Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לאחרונה התחדשתי בסלון אלקנטרה לאיביזה. אני מחפש המלצות לחומרים לניקוי העור ובמיוחד לאלקנטרה, שהבנתי שזה בד מאוד עדין ו"רגיש" לכל מיני סוגים של חומרים שיכולים לגרום נזק במידה ולא מתאימים.

 

יש לי את השואב הרטוב של BISSEL, יכול לעשות נזק אם אשתמש בזה לאלקנטרה?

 

(עשיתי חיפוש לפני כן בפורום המתאים, אבל כל הנושאים שמצאתי היו בני למעלה משנה אז בהמלצת החוקים פתחתי נושא חדש).

 

תמונה ליחס - 

 

תודה רבה לעונים.

 

20240912_153622.jpg

פורסם

שאיבה רטובה לא מתאימה לאלקנטרה, עדיף לא להספיג אותם במים.

אפשר להרטיב קצת כדי לנקות ואפשר גם להשתמש בקיטור. יש חומרים ייעודיים לאלקנטרה ורצוי להשתמש בהם.

  • אהבתי 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם (נערך)

לגבי אלקנטרה אני אתקן, אין עקרונית בעיה לעשות שאיבה רטובה, אבל זה צריך להיות בתור יישור קו ולא בתור תחזוקה שוטפת, זאת אומרת אם הלכלוך כבר הצטבר לרמה גבוהה יחסית אתה נותן לבנאדם שעושה ניקוי מושבים לנקות פעם אחת ומשם מתחזק(וגם כאן צריך לחפש מישהו שיודע את העבודה כי זה מורכב יותר על אלקנטרה וצריך לעבוד בעדינות).

לא הייתי משתמש בשואב של ביסל בשביל זה אלא הולך למישהו עם כלים מקצועיים, חומרים וידע

 

לגבי תחזוקה אני משתמש בפול סטר של כוך כמי, זה חומר שמתאים במיוחד לעור\אלקטנטרה ופנים הרכב, ובנוסף מברשת שזה הכי חשוב בכל הסיפור של תחזוקת אלקנטרה.

 

אגב הרכב מגיע עם מושבים כאלו? או החלפת? 

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • אהבתי 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

זה לא באמת אלקנטרה אלא תחליף במראה דומה אך הטיפול זהה. לסונקס יש באמת מוצר מעולה בתחום ובכל מקרה כאשר אתה מנקה תעשה את זה בלי לשפשף חזק. 

ההמלצה היא להרטיב מגבת מייקרופייבר ולסחוט היטב כך שתהיה רק קצת לחה, לעבור על המושב, לקחת מגבת נקייה נוספת, לשים עליה קצת מהחומר, לעבור על המושב, להמתין 5 דקות ואז לעבור שוב עם המגבת הלחה ואז עם יבשה. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 19 שעות, ik3 כתב:

לגבי אלקנטרה אני אתקן, אין עקרונית בעיה לעשות שאיבה רטובה, אבל זה צריך להיות בתור יישור קו ולא בתור תחזוקה שוטפת, זאת אומרת אם הלכלוך כבר הצטבר לרמה גבוהה יחסית אתה נותן לבנאדם שעושה ניקוי מושבים לנקות פעם אחת ומשם מתחזק(וגם כאן צריך לחפש מישהו שיודע את העבודה כי זה מורכב יותר על אלקנטרה וצריך לעבוד בעדינות).

לא הייתי משתמש בשואב של ביסל בשביל זה אלא הולך למישהו עם כלים מקצועיים, חומרים וידע

 

לגבי תחזוקה אני משתמש בפול סטר של כוך כמי, זה חומר שמתאים במיוחד לעור\אלקטנטרה ופנים הרכב, ובנוסף מברשת שזה הכי חשוב בכל הסיפור של תחזוקת אלקנטרה.

 

אגב הרכב מגיע עם מושבים כאלו? או החלפת? 

קודם כל תודה על המידע.

 

הרכב לא הגיע ככה, הבאתי את המושבים מפירוק (אחרי הרבה שנים של חיפושים).

פורסם

אישית אני מאוד אוהב את המושבים האלו של VAG, מעדיף את זה משמעותית על עור סינטטי מלא גם מבחינת הנראות וגם מבחינת התחושה. 

  • אהבתי 1
פורסם

בעניין של העור הייתי צריך קצת להתרגל לתחושה, הייתי עד עכשיו רק עם מושבי בד די פשוטים, בקיץ במיוחד העור בגוף נדבק קצת לעור במושב וצריך להתרגל.. אבל מה שטוב זה שלא כל הכיסא עור.. רוב הכיסא זה בד וזה הרבה יותר נוח בתחושה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...