Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז אני מודיע לך שאני הנקבה הראשונה כאן (חוץ מזה שאין לי רשיון , כמו שכתבתי אתמול).

 

תבין , אני לא נגדך או נגד הרעיון.

פשוט שבעתי מכל הרעיונות הללו. כל מה שיוצא מהם זה פטפטת.

 

תבצע חיפוש על המילה "הפגנה" ותראה כמה פעמים העלינו את הרעיון.

 

אני בעד שזה יצליח , מאוד בעד - אבל אני רואה כבר את הכשלון שיבוא , ומפחד מהתוצאה של כשלון כזה אם תטרח ותביא שניים שלושה כתבים - והם יראו את חוסר הרצינות של כולנו.

 

חפש גם את השרשור על ביטול מופע המכוניות הספורטיביות בכרמיאל , ומה שכתבתי למריוס ולאילן. אתה חושב שהויכוח הדי מר שהיה לי איתם היה כי הייתי נגד האירוע ? לא . הוא היה בגלל ביטולו בצורה שבוטל.

 

אני מדגיש שוב - הלוואי והיה פה גרעין רציני של אנשים שיתלכדו ויילחמו למען המטרה הזו . תאמין לי שהייתי מקדיש זמן , מאמצים , ימי חופש וגם כסף למען זה.

 

אבל כרגע זה בזבוז אנרגיה.

פעם אחת התאגדו נהגי ישראל בלי לחשוב על האינטרס הצר של כ"א מהם. הייתה זו הפגנת אנ"י (ארגון נהגי ישראל) , אי שם בשנות ה-80.

גם שם המחאה לא הייתה מספיק חזקה ,והמשיכו לשים על כולנו זרג עבה וארוך.

 

מאז אנחנו עסוקים במלחמות פנימיות , ואני לא רואה את הקריאה שלך משנה את המצב.

 

בפעם האחרונה -אין לי שום דבר אישי נגדך. באמת שלא. להיפך. תארגן 500 מפגינים בטוחים , ואני אהיה 501.

השאלה שלי היא רק איך תבטיח שכל הפיות הגדולים שכאן אכן יגיעו ביום ההפגנה ,ולא ייזכרו שיש להם לימודים ,מבחנים ,מילואים ,עבודה, כאב גרון , אחות במחזור ושליח מאחור.

 

אדרבא - נסה לארגן. נתראה בעוד כמה ימים.

 

הדרך היחידה (אולי) היא כמו שכתב האישפוז : להסתנן למפלגה ולהכניס איש שלומנו לכנסת , שידאג לפעול למעננו.

 

אני מקווה שאני טועה ואתה צודק - אבל נחיה ונראה.

לא נעים לי להגיד לך - "אמרתי לך"...:roll:

  • תגובות 281
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חיכיתי לך חלווה כדי להגיב

 

הרעיון שלנו שמתגבש זו לא הפגנה ופה אלון צודק בטיעוניו, אלא תערוכה נודדת לספורט מוטורי

כלומר, הצגה של כל הכלים הספורטיבים כל פעם במקום אחר, בעיר אחרת ,עם סלוגן שיבחר לדוגמא

זעקת הספורט הדומם מאונס.או הספורט הנכה, סתם!!

את הרעיון שאבנו כשתפסו אותנו כ"פושעים מסוכנים" בדורות1 המשטרה העמידה את המכוניות בתצוגה

וכל עם ישראל בשבת נסעו לראות את המכוניות מעבר לגדר, חסמו צירי תנועה נתלו על הגדרות עד כדי כך

שביום ראשון ביקשו שאגיע מוקדם ואסתלק משם עם הרכבים.

כך בצורה אחראית עם פליירים והסברים עם תצוגה תכליתית של מכוניות ,אופנועים ,גיפים ,באגים

בכיכר או במתנס נקבל 100% אהדת ציבור, קצת עיתונות מקומית, טלויזייה, והבומרנג יחזור לכנסת.

אז קובי וחלווה מתי להגיע לצפון?

לא להגיע לצפון או לדרום זה יהיה בלב המדינה!!!:razz:
פורסם
חיכיתי לך חלווה כדי להגיב

 

הרעיון שלנו שמתגבש זו לא הפגנה ופה אלון צודק בטיעוניו, אלא תערוכה נודדת לספורט מוטורי

כלומר, הצגה של כל הכלים הספורטיבים כל פעם במקום אחר, בעיר אחרת ,עם סלוגן שיבחר לדוגמא

זעקת הספורט הדומם מאונס.או הספורט הנכה, סתם!!

