו בדוק אם דולקת לך בלוח שעונים נורת "OD OFF".

אם הכל כמו שצריך ועדיין הבעיה קיימת בדוק מפלס שמן גיר (במידה ויש מדיד). הרבה פעמים הילוך אחרון לא נכנס מחוסר שמן גיר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, kompy כתב:

על פניו, נשמע שתבת ההילוכים נשארת בהילוך אחד נמוך.

לא הוא על D מה יכול לגרום לכך שהוא מעלה טורים כאילו שהוא מאוד מתאמץ ואני בכלל במישור מה אני צריך להתחיל לבדוק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאור שלך זה נשמע בדיוק מה שכתבו לך שהגיר לא מכניס הילוך אחרון.

לפני שעתיים, ישי רכבים כתב:

מה אני צריך להתחיל לבדוק?

כתבתי לך:

לפני 6 שעות, tza כתב:

בדוק אם דולקת לך בלוח שעונים נורת "OD OFF".

אם הכל כמו שצריך ועדיין הבעיה קיימת בדוק מפלס שמן גיר (במידה ויש מדיד). הרבה פעמים הילוך אחרון לא נכנס מחוסר שמן גיר.

 

עריכה אחרונה על ידי tza
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל צריך להבין באיזו לנסר מדובר, כי כולם פה מתייחסים לגיר פלנטרי, כשבלנסר האחרונה היה גיר רציף, שבמצב שהוא גמור - זו בדיוק התופעה שתהיה לך.

בגיר פלנטרי, גם אם ההילוך נשאר נמוך - הוא יצליח בכל זאת לסחוב מעל 80. בגיר רציף  - הרצועה מחליקה ולא מצליחה להעביר את המומנט מהמנוע לגיר

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי צריך לנחש, זה כנראה יהיה הגיר הרציף המקולל של ג'טקו...

הוא איתנו כבר איזה עשור. 

וזו אחת התופעות שמזוהות איתו.

 

אבל זו באמת הסיבה שלפי חוקי הפורום צריך לכתוב יצרן דגם ושנתון.

כדי שלא נצטרך לנחש...

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חושב ששלנסר זה הגיר הרציף של ג'טקו.

דווקא הגיר הרציף של מיציבושי אמין, כל עוד דואגים לתחלופה מסודר של שמן גיר בתקן כל 4 שנים.

 

לפעמים יש בעיה במיקרוסוויץ בגיר, וזה משגע אותו.

אבל זה ניחוש אם אכן זה הרציף.

 

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, natco כתב:

אם הייתי צריך לנחש, זה כנראה יהיה הגיר הרציף המקולל של ג'טקו...

הוא איתנו כבר איזה עשור. 

וזו אחת התופעות שמזוהות איתו.

 

אבל זו באמת הסיבה שלפי חוקי הפורום צריך לכתוב יצרן דגם ושנתון.

כדי שלא נצטרך לנחש...

 

לפני בדיוק או כמעט עשור כבר לנסר הפסיקה להמכר פה. הגיר הרציף כבר בדגמים של תחילת העשור הקודם וזה אכן נשמע כמו המצב.

לפני 17 דקות, לירון .ה. כתב:

דווקא הגיר הרציף של מיציבושי

כאן הטעות שלך

מזל שיש את מי לשאול (צאטגפט)

Screenshot_20250213_195053_WhatsApp.jpg

Screenshot_20250213_195053_WhatsApp.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, EliC25 כתב:

לפני בדיוק או כמעט עשור כבר לנסר הפסיקה להמכר פה. הגיר הרציף כבר בדגמים של תחילת העשור הקודם וזה אכן נשמע כמו המצב.

צודק.

דווקא מלפני עשור (2015) והלאה, הוא כבר הגיע עם השדרוג של הרצועה המשופרת, שלא טוחנת את הקונוסים. 

השעון הפנימי שלי כנראה על זמן אחר😁

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 40 דקות, EliC25 כתב:

כאן הטעות שלך

מזל שיש את מי לשאול (צאטגפט

באמת מזל...

לעוונותי אני לא בחור טכנולוגי, פחות משתמש בזה.

לתחושתי האישית הגירים של מיציבושי הרציפים, מחזיקים יותר, אולי בגללת שיגרת הטיפולים של היצרן?

 

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

כשבלנסר האחרונה היה גיר רציף,

בטוח שאתה יודע, רק מדגיש לצורך הדיון כאן. בלנסר עד סוף הייצור היה גם גיר רציף וגם פלנטרי. רציף למנוע 1.8 ופלנטרי למנוע 1.6.

 

עריכה אחרונה על ידי tza
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...