Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי היום הבייתה וגיליתי (איזה יופי) שמישהו חנה לי בחניה שלי.

החניה בתוך הבניין ויש שלט "חניה פרטית".

מה כדאי לעשות?

מה מותר מבחינת החוק?

האם אפשר לגרור לו את הרכב?

 

תודה.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כאשר זה חניה בבניין מגורים משותף

 

אין לך מה לעשות, רק להמתין שהוא יזוז .

אסור לך אפילו לחסום אותו!!!

תוכל לצלצל באינטרקום לכל שכן ולישאול אם זה רכבם

 

ירון מאיר

פורסם
כאשר זה חניה בבניין מגורים משותף

 

אין לך מה לעשות, רק להמתין שהוא יזוז .

אסור לך אפילו לחסום אותו!!!

תוכל לצלצל באינטרקום לכל שכן ולישאול אם זה רכבם

 

ירון מאיר

ירון: זה העניין, הוא לא דייר בבניין. (ואני כולה מטר ו68...)

 

עמי: זה לא כ"כ חוקי ואם הוא יחליט בעתיד לשבור לי חלון, יהיה לי הרבה יותר קשה למצוא אחד...

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

ממש חוצפה ממדרגה ראשונה ,אבל אין צורך לחולל פרובוקציות

תחנה בחוץ ,ופשוט תשאיר לו פתק

 

מר ישראלי היקר אתה חונה לי על החנייה הפרטית ,אודה לך אם תפנה את רכבך לאלתר

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

או שבשכונה שלי יצא השכן העצבני שרק הרגע חזר מהעבודה ויתן לך מכות!

 

תנסה אולי להפעיל את האזעקה, אם יש לו את האזעקות עם הדמסך הוא יראה שקורה משהו לאוטו וירד ישר.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

תתקשר למשטרה, המשטרה כבר ידעו ליצור איתו קשר...

 

דרך אגב, איך אתה יודע שהוא לא דייר בבניין?

 

בבניין שבו אני גר כרגע, לכל משפחה יש איזה 2-3 מכוניות וברוב חוצפתם, שיכפלו 2-3 שלטים

וחניית הבניין תמיד מפוצצת.

(חולירות צפונבונים מליאנים!)

 

הפואנטה שלי היא שאולי אחד השכנים שלך רכש רכב שני ,והעמיד אותו לאחר כבוד בחניה הפרטית שלך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

:roflmao:

עוד ת'רד הזוי(כמה אפשר!?!@?)

תשאיר לו את האוטו על בלוקים ותבקש שיגררו לו אותו מהעיריה...

בחיאת כמה ישראלי אפשר להיות....?

אותי פעם אחת חסמו לגמרי כי חניתי בטעות(המספרים השמורים היו מטושטשים לגמרי) בחניה פרטית של בניין דירות. אחרי עשר דקות שאני מנסה לצאת איכשהו יורד אלי אדם עם מבטא רוסי כבד כולו בלחץ לא יודע מה לעשות עם עצמו, הרגעתי אותו והוא הזיז את האוטו.

כולה תפסו חניה! לא באו לאנוס את הכלבה שלך!

 

שלד

פורסם

רגע רגע רגע!

חניה בביניין דירות זה עדין חניה שלך שרשומה כשלך בטבו (או איך שלא כותבים את זה)

אני יודע שהחנו בחניה של שכנים שלי וגררו את האוטו...

וזה שטח פרטי לכל דבר....

יש לי בבניין אוטו שעבר תאונה טוטאל לוס לפני הרבה מאוד שנים (אני גר פה מאז שנולדתי ואני זוכר את זה ככה) אז הוועד בית רצה להזיז את זה כי זה נראה ממש על הפנים...אז אמרו להם בפרוש שאי אפשר מכיוון שזה שטח פרטי וזכותו של בעל השטח לעשות בו כירצונו...

אז אני חושב שמכיוון שזה שטח פרטי שלך שגם רשום בטבו אז זה הסגת גבול...ותבדוק יש דרך לגרור אותו..

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

פורסם

שלד אותך אולי זה לא מעצבן, אבל אותי זה מעצבן.

יש חנייה בבנין פרטי ואף אחד לא יכול להגיע לא ידעתי או לא ראיתי, הוא חנה שם בכוונה וזה מה שמעצבן עוד יותר.