את הרעיון שאבנו כשתפסו אותנו כ"פושעים מסוכנים" בדורות1 המשטרה העמידה את המכוניות בתצוגה

וכל עם ישראל בשבת נסעו לראות את המכוניות מעבר לגדר, חסמו צירי תנועה נתלו על הגדרות עד כדי כך

שביום ראשון ביקשו שאגיע מוקדם ואסתלק משם עם הרכבים.

כך בצורה אחראית עם פליירים והסברים עם תצוגה תכליתית של מכוניות ,אופנועים ,גיפים ,באגים

בכיכר או במתנס נקבל 100% אהדת ציבור, קצת עיתונות מקומית, טלויזייה, והבומרנג יחזור לכנסת.

אז קובי וחלווה מתי להגיע לצפון?

דני ,

ואני חיכיתי שאתה תגיב.

לדעתי גם כן הפגנה לא תיהיה יעילה מכיוון (למרות שוואלה סחטיין על כל ההתארגנות) שעל מה תתבסס ההפגנה שורת מכוניות ענקית עם שלטים,סלוגנים למינהם,צעקות,שריפת צמיגים,זריקת אבנים,מרגמות,מולוטובים...

הרעיון הכי טוב וזו בהחלט הצעה כשרה למהדרין שאפילו לא צריכה אישור משטרתי (לפי ידיעתי) אלא אישור מבעל המקום (כגון:מנהל קניון,אזור מסחרי גדול וכו)

והיא ככה כמו שדני ציין,לארגן כמה מכוניות ראלי,אופנועים אם ירצו,באגי (ארז),למצוא איזה נישה סבבה עם המוני מבקרים למשל קניון או ליד חוף הים או מה שלא יהיה,לתחום את המקום כמה חברה שיתנדבו(מבעלי המכוניות)אני מתנדב ראשון להיות כל יום!!!!וכמה שעות שצריך פרט ללילה,החברה חייבת אותי לידה:)

ואז כמו שמועדון סובארו טורבו ישראל או יותר נכון STI עשו באוטומוטור ליד מתחם סובארו,וכל הכבוד להם ואני הייתי גאה להיות חלק מהחברה שתרמו מזמנם לעמוד מול קהל ולהסביר על המועדון,כך גם אנו צרכים,לעמוד עם סטיקרים,להסביר על מצב החוק,על מצב העמותה,אם מישהו מעוניין להצטרף,למצוא צוות מרשלים מגוון ואבטחה למיניה,ושאלה לסיכום שהתשובה נראת לי דיי ברורה,למי התייחסו יותר לכמה חברה עם שלטים שיש עליהם סלוגנים מאוד יפים,רשומים בצבע שחור או סגול,מנוקדים עם ציורים של פרחים ליד או תערוכת מכוניות ראלי קטנהשגם מושכת אנשים,התעניינות,התקהלות סביב מכוניות.

אנשים יבואו אם יהיה משהו שילהיב אותם,מה יותר מלהיב מלראות הפגנת מכוניות ראלי שקטה עםפליירים פלוס בונוס תמונה עם האוטו לילד הקטן.

לסיכום לדעתי זה הדבר הנכון אבל זו רק דעה מני רבים,אם ותחליטו לבסוף על הפגנה אני מאחל לכם הצלחה,בריאות ורק טוב וואלה אני גם יבואו לתת יד אבל אם תחליטו על מה שדני העלה ואני חיזקתי אני מוכן לקחת על עצמי את ההתארגנות,למצוא את המקומות וכל מה שמסביב.

 

ובדיחה לסיום לשמור על המורל:

"דבר אחד בטוח,אלוהים מאוד אוהב את ארצנו.

הרי כבר אלפיים שנה הוא דופק אותה...."

פורסם

QUOTE=AMIRG555]דני ,

ואני חיכיתי שאתה תגיב.

לדעתי גם כן הפגנה לא תיהיה יעילה מכיוון (למרות שוואלה סחטיין על כל ההתארגנות) שעל מה תתבסס ההפגנה שורת מכוניות ענקית עם שלטים,סלוגנים למינהם,צעקות,שריפת צמיגים,זריקת אבנים,מרגמות,מולוטובים...

הרעיון הכי טוב וזו בהחלט הצעה כשרה למהדרין שאפילו לא צריכה אישור משטרתי (לפי ידיעתי) אלא אישור מבעל המקום (כגון:מנהל קניון,אזור מסחרי גדול וכו)

והיא ככה כמו שדני ציין,לארגן כמה מכוניות ראלי,אופנועים אם ירצו,באגי (ארז),למצוא איזה נישה סבבה עם המוני מבקרים למשל קניון או ליד חוף הים או מה שלא יהיה,לתחום את המקום כמה חברה שיתנדבו(מבעלי המכוניות)אני מתנדב ראשון להיות כל יום!!!!וכמה שעות שצריך פרט ללילה,החברה חייבת אותי לידה:smile:

