Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש מידע על אופל זאפירה.

בפורום לא כל כך מצאתי משהו

ובאתר שכן כתוב שלא ידועות תקלות מיוחדות לדגם.

מצד שני המחירים ברצפה כמו ה פיקאסו.

אז יש סיבה?

מחזיק היום בפוקוס 2010 שגם סובלת מתדמית גרועה ואמינןת מופתית, ומחפש 7 מקומות.

תודה.

פורסם

פוקוס 2010 רכב אמין מאוד.

הבעיות התחילו במעבר לגיר רובוטי בדור שלאחריו. 

בזאפירה לא הייתי נוגע, כמו בכל הרכבים עם מנועים 1.4 טורבו בנזין של אופל/ שברולט.

מערכת קרור שלא מתאימה לאקלים שלנו, מנועים רגישים מאוד, שדורשים שמנים בתקן ספציפי ( אחרת נהרסים, בגלל הצתה מוקדמת במהירות נמוכה),  גם הגיר לא הכי אמין.

 

 

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה.

אני יודע שאסטרה סבלה מחוסר אמינות.

לכן שאלתי מה עם הזאפירה,

כמו שפוקוס לא דומה לגלאקסי מבחינת האמינות.

בכל מקרה יש לך רעיון למחליפה לפוקוס בעלת 7 מושבים שמספקת תמורה טובה לכסף?

פורסם

מה התקציב? אם התקציב נמוך, אפשר לבדוק את המאזדה 5, המיצובישי גרנדיס גם אופציה טובה, בתקציב גבוה יותר תבדוק המיצובישי אאוטלנדר יכולה להיות אופציה טובה. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אאוטלנדר, ורסו, קיה קארנס, מאזדה 5.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 26.9.2024 בשעה 20:49, א.ד.מ. כתב:

 

מחזיק היום בפוקוס 2010 שגם סובלת מתדמית גרועה ואמינןת מופתית, ומחפש 7 מקומות.

 

 

אתה מסתכל על הפוקוס שלך כדוגמא לרכב שהוא אמין וסובל ללא הצדקה מתדמית גרועה. אבל זה לא נכון.

 

הפוקוס הבעייתית היתה דור 3 (בשנים הראשונות). לך יש דור 2 שכלל לא היה בעייתי ואתה נהנה מזה.

הבעיות של הפוקוס דור 3 היו כל כך מובהקות וקיבלו תהודה גדולה כך שהתדמית השלילית גלשה גם לפוקוסים מדורות אחרים או לדור 3 גם כשהגיע עם גיר שאינו רקוב.

 

כמובן שהתופעה שאתה מתאר קיימת בפועל כי באמת התדמית לפעמים לא מדוייקת בדיוק כמו עם הפוקוס. אבל לא הייתי רץ למסקנה שישי רכבים שסתם דובק בהם שם רע...

פורסם

זאת לא המסקנה.

אני מסכים עם מה שכתב לגבי הפוקוס.

ומחפש מחליפה 7 מקומות שתיתן תמורה גבוהה למחיר בגלל סחירות לא טובה שנובעת מסטיגמה.

בדגמי 5 מקומות אני מכיר הרבה רכבים כאלו,

ב7 מקומות לא, כי הסיטרואן לדוגמה יש לה מחלות, רק שהם לא נוראיות כל כך ובכל זאת ריסקו את המחירון. ומפה נובעת השאלה על הזאפירה, אחרי שראיתי בקארזון שהם כותבים שאין מחלות לדגם, חשבתי לעצמי שהיא סובלת מסטיגמה בגלל האסטרה.

 

 

פורסם

זה אותו מנוע כמו באסטרה, ובקרוז , ובאורלנדו ובשלל דגמים אחרים של GM. המנועים והגירים יוצאים מאותם מפעלים.  

בזאפירה אמנם עשיתי רק נהיגת מבחן, אבל בעבודה יש אורלנדו עם מעל 200 אלף ק"מ.

בתקופה שאני עובד שם, הוא היה צריך לעשות ראש מנוע, להחליף תרמוסטט אחרי שהוא איבד נוזל קירור ושמן. כרגע הוא עדיין נוסע אבל לא רכב שהייתי ממליץ עליו. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...