 

ועוד ל udical יש רכב אספנות וכשהוא מחנה אותו בחוץ, ברחוב יש סיכוי גבוה יותר שיעבור מישהו ומקנאות ישרוט או יהרוס משהו ברכב, ככה זה בשיראל והאדם שחנה לו בחנייה יחנה בחניות של עוד הרבה אנשים עד שילמדו אותו לקח.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

גם אני שמעתי שאם זה רשום בטאבו שזה שלך . אתה יכול לדבר עם המשטרה (אני חושב) והם ידאגו לגרור אותו...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

* נערך להסרת ציטוט הודעה שהוסרה, התנצלות לכותב *

 

לפותח התראד: לפעמים אפשר לפטור את כל העניין בדיבור פשוט עם הבעלים של הרכב.

אצלי זה עבד.

פורסם

א. אם זה שטח פרטי, ולא משנה אם בטאבו או חנייה ששיכת לכל דיירי הבניין (בהנחה שהרכב בוודאות לא שייך למי מהדיירים) - אז זה שטח פרטי, והוא משיג גבול, וכל עוד הוא לא נמצא שם מעל 30 יום מותר לפנות בכוח סביר + להגיש תלונה במשטרה.

 

 

ב. לכל המתייפיפים פה על הקיצוניות, תרשו לי לספר לכם שבארצנו ממש, אבל מ מ ש אין שום גבול לחוצפה, וכדי להמחיש הנה סיפור קצר:

 

במהלך השנתיים האחרונות קרה כבר שלוש פעמים שנשמות טובות חנו כל אחת בתורה את רכבה לא בחניה הפרטית בבניין בו אני גר, כי אם עוד יותר גרוע - מול הכניסה (שהיא גם יציאה מן הסתם) לבניין.

ולא שיש מצוקת חניה באזור. היה מלא כחול לבן משמאל ומימין אבל הם חנו דווקא שם באדישות וזלזול מדהימים.

ככה פתאום באמצע היום חוסמים לכל דיירי הבניין את הכניסה והיציאה. אין יוצא ואין בא, לא לעבודה ולא לסידורים ובטח שלא לבילוי - עוצר מלא לכל הבניין.

נשמע פשוט אה? המדינה שלנו מאד אמפטית לסבל אתם משערים לעצמכם...

ככה גם אני חשבתי בפעם הראשונה.

סחבק מצלצל למשטרה. המשטרה עונה (אחרי 10 דקות אבל כבר התרגלנו..) והיומנאית עונה בחביבות שזה לא השגת גבול כי הרכב חונה על אדום לבן בשטח ציבורי ולא בשטח הפרטי ולכן כדאי שאפנה לעירייה.

יפה.

סחבק מתקשר למוקד העירוני. לא תאמינו - ענו לי מייד. לא תאמינו בכלל - הבטיחו לשלוח גרר תוך מספר דקות. אופטימי אה?

עברה חצי שעה... שעה... שעה וחצי... ושש שיחות עם המוקד מאוחר יותר וכלום, נאדה, גורנישט - אין גרר ואין נעליים, אפילו שמשך כל הזמן הזה עברו לא פחות מחמש גררים מול הבית שלי (טוב נו, אני הרי יושב ומתצפת כל הזמן למקרה שהזבל יגיע לפנות את הרכב).

לבסוף, ואחרי לא פחות משעתיים מגיחה הגברת והולכת באדישות לכיוון הרכב. צעקתי לה מהחלון והיא התנצלה קלות, נכנסה לרכב ונסעה לה לדרכה. מיותר לציין לאיזה צבע הגיעו הפנים שלי בשלב הזה..

 

בפעם השניה הסרט חזר על עצמו בדיוק מקאברי אחת לאחת.

 

בפעם השלישית קרה משהו לא צפוי: באופן מסתורי לגמרי נעלמו ארבעת הונטילים של הרכב החוסם ובעל הרכב שחזר לבסוף נאלץ לפנות אותו בגרר על חשבונו.

 

רבותי, ברומא הייה כרומאי. זה מה שמדינה מלמדת ו"דינה דמלכותא דינה"!

HFturbo


×
×
  • תוכן חדש...