Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח על קיפוח זכות קדימה


פוסטים מומלצים

בפשטות אני יודע שהתירוץ של אי ידעיה לא עובד עם המשטרה ויחד עם זאת אני באמת ובתמים לא מבין מה עשיתי שלא כחוק.

הגעתי מאלוף שדה בנתיב הימני ונסעתי על פי הוויז שאמר לי להצמד לימין,

מיד לאחר אלוף שדה אמר לי להצמד לשמאל.

בנתיב השמאלי היה עמוס והיה טור של כלי רכב לדעתי כשני קילומטר לפני. 

מיד שהוויז אמר להיצמד לשמאל נכנסתי בין שני כלי רכב שהיה פער גדול בינהם .

אדון שוטר החליט שקיפחתי זכות 

אני לתומי ניסתי להסביר לו שאני לא יודע לאין מועדות פני ואני נוסע על פי הנחיות הוויז ומיד שביקש להשתלב לשמאל עשיתי את זה וזה היה הרבה לפני האי תנועה .

 

האם על סמך הסיפור הלא רלוונטי שלי יש טעם להגיע לבית משפט ואם לא על פי הסיפור הלא רלוונטי שלי שזה מילה שלי מול מילה של השוטר וברור לי למי יאמין השופט אז אולי יש איזה כשל בדוח?

ראיתי שהוא מציין את השותף שלו בתור עד ראיה ולאחר מכן בפירוט העבירה מציין שהשותף לא ראה את העבירה האם יש טעם לפנות לבית משפט או לשלם את המס גולגולת הלא סביר בעליל

WhatsApp Image 2024-09-19 at 18.58.47.jpeg

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפי מה שהשוטר מציין עקפת את הטור ואז נכנסת. היית אמור להכנס בתחילת ההשתלבות ולא לעקוף את הפקק.

בימ"ש מחמירים בעבירת קיפוח זכות ולא רואה טעם להישפט.

יש לך מצלמת דרך? אם כן, זה הזמן לשלוף אותה ולהעלות לכאן את התיעוד.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגעת מ-X. רצית להגיע ל-Y.  השוטר אינו יודע ולא מעניין אותו מאיפה הגעת או לאן אתה נוסע. או שאתה נוסע לפי ההוראות של וייז.

הרושם שאתה נתת זה שאתה עוקף את הפקק ונדחף. עצם ההידחפות, נותנת רושם כי הדוח מוצדק אם כי לטעמי היה צריך לרשום האם הפרעת לאחד הרכבים ביניהם נדחפת. 

מאחר וזה לא נרשם, יש כאן עניין של ספק סביר - ואז יש לך סיכוי (מאוד קלוש אם כי קיים) לצאת זכאי.

אם יש לך מצלמת רכב קדימה + אחורה, אז כדאי לבדוק מה מצולם במצלמה אחורית. אם רואים כי הרכב האחורי לא ניסה לזוז כאשר נכנסת לפניו - יש לך שיפור בסיכוי לצאת זכאי.

בלי זה - להערכתי, סיכוי קלוש ביותר.

לגבי נושא של שוטר #2 -> מאחר והוא היה נוכח, יש צורך לציין אותו.  בכדי למנוע ספקות, הוא ציין כי שוטר #2 נכח, אך לא ראה את העבירה. כלומר, מכאן לא תבוא לך הישועה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, guya72 כתב:

אם כי לטעמי היה צריך לרשום האם הפרעת לאחד הרכבים ביניהם נדחפת.

לדעתי זה נכתב בעקיפין: "נדחף לנתיב השני מימין שהיה עמוס". הפרעה=נדחף+עומס. לא הפרעת אם לא נדחפת ואין עומס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שזה שילוב של שני דברים הכי מרגיזים שיש - מצד אחד תופעת הנדחפים הבזויה, מצד שני מי ששמגיע כצו פות"ש ורק רוצה להשתלב מפניה.

על פניו הוא צריך לעמוד מיד כשפנה ולחכות שיתפנה הנתיב. בפועל אם היו עושים את זה זה היה מוביל לפקק מטורף בצומת (כי הוא חוסם נתיב קרוב מאוד לצומת).

שני האפשרויות רעות.

 

בפועל מה שאני עושה במצב כזה הוא להתקדם עוד כמה עשרות מטרים ואז להשתלב. פתרון לא הכי מוצלח אבל זה מה יש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, taranta כתב:

האמת שזה שילוב של שני דברים הכי מרגיזים שיש - מצד אחד תופעת הנדחפים הבזויה, מצד שני מי ששמגיע כצו פות"ש ורק רוצה להשתלב מפניה.

על פניו הוא צריך לעמוד מיד כשפנה ולחכות שיתפנה הנתיב. בפועל אם היו עושים את זה זה היה מוביל לפקק מטורף בצומת (כי הוא חוסם נתיב קרוב מאוד לצומת).

