Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום

אשמח לדעת איזה רכב מומלץ לנשיאת רהיטים, אבל משהו שמתאים לבעלי רישיון B

תודה

לפני 3 דקות, בימבה רולס כתב:

לחברי הפורום

אשמח לדעת איזה רכב מומלץ לנשיאת רהיטים, אבל משהו שמתאים לבעלי רישיון B

תודה

חברה, אני חדש כאן. תעשו קבלת פנים... תנו תגובה!

פורסם

נתחיל בזה שצריך לדעת האם יש לך רישיון אחרי 2007 או לפני.

אם לפני, אתה יכול לנהוג ברכבים מעל 3.5 טון ועד 4 טון.

שם יכולים להכנס: דוקטו, בוקסר, מאסטר, סאוונה ועוד.

אם אחרי 2007 כל הכלים מעלה לא רלוונטים ואתה יכול לנהוג ברכבים עד 3.5 טון: טרנספורטר, ג'מפי ודומיהם.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 16 דקות, asix כתב:

נתחיל בזה שצריך לדעת האם יש לך רישיון אחרי 2007 או לפני.

אם לפני, אתה יכול לנהוג ברכבים מעל 3.5 טון ועד 4 טון.

שם יכולים להכנס: דוקטו, בוקסר, מאסטר, סאוונה ועוד.

אם אחרי 2007 כל הכלים מעלה לא רלוונטים ואתה יכול לנהוג ברכבים עד 3.5 טון: טרנספורטר, ג'מפי ודומיהם.

יש לי רישיון אחרי 2007

מה הכי גדולים שכן יכולים להתאים,

ואם אפשר, את השם המלא ( חברה יצרנית ודגם)

תודה

פורסם

אם זה לשכור אז זה לא ממש רלוונטי. זה תלוי מה יש להם בצי. לא יעזור שנפרט לך פה את כל הרכבים.

יש חברה שנקראת אביטל השכרת רכב שמתמחה בדיוק בנושא הזה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 25 דקות, asix כתב:

אביטל השכרת רכב

ראיתי באתר שלהם את זה:

ציטוט

החברה שוכנת בבני ברק והנה שומרת שבת. ייחודיות החברה בכך שאינה מחייבת את לקוחותיה

בדמי שכירות בשבתות ובחגי ישראל ומסתפקת בתשלום דמי ביטוח בלבד.

זה אומר שהשוכר מחויב באופן כלשהו שלא לנהוג ברכב בשבת?

שאלת קיטבג, אני יודע - אבל בכל זאת מסקרן...

פורסם
לפני 1 דקה, BoazB11 כתב:

ראיתי באתר שלהם את זה:

זה אומר שהשוכר מחויב באופן כלשהו שלא לנהוג ברכב בשבת?

שאלת קיטבג, אני יודע - אבל בכל זאת מסקרן...

לדעתי לא ניתן לנהוג עליהם בשבת.

פורסם

מה הכוונה 'לא ניתן'? חסימה פיזית כמו אימובילייזר, או התחייבות בחוזה?

אם זו התחייבות, איך ניתן לאכוף את זה? לפי הבנתי מהכתוב הביטוח כן בתוקף.

פורסם

אני חושב התחייבות בחוזה.

ביטוח בכל מקרה יש כי אסור לך להעמיד רכב ברחוב ללא ביטוח חובה ורישיון רכב בתוקף.

פורסם
לפני 4 שעות, asix כתב:

התחייבות בחוזה

ככה אני זוכר מלפני 4 שנים.

אגב, הם לא משכירים לצעירים.

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
לפני 10 שעות, BoazB11 כתב:

אם זו התחייבות, איך ניתן לאכוף את זה?

פעם שכרתי רכב (קטן ופשוט, שברולט ספארק) ונסעתי איתו ליישוב מחוץ לקו הירוק, בדרך קבילתי טופון מחברת ההשכרה ששאלה האם הרכב ברשותי. קיבלו התראה לפי GPS שהרכב יצא ל"שטחים". 

 

אז ממש לא בעיה לאכוף את זה.

 

 

פורסם

פיאט דוקאטו, חד משמעית.

לא שתהיה לך אפשרות לבדוק את זה, אבל הדוקאטו זה הרכב בעל כושר העמסה אני גבוה שיש.

אם לא טועה, עד 2 טון העמסה.

 

מעבר לכך שזה אחלה של רכב.

פרנקופיל מושבע!

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...