שבוע טוב. אבא שלי מחזיק טויוטה סיינה היברידית בשבוע האחרון היה צריך הנעה בכבלים.
נבדק במוסך טויוטה והתברר שכנראה יש זליגה עקב מערכת שמותקנת ע"י מתקין חיצוני בארץ.
המערכת כובתה (עד שנלך למתקין לטפל) ועכשיו הרכב מניע אבל יש צפצוף ארוך (דומה להתרעה של רוורס כשיש עצם מאחורי הרכב)
לוחץ על כפתור ההנעה שנית הרכב נכבה לוחץ שלישית-מניע ללא קול.
הלכתי למוסך אינם מכירים כזו תופעה.
מישהו מכיר?
הא ואין אף התראה בלוח המחוגים שום דבר.