Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 48 דקות, davemustaine87 כתב:

בקיה פורטה שלי ההבדל הוא 2200. חבר קיבל הצעה על מאזדה 2 ששם ההבדל היה 3000 שקל. שני הרכבים פחות מ-30 אלף במחירון 

בסיוויק שלי זה הבדל של 500 שקל בשנה

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה עניין של תפיסה כמה אתה מוכן לשלם עבור שקט נפשי,
חברים כבר כמה שנים לא מבטחים את הCX5 2016 (אאלט)  שלהם במקיף בגלל העלויות,
עשו חשבון שרק ב3 שנים האחרונות חסכו בערך 20K ש"ח בביטוח.
האם זה משתלם ימים יגידו.

פורסם
לפני 14 שעות, zvit כתב:

במיוחד כשמובטחים בקולקטיב בו הפוליסה לא מבוטלת בעת אבדן מוחלט, ולא נפגע היעדר התביעות

איפה יש דברים כאלה?

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם
לפני 1 דקה, שחר 1 כתב:

איפה יש דברים כאלה?

 

בקולקטיבים גדולים ( לדוגמא: עובדי מדינה, התעשיה האווירית )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 34 דקות, llaavvii כתב:

זה עניין של תפיסה כמה אתה מוכן לשלם עבור שקט נפשי,
חברים כבר כמה שנים לא מבטחים את הCX5 2016 (אאלט)  שלהם במקיף בגלל העלויות,
עשו חשבון שרק ב3 שנים האחרונות חסכו בערך 20K ש"ח בביטוח.
האם זה משתלם ימים יגידו.

כן…. Cx 5 יכול להגיע ביטוח ל10 אלף וצפונה 

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם
בתאריך 27.11.2024 בשעה 09:20, הייהייהיי כתב:

כן…. Cx 5 יכול להגיע ביטוח ל10 אלף וצפונה 

לא צריך להגזים... עכשיו ביטחתי 2020 מחירון 115.
הביטוח חובה כולל מקיף 7300 כל נהג מעל גיל 30. 
והשוס- ללא מערכות מיגון.
במגדל הציעו 6400 אבל היה צריך להתקין איתוראן או כספת + עלוקה + קודנית.
אני לא יודע מי משלם מעל זה... אולי אנשים בלי עבר ביטוחי נקי. 
לשכן שלי יש החדשה מנוע 2.5 שנתון 2023 והוא משלם 10 ביטוח אבל הרכב מעל 200 אלף עלה

פורסם
לפני שעה, Nemesis כתב:

ביטוח מקיף לא משתלם אף פעם. אם היה משתלם חברת הביטוח לא היתה מוכרת אותו.

זו רק שאלה אם אפשר לספוג את הנזק או לא.

אתה קונה ביטוח למקרה שאם... , כנראה שגם לחברות הביטוח לא כדאי לבטח ולכן המחירים רק עולים.

בנושא של לספוג את הנזק, בת של חבר פגעה במרצדס , הנזק לצד ג היה גדול , ללא ביטוח ....

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני שעתיים, Nemesis כתב:

ביטוח מקיף לא משתלם אף פעם. אם היה משתלם חברת הביטוח לא היתה מוכרת אותו.

זו רק שאלה אם אפשר לספוג את הנזק או לא.

אם הרכב שווה כמה אלפים מניח שכן. אחרת מאוד בעייתי לספוג נזק של עשרות אלפי שקלים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, שחר 1 כתב:

כל אחד והנזק שהוא מסוגל לספוג.

אצל אחד הגבול עובר ב15 אלף, ואצל השני גם 100 אלף זה נזק שניתן לספוג.

מה זה ״ניתן לספוג״? 

אף אחד לא אוהב שבפתאומיות נעלם לו 30 אלף שקל… אנשים נורמלים מעדיפים לשלם את ה15/30/100/250 אלף שקל האלה בצורה מבוקרת ולא ביום שחור אחד להאנס לזה לא משנה כמה כסף יש להם… נראה לי. לא?

רוב האנשים לא ״פורעים״ את הביטוח שלהם ולכן גם חברות הביטוח קיימות והרוב רק מפסידים מזה ו״סתם שורפים״ כסף… אבל אם במידה ועשית תאונה גם אם זה רכב ששווה 15 אלף שקל ובמהלך 20 השנים שאתה מחזיק אותו שילמת 60,000 שקל על ביטוח מקיף. כיף שעכשיו את ה15 לא צריך לספוג. אני טועה?

~הונדה ג׳אז הייבריד 2014~ ז״ל

כרגע ~ הונדה סיוויק האצ׳באק 2016 

פורסם

זו המחשבה של רוב האנשים (אפשר לראות את זה גם בשרשור).
אבל לדעתי (וככה אני גם מתנהל) אם אני יכול לספוג את הנזק במקרה של טוטאל לוס (ולקנות רכב באותו המחיר בלי פיצוי מהביטוח) אין לי צורך בביטוח מקיף, ואני לא אבטח במקיף. במיוחד במקרה שהפער בין המחיר של מקיף למחיר של צד ג' הוא משמעותי.

  • אהבתי 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

לא רואה שום סיבה לשלם שקל מעל המחירון בייחוד ברכבים שהם בני 7 ומעלה.

אם חס וחלילה הרכב הלך טוטאלוס או נגנב, את חברת הביטוח לא יעניין שהם שילמו מעל המחירון לוי יצחק.

 

ראיתי מוכרים הזויים שמבקשים 15-20 אלף ש"ח מעל המחירון ברכבים בני 9-10 במצב בינוני, מעניין אם הצליחו למצוא את הפראייר שהסכים לשלם.

פורסם

אם לחזור שניה לנושא המקורי של השרשור:

 

בתאריך 24.11.2024 בשעה 08:17, davemustaine87 כתב:

מדבר מנסיון מרכב שאני מוכר במחירון יד 2 שהוא 20 אחוז יותר מלוי יצחק. הטלפון שלי לא מפסיק לצלצל והדיון הוא על סביב המחיר הזה.

 

היום נעשה זיכרון דברים והועברה מקדמה על הרכב. 

ימכר ב-5 אחוז יותר ממחירון יד 2 משוקלל, מה שמוביל להבדל של סביב ה-35 אחוז יותר ממחירון לוי יצחק משוקלל.

מדובר על רכב בסביבות ה-40 אלף .

 

במקביל אני עוזר לחבר לקנות רכב ב-70-80 אלף שקל. לא יודע מה המצב ברכבים פחות מבוקשים, אבל כשמדובר על סופרמיני יפנית,  גם בסכומים הללו רכבים נמכרים לפי המחירון היקר יותר(בדרך כלל יד 2). אם החבר היה מתעקש על לוי יצחק, אין שום סיכוי בעולם שהוא היה בעמדה לקנות משהו. 

פורסם

אני תוהה אם לא שווה לוותר על היפני ולקחת צרפתי שאולי יהיה פחות אמין אבל הרבה יותר זול גם אם זה פיורטק ולקחת בחשבון את הרצועה.

ברכבים ב 70-80 אלף ששם אפשר לקנות רכב די חדש עוד יותר לדעתי משתלם לקחת לא יפני אם כך.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...