שני האפשרויות רעות.

 

בפועל מה שאני עושה במצב כזה הוא להתקדם עוד כמה עשרות מטרים ואז להשתלב. פתרון לא הכי מוצלח אבל זה מה יש.

בדיוק מה שקרה,

היה רכב מאחורי והייתי חייב להשתלב בנסיעה כדי לא לפקוק את הנתיב מאחורי.

אני לא מצליח להבין אז מה נהג אמור לעשות בסיטואציה זו כאשר הנתיב השני עמוס קילומטרים לפני..

להמשיך לנסוע למקום שאני לא צריך?

אין שום דרך בה יכולתי להשתלב לנתיב הנסיעה בלי לעקוף רכבים שהיו מאחורי

מיותר לציין שאין לי מצלמת רכב והסיפור שלי ושל השוטר זהים לחלוטין רק שהנקודה היא שאני טוען שהשתלבתי מהנתיב הימני כפי שהחוק דורש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, r.e.g.e.v כתב:

...

מיד לאחר אלוף שדה אמר לי להצמד לשמאל.

בנתיב השמאלי היה עמוס והיה טור של כלי רכב לדעתי כשני קילומטר לפני. 

מיד שהוויז אמר להיצמד לשמאל נכנסתי בין שני כלי רכב שהיה פער גדול בינהם .

אדון שוטר החליט שקיפחתי זכות 

אני לתומי ניסתי להסביר לו שאני לא יודע לאין מועדות פני ואני נוסע על פי הנחיות הוויז ומיד שביקש להשתלב לשמאל עשיתי את זה וזה היה הרבה לפני האי תנועה .

 

השוטרים עומדים ליד הרמזור.

וויז מודיע על ההשתלבות מאות מטרים ספורים על הפנייה, תפקיד שלך כנהג להסתכל מדיי פעם על המסך, כך היית רואה מראש שיש לך פנייה עוד 2 ק"מ ולא היית צריך לחכות שוויז יגיד לך פנה שמאלה.

האדון שוטר (ולשם מה הלשון בסגי נאור) צודק, קיפחת זכות. אתה נסעת לאורך של 1.5 ק"מ ליד אנשים שהמתינו בסבלנות לתורם כדי להכנס 200 מטר לפני הצומת.

לסיכום לא מסתכלים רק על הכביש אלה מסתכלים אחרי כל פנייה גם על מסך הנווטן כדי להבין מה הפנייה הבאה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מדייק כלל אבל הבנתי כבר שאין מה לעשות עם זה

אני כנהג לא יכול לדעת אם אני לא מכיר את המקום אם כל כלי הרכב בנתיב השמאלי עומדים כתוצאה מזה או כתוצאה מזה

לעיתים לא מבוטלות אני עושה 12 אלף בחודש רואה הכל וחווה הכל ויצא לי לראות רכבים תקועים בנתיב אנשים בתאונה שמחליפים פרטים ועוצרים את התנועה ואפילו אנשים מבולבלים שמחליטים שזה מקום טוב לעמוד בו

הנקודה היא שאני נוסע במחלף איקס בנתיב הימני מייד שנגמר המחלף יש עוד אחד שבו יש אופציה לימין שמאל אם אתה צריך אתה השמאלי על פי ההגיון שפה לך לעזעזל וסע למקום שאתה לא צריך כי אחרת תקפח זכות

אין שום סיכוי שבו יכולתי לעמוד בראשית הפקק שני קילומטר לפני אם אני לא יודע שלשם אני נוסע וזה תקף בכל סיטואציה פקוקה במרכז.

המשתמע פה זה שאם חס וחלילה יש לך רצון לנסוע למקום אחר אין לך זכות להשתלב בנתיב כי הוא עמוס

מה שבחרת לשם תיסע וזה לא רלוונטי מה אתה רוצה בכלל.

 

עריכה אחרונה על ידי r.e.g.e.v
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, r.e.g.e.v כתב:

היה רכב מאחורי והייתי חייב להשתלב בנסיעה כדי לא לפקוק את הנתיב מאחורי.

אני לא מצליח להבין אז מה נהג אמור לעשות בסיטואציה זו כאשר הנתיב השני עמוס קילומטרים לפני..

להמשיך לנסוע למקום שאני לא צריך?

1. לא היית חייב להשתלב בנסיעה, כי אין לך זכות קדימה שם. נהגים מאחורה לא יכולים להכתיב לנהג איך לנהוג.

2. היית צריך כנראה לפי השוטר להמשיך לנסוע ישר כפי שקורה כשמחמיצים מחלף, ולחזור לסוף התור. ראה "ראש התור" בהמשך.

3. שים לב לחוק: "קיפח את זכות אדם להשתמש שימוש מלא בדרך". לא שכחו את המילה: מלא.

4. השוטר טוען בהתחלה ל"נדחפת לראש התור". בנסיבות המקרה זה 1. "נדחף לנתיב עמוס" 2. "הנהג עקף את כל הפקק בנתיב הימני".  אתה טוען משהו אחר, שלא נדחפת לנתיב עמוס. מדובר על שני דברים שונים. לפי השוטר עקיפה של פקק היא קיפוח מלא.

5. הודעות של וייז הן לא פקודות. הן המלצות.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, r.e.g.e.v כתב:

אני לא מצליח להבין אז מה נהג אמור לעשות בסיטואציה זו כאשר הנתיב השני עמוס קילומטרים לפני

בדיוק כמו שהיית פועל אם וויז היה אומר לך לפנות לכביש שחסום בגלל עבודות.
להמשיך לנסוע על הנתיב שלך ולתת לוייז למצוא לך דרך אחרת להגיע למקום.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז על פי המשקל הזה אסור להשתלב לנתיב מלא כלי רכב לעולם?

דוגמא מאוד פשוטה שאני רוצה לצרף

בירידה מכביש שש לכביש לכיון ראש העין אלעד כמעט תמיד שני הנתבים שם לפניה שמאלה עמוסים,

מה שאתם אומרים פה למרות שאתה צריך שמאלה סע ימינה לאלעד אין מה לעשות .

שאני אבין.

 

 

 

 

לפני 8 דקות, Be roo כתב:

בדיוק כמו שהיית פועל אם וויז היה אומר לך לפנות לכביש שחסום בגלל עבודות.
להמשיך לנסוע על הנתיב שלך ולתת לוייז למצוא לך דרך אחרת להגיע למקום.

 

הוויז הוא מסייע הוא לא מורה אם הייתי מגיע לנקודה בה אני לא יכול להשתלב הייתי ממשיך בנסיעה ליעד לא ידוע ומתקן בהמשך לא קרה כלום,

אתה מדבר על זה שנגמר מחלף אחד ומתחיל מחלף שני מה נהג אמור לעשות בסיטואציה כזו אם הוא לא אחד שניסה לקצר את התור או להידחף לראשות התור

לפני 12 דקות, mcaspi כתב:

1. לא היית חייב להשתלב בנסיעה, כי אין לך זכות קדימה שם. נהגים מאחורה לא יכולים להכתיב לנהג איך לנהוג.

2. היית צריך כנראה לפי השוטר להמשיך לנסוע ישר כפי שקורה כשמחמיצים מחלף, ולחזור לסוף התור. ראה "ראש התור" בהמשך.

3. שים לב לחוק: "קיפח את זכות אדם להשתמש שימוש מלא בדרך". לא שכחו את המילה: מלא.

4. השוטר טוען בהתחלה ל"נדחפת לראש התור". בנסיבות המקרה זה 1. "נדחף לנתיב עמוס" 2. "הנהג עקף את כל הפקק בנתיב הימני".  אתה טוען משהו אחר, שלא נדחפת לנתיב עמוס. מדובר על שני דברים שונים. לפי השוטר עקיפה של פקק היא קיפוח מלא.

5. הודעות של וייז הן לא פקודות. הן המלצות.

 

מתייחס לסעיף 1

לא הייתי חייב אבל בהחלט הייתי צריך כי לשם אני נוסע הכוונה שהיה רכב מאחורי היא לזה שאני לא רוצה לעצור באמצע כביש על מנת להשתלב כי זה יוצר עבירת תנועה אחרת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה טיעון הגיוני רק שאין ישר יש ימין או שמאל פניתי שמאלה ולכן כל הדיון הזה עקר

 

מבין שאתה רואה את כל הדיון בכך שאני עקפתי את התור ומשם נקודת המבט שלך.

 

אני הבנתי קדימה מה אני עושה בסיטואציה הזו.

 

כמה אני בטוח שלא קיפחתי ולא עשיתי שום דבר לא בסדר אני אשמח לשבת יום מאסר כחלופת תשלום 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אני רואה, השוטר רואה וטוען. אתה לא רואה כאן קיפוח, אבל זה מה שהשוטר טוען.

לפני 37 דקות, r.e.g.e.v כתב:

אז על פי המשקל הזה אסור להשתלב לנתיב מלא כלי רכב לעולם?

לפי השוטר נראה שמותר להשתלב, אבל אסור לעקוף את התור, ושצריך לבקש מבעל הרכב הקרוב להיכנס לנתיב.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במצב דומה מספר פעמים בשבוע, ההבדל שההשתלבויות ימינה. מסיים את המעבר בצומת הקודם מוכן בנתיב הימני, משתלב ועומד בתור. כמובן שתמיד יש חכמולוגים שדוהרים בשמאלי ואז נדחפים 3 נתיבים לנתיב היציאה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...