Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 19 שעות, asix כתב:

אני חושב התחייבות בחוזה.

ביטוח בכל מקרה יש כי אסור לך להעמיד רכב ברחוב ללא ביטוח חובה ורישיון רכב בתוקף.

שכרתי מהם דוקאטו לפני כמה שנים. למיטב זכרוני הם טענו שאין לך ביטוח במקרה שתיסע בשבת, ואם תיסע ותעשה תאונה, תחוייב במלוא הנזק.

לא אופתע אם הם לא מבטחים בביטוח מקיף (חובה כשמו הוא חובה), כי לא משתלם לבעלי צי רכבים לבטח (עדיף לשלם מידי פעם על נזקים מהכיס, מאשר לשלם קבוע את הפרמיות על כל הצי). גם אם יש להם ביטוח שמכסה אותם, החוזה שלך הוא מולם ולא מול חברת הביטוח שלהם, כך שכל עוד זה רשום בחוזה הם יכולים לדרוש מה שבא להם.

 

למיטב זכרוני, אני דווקא לקחתי סיכון וכיוון אחד של נסיעה כן עשיתי בשבת בצהריים כשהכבישים די ריקים.

 

במקרה שלי זה היה דוקאטו ארוך+גבוה שבטוח חורג ממגבלת ה-3.5 טון. אבל הוא באמת היה עם נפח העמסה מטורף.

עריכה אחרונה על ידי A_lex
פורסם
לפני 8 שעות, חובק עולם כתב:

אין לי מושג לגבי השכרה אך יש טרנזיט 3.5 טון בדיוק שהוא הרכב הכי גדול שאני מכיר שאפשר לנהוג עליו עם רשיון B

רישיון b עד 2007

לפני 4 שעות, ariel000 כתב:

פיאט דוקאטו, חד משמעית.

לא שתהיה לך אפשרות לבדוק את זה, אבל הדוקאטו זה הרכב בעל כושר העמסה אני גבוה שיש.

אם לא טועה, עד 2 טון העמסה.

 

מעבר לכך שזה אחלה של רכב.

גם זה מעל 3.5 טון

פורסם
לפני 4 שעות, tinoki כתב:

דוקאטו זה לא מעל 3.5 טון?

לפני שנה חבר בדק עם היבואן של דוקאטו לא יודע מה שמו,

והם אמרו לו שהם יכולים לעלות רכב על הכביש עם רשיון של 3499

 

מצ"ב תמונה אין לי איתם כלום זה סתם מחיפוש בגוגל

image.thumb.png.fdeff4f05b67835e2cc8be51896762d6.png

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 44 דקות, WE988244 כתב:

לפני שנה חבר בדק עם היבואן של דוקאטו לא יודע מה שמו,

והם אמרו לו שהם יכולים לעלות רכב על הכביש עם רשיון של 3499

 

מצ"ב תמונה אין לי איתם כלום זה סתם מחיפוש בגוגל

image.thumb.png.fdeff4f05b67835e2cc8be51896762d6.png

זה לא פיאט דוקטו, זה רכב סיני מקסוס. 

 

למה הם רשמו דוקטו מקסוס, אין לי מושג. 

 

פיאט דוקטו יכולים להיות עם משקל כולל 3510 או 3990 קילו. אולי יש כמה שעשו להם רישוי פרטני עם הפחתת משקל ל 3499 אבל זה לא משהו סטנדרטי. 

 

 

פורסם
לפני 53 דקות, Buki כתב:

פיאט דוקטו יכולים להיות עם משקל כולל 3510 או 3990 קילו. אולי יש כמה שעשו להם רישוי פרטני עם הפחתת משקל ל 3499 אבל זה לא משהו סטנדרטי. 

יכול להיות פרטני, חבר בירר אצלם והם אמרו לו שהם יכולים,

למיטב ידעתי בנגררים גם עגלה של 3.5 טון ניתן להוציא לה רשיון של 1.5 טון בכדי שנהג רגיל יוכל לגרור אותה,

יש לי חבר עם נגרר שהיה 3.5 והוא שינה אותה ברשיון ל1.5 זה עגלה ענקית עם שני גלגלגים בכל צד

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 44 דקות, דובצע כתב:

עגלה ניראה לי זה לפי הרכב אז אין בעיה לרכב רגיל לקחת עגלה רצינית אבל לשים בה מקסימום 500 קילו-לשם הדוגמא

לא,

אין מולי את לשון התקנה,

אבל אסור לרכב/רשיון לגרור משהו שלא מתאים לרשיון,

לדוג' רכב שמורשה לגרור 1.5 טון אסור לו לגרור עגלה שהרשיון של 2.5 טון גם אם היא ריקה והיא שוקלת רק 500 ק"ג

כמו"כ נהג שהרשיון שלו הוא B מותר לו לגרור עד עגלה שהרשיון שלה הוא 1.5 טון

  • אהבתי 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...