Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת זגוגית אטומה לרעש


פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

מחפש להבין כמה סדר גודל של החלפת זגוגית בחלון סטנדרטי וגם בויטרינת סלון די גדולה, היעד צריך להיות כמה שיותר בידוד רעשים לדירה שקרובה לכביש (בנייה חדשה אז החלון ייתן פה שדרוג משמעותי)

 

תודה רבה

פורסם

זו שאלה לזגגים, לא לפורום...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

מה הזיגוג הקיים? ייתכן שיש צורך להחליף את כל המערכת , כולל מסגרות, כדי שיכילו את הזיגוג המבודד. חוץ מזה, יש סוגים שונים של זגוגיות.

 

חפש זגג טוב באיזור מגוריך והתייעץ איתו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תלוי לאיזה רמת שקט אתה רוצה להגיע.

חלון רגיל עם זכוכית כפולה (שדי סטנדרטית היום) מסנן לא רע רעשי חוץ.

לא יהיה לך שקט דממה של אולפן הקלטות.

אבל תוכל לקיים שם שגרת חיים בלי שום בעיה.

 

לי יש חלונות פשוטים בבית. בלי זכוכית מבודדת ובלי כלום.

ובסגירה של החלון 80% מהרעש יורד.

(גרים ליד הרחוב הכי ראשי בעיר)

 

 

.

פורסם

אם אתה גר קרוב לירושלים, יש "מפעל לזכוכית" (ככה קוראים לזה?) בעטרות, המחירים הוגנים.

קניתי זכוכית לשולחן בסלון והחלפתי זכוכית כפולה בחלון שהשכן שלי שבר לי, יצא מעולה.

 

המפעל מחוץ לאזור התעשייה ונמצא בין אזור התעשייה לקניון רמי לוי (ליד שיש ONE)

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
לפני שעה, om2 כתב:

תלוי לאיזה רמת שקט אתה רוצה להגיע.

חלון רגיל עם זכוכית כפולה (שדי סטנדרטית היום) מסנן לא רע רעשי חוץ.

לא יהיה לך שקט דממה של אולפן הקלטות.

אבל תוכל לקיים שם שגרת חיים בלי שום בעיה.

 

לי יש חלונות פשוטים בבית. בלי זכוכית מבודדת ובלי כלום.

ובסגירה של החלון 80% מהרעש יורד.

(גרים ליד הרחוב הכי ראשי בעיר)

 

 

רעשים עדינים של רכבים מהרחוב, באמת לא רחוב הכי עמוס

פורסם

בדלת האיטום ובפרט חוסר מרווח בתחתית הרבה יותר משמעותי מהזגוגית.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

דלת כנף או הזזה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 27.11.2024 בשעה 21:15, mrmiki1234 כתב:

אהלן

 

מחפש להבין כמה סדר גודל של החלפת זגוגית בחלון סטנדרטי וגם בויטרינת סלון די גדולה, היעד צריך להיות כמה שיותר בידוד רעשים לדירה שקרובה לכביש (בנייה חדשה אז החלון ייתן פה שדרוג משמעותי)

 

תודה רבה

 

אם זו דירה שעכשיו נמצאת בשלבי בניה, אולי כדאי שתמתין לראות (בפועל) מה החלון שיותקן יספק לך.

מניסיוני הזיגוג הכפול עושה עבודה יפה מאוד.

הבעיה, לכאורה, בזיגוג הכפול היא לא הזיגוג אלא יותר המסילות.

 

מערכות עם מסילות מכניסות יותר רעש כי אין שם גומיות אטימה אלא רק מברשות בצדדים ובנקודות חיבור למטה ולמעלה.

מערכות עם גומיות (חלונות שנפתחים "כמו דלת" - או למשל "חלון קיפ" כמו שיש בממ"ד או בשירותים) מספקים רמת אטימה לרעשים פשוט מעולה - כבר מ"גרסת הבסיס" (זיגוג הכי פשוט שיש, לא טריפלקס ולא כפול) - בגלל שיש להם לא-פחות-ולא-יותר אטימה כפולה עם גומיות - וזה המפתח הראשוני להצלחה.

 

מאחר ובסלון אין מערכות כאלה, או לפחות אין משהו שמקובל כאן אצלנו בארץ למרפסות וכו' - אתה צריך לחשוב אם אפשר לשפר את האטימה ע"י מוצרי אפטרמרקט (יש היום מגוון עצום של מוצרים במרשתת שיכולים לספק לך רעיונות בלי סוף) - כי להערכתי אף בעל מקצוע לא ירצה להיכנס לשיפורים מהסוג הזה .

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...