ואז כמו שמועדון סובארו טורבו ישראל או יותר נכון STI עשו באוטומוטור ליד מתחם סובארו,וכל הכבוד להם ואני הייתי גאה להיות חלק מהחברה שתרמו מזמנם לעמוד מול קהל ולהסביר על המועדון,כך גם אנו צרכים,לעמוד עם סטיקרים,להסביר על מצב החוק,על מצב העמותה,אם מישהו מעוניין להצטרף,למצוא צוות מרשלים מגוון ואבטחה למיניה,ושאלה לסיכום שהתשובה נראת לי דיי ברורה,למי התייחסו יותר לכמה חברה עם שלטים שיש עליהם סלוגנים מאוד יפים,רשומים בצבע שחור או סגול,מנוקדים עם ציורים של פרחים ליד או תערוכת מכוניות ראלי קטנהשגם מושכת אנשים,התעניינות,התקהלות סביב מכוניות.

אנשים יבואו אם יהיה משהו שילהיב אותם,מה יותר מלהיב מלראות הפגנת מכוניות ראלי שקטה עםפליירים פלוס בונוס תמונה עם האוטו לילד הקטן.

לסיכום לדעתי זה הדבר הנכון אבל זו רק דעה מני רבים,אם ותחליטו לבסוף על הפגנה אני מאחל לכם הצלחה,בריאות ורק טוב וואלה אני גם יבואו לתת יד אבל אם תחליטו על מה שדני העלה ואני חיזקתי אני מוכן לקחת על עצמי את ההתארגנות,למצוא את המקומות וכל מה שמסביב.

 

ובדיחה לסיום לשמור על המורל:

"דבר אחד בטוח,אלוהים מאוד אוהב את ארצנו.

הרי כבר אלפיים שנה הוא דופק אותה...."גם אני מחכה לדני אבל...

ברצינות לרגע, מה שתערוכת" אוטו- מוטור "לא נתנה,

אתם רוצים לתת ,בתערוכה של שתיים וחצי מכוניות באיזה פאקין חור בצפון או בדרום!!!!!

ועוד להפסיד איזה שמונים ימי עבודה,באמת זה לא לעינין,

צריך לעשות משהו שיעורר את הצורך בספורט מוטורי בארץ=כמות גדולה של אנשים בפעם אחת

 

קובי כהן

פורסם

קובי

אמרתי ואני אורמ שוב,

הפגנה לא תעזור מכיוון שיש הליכים מסויימים בחוק שאי אפשר לדלג עליהם.

מה לעשות דמוקרטיה (במיוחד הדמוקרטיה בארה"ק) היא הליך ביורוקרטי, וכל חוק חייב להיעשות בצורה מדוייקת ושאינה משתמעת לשתי פנים.

ואם היית יודע זאת לא היית מציע את הצעתך.

הפגנה היא עוד דרך להראות למדינה כמה שאתה חוליגן ותת רמה כי כל ההפגנות נגמרות במעצרים ומכות מיס"מ-ניקים.

אי אפשר לדלג על בירוקרטיה, לא אפשרי. הפגנה לא תעזור ולא רק זה אלא תחמיר את המצב כי המפגינים ירגישו שהם "לא עושים כלום" למרות כל המאמצים וההשקעה, כשבעצם אין מה לעשות חוץ מלהזדיין בסבלנות.

 

בוא ניקח דוגמא אקטואלית - התנתקות, אתה באמת חושב שההפגנות זה מה שיעצור את ההתנתקות? חסימת כבישים תעצור את ההתנתקות? זאת סתם עוד דרך שלהם להראות חוסר אכפתיות כלפי המדינה ואזרחיה, שלא לדבר על הממשל שהם לא מכירים בו בכלל (בלי לפגוע בדיעותיו הפוליטיות של אף אחד, אבל כן, חופש הביטוי קיים גם בשבילי).

 

הפגנה לא תעזור בכלום. שום דבר לא יעזור לצערנו. הכרה רשמית וחוקית תיעשה רק באמצעות הרבה כספים שישפכו על וועדות חסרות ערך ואיטיות להחריד, אפשר במשך שנים אוספות חומר חסר ערך בעליל, דבר שדורש עוד סחבת ועוד סחבת ועוד כספים שנשפכים, ועוד פרשות שחיתויות וכו' וכו'.

בקיצור, נכדינו אולי ינהגו במכוניות ראלי בצורה חוקית לחלוטין, עם חור בכיס בהחלט(למה שהממשלה תאשר חוק שלא יכניס לה כסף?)...

 

שלד, שמנסה לשמור על ריאליות ולא לבאס אתכם יותר מדיי.

;)

סופ"ש נעים.

פורסם

שלד אתה צודק בצורה חלקית, למרות שאת הבירוקרטיