Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ברור שלא. לכן אין סיבה לקנות אותה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 4 שעות, yulianx כתב:

לפי מה שבדקתי היונדאי זולה באלפיים שקל.

 

חיפוש ספציפי על דגם ושנה יכול להיות בעייתי, כי המחירון הזוי ומתמחר רמת אבזור נמוכה יקר יותר מרמת אבזור גבוהה. ובלי קשר גם האפליקציה של לוי יצחק היא אחת הגרועות ויכולה להביא לך מחירון של רכב אחר בכלל. 

הדגם הכי יקר של I10 בשנת 2017 עולה כמעט 41 אלף, בעוד שהונדה ג'אז 2017 הכי יקרה מתומחרת בדיוק ב-41 אלף. בעוד שבמחירון יד 2, הג'אז יקרה יותר ב-13 אלף שקל 

פורסם

אולי יש שם טעות, כי למשל i10 פריים עולה יותר מסופרים..

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
בתאריך 24.11.2024 בשעה 01:52, רון100 כתב:

האם מקובל לשלם סכום גבוה מהמחירון של הונדה ג'אז  ?

 

ברור. זה רכב שנמכר גם לפני 15 שנה מעל המחירון כשהרוב המוחלט של הרכבים נמכרו מתחת בזמנו.

במציאות של היום לא מעט רכבים שהם יחסית מבוקשים נמכרים במחירון ומעלה.

לדעתי 20% מעל מחירון לוי יצחק לג'אז שמורה זה הגיוני. לפי דבריך אנשים מבקשים עוד יותר מעל. תנסה להגיע לראות רכב או שניים ולהוריד קצת במחיר אולי תצליח יותר מהמצופה. בהצלחה ותתחדש!

 

בתאריך 24.11.2024 בשעה 08:17, davemustaine87 כתב:

הרי רוב האנשים לא יעשו ביטוח מקיף על רכב ב-30 אלף.
ז"א אומרת שבמקרה הכי גרוע 30 אלף ילכו לפח, והם חיים עם זה בשלום.
אז תשנה 30 אלף, ל-20 אלף. זה לא משנה את הנקודה שלי. 

 

אני מגיע בעברי מתחום הביטוח. ראיתי תיקי ביטוח של עשרות אלפי רכבים ואני יכול להגיד לך חד משמעית שברכבים בשווי שבין 25,000-45,000 ש"ח בודדים האנשים שלא עושים מקיף, אני מדבר איתך ברמה של יחס 1:30 שאומר שעל 30 שעושים יש 1 שלא עושה. זה היה נכון ללפני עשור כשבדקתי, לא חושב שיש היום שינוי מהותי. גם התוספת היום שבין ג' למקיף עומדת על 1,500 ש"ח גרוסו מודו? בשביל זה לסכן עשרות אלפי שקלים? לא נראה לי חכם. ברכבים כאלה כל נגיעה שהיא מעבר לשפשוף יכולה להיות השבתה. ומה עם גניבה? לא מצלצל לי הגיוני שאנשים שקונים רכב ב-30 אלף יחיו בשלום אם הכסף הזה ילך לפח, אני מדבר על הרוב המוחלט, לא סוחר סמים שמכניס 100 אלף בחודש וקנה את הרכב רק כדי לא לבלוט בשטח...

לשנות 30 ל-20 זה משנה מאוד כי הדיון הוא על ג'אז במחיר של 50 אלף ושם כן יעשו ביטוח מקיף.

 

בתאריך 24.11.2024 בשעה 08:25, yulianx כתב:

כמה אנשים אתה מכיר שהלך 30 אלף והכול סבבה?

מי שאני מכיר מבטח במקיף רכבים ב30 אלף.

 

ברור, מסכים לגמרי.

 

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אין לי סטטיסטיקה כמובן, אבל נשמע לי הזוי מי שיעשה ביטוח מקיף על רכב ששווה 20 אלף(אפילו רכב שעולה 30 אלף). הבדל של 1500 שקל בין ביטוח צד ג למקיף היה נכון אולי לפני 3 שנים. היום ההבדל יכול להיות גם 3000 שקל(מנסיון) 

יכול להגיד על עצמי שיש לי רכב אמין מאוד שאני מרוצה ממנו ששווה במחירון לוי יצחק 23 אלף. אם במידה והוא הולך לי, כמה אני אקבל אחרי כול ההפחתות וההשתתפות עצמית ? 19 אלף? בשביל זה לשלם אקסטרה של 3000 שקל בשנה? נשמע לי הזוי. 

קל וחומר שאני אעשה המון מאמצים בשביל לא לקבל הורדה מהכביש כי מה אני אקנה ב-19 אלף? כניראה איזה פח יד 4 ממישהו שהוא בן דוד שלישי של רופא. 

 

אני נותן הימור שאנשים כניראה לא מפעילים בכלל מערכת שיקולים, ופשוט עושים ביטוח מקיף על אוטומט. 

פורסם

בכלל לא הזוי.

 

הפוקוס (עיין שרשור) היתה מבוטחת בביטוח מקיף בכל שבע השנים שהיא היתה אצלנו. הסיבה? הפרש המחיר בין צד ג' היה למקיף 500 ש"ח לשנה.

לפניה היתה קורולה שגם היתה מבוטחת בביטוח מקיף והלכה טוטל לוס בתאונה עצמית. קיבלתי מהביטוח 15000 ש"ח. היה 10 שנים מקיף שעלה בסה"כ כ-6000 ש"ח, וקבלתי 15000.

 

משמע אני מרווח 9000 ש"ח בעשר שנים האחרונות על המקיף.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

איך מרווח פחות? הוצאתי 6000 ש"ח קיבלתי 15000 ש"ח

לו לא היה לי מקיף הייתי מקבל על הגרוטאה 1000 ש"ח והייתי נשאר עם 8000 ש"ח פחות בכיס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 4 שעות, zvit כתב:

בכלל לא הזוי.

 

הפוקוס (עיין שרשור) היתה מבוטחת בביטוח מקיף בכל שבע השנים שהיא היתה אצלנו. הסיבה? הפרש המחיר בין צד ג' היה למקיף 500 ש"ח לשנה.

לפניה היתה קורולה שגם היתה מבוטחת בביטוח מקיף והלכה טוטל לוס בתאונה עצמית. קיבלתי מהביטוח 15000 ש"ח. היה 10 שנים מקיף שעלה בסה"כ כ-6000 ש"ח, וקבלתי 15000.

 

משמע אני מרווח 9000 ש"ח בעשר שנים האחרונות על המקיף.

 

זו צורה מאוד פשטנית להסתכל על זה, מכמה סיבות :

1. ההבדל בביטוח בין צד ג למקיף היום, הוא גדול משמעותית ממה שהיה פעם. הוא כניראה מסתכם ב-500 שקל רק ברכבים כמו פוקוס בת 18 ששווה ביום טוב, 3 אלף שקל בתגמולי ביטוח. 

2. התסכלת על הרווח שלך מהקורולה ועל ההפסדים שלך בצורה מאוד שטחית. מה עם העלות האלטרנטיבית(opportunity cost) שנגרמה עקב ההשבתה על הקורולה? למשל קניית רכב חדש במקום, שעלות הכללית שלו הרבה יותר גבוהה? 

 

אני אתן דוגמא, יש לי חבר שהיה לו רכב ב-20 אלף, מבוטח במקיף. רכב אמין וטוב והוא גם השקיע בו לא מעט כדי שיחזיק להמון שנים. הוא נכנס בדורבן בכביש 6. הפעיל ביטוח שקבע טוטאל לוס. יכל לכאורה לקבל 20 אלף. הוא עשה חושבים וראה ביד 2 והגיע למסקנה שאם הוא רוצה רכב ברמה של מה שהיה לו מבלי להכנס עכשיו לחיפוש של כמה חודשים, הוא צריך לשלש את הסכום בקניית רכב. אז הוא הצליח לארגן קומבינה שהתיקון יהיה פחות מ-50 אחוז מערך הרכב. 

2 האופציות הם לא משהו, אבל לקבל מהביטוח 10 אלף, היא אופציה טובה יותר בטווח הרחוק מאשר לקבל 20 אלף עכשיו.

 

אני מקווה שהצלחתי להעביר את הנקודה. 

פורסם

ואם לא היה לו מקיף גם 10 הוא לא היה מקבל...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בדקת שזה 3 אלף הבדל? למשל בקקטוס  2016 ההבדל הוא בערך 800 שקל.

לקחתי איביזה 2014, הבדל של 1200 שקל.

ככה שיותר משתלם לעשות מקיף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני עשיתי מקיף גם לקליאו כשעלתה כבר 18 אלף בערך. עדיין חושב שעדיף להיות עם ראש שקט.

לא רוצה לפגוש את חוק מרפי.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

2. התסכלת על הרווח שלך מהקורולה ועל ההפסדים שלך בצורה מאוד שטחית. מה עם העלות האלטרנטיבית(opportunity cost) שנגרמה עקב ההשבתה על הקורולה? למשל קניית רכב חדש במקום, שעלות הכללית שלו הרבה יותר גבוהה? 

 

ההשבתה של הקורולה היתה קורית גם אם לא היה ביטוח מקיף.

בפועל אפילו לא השתנשתי במלוא הכסף בשביל לרכוש את המחליפה (ההפרש שימוש ליישור קו)

 

עדיין כשההפרש במחיר בין צד ג' למקיף הוא מאות שקלים, והסיכוי שהרכב יוגדר כאבדן מוחלט עולה עם ירידת ערכו - זה עדיין משתלם (במיוחד כשמובטחים בקולקטיב בו הפוליסה לא מבוטלת בעת אבדן מוחלט, ולא נפגע היעדר התביעות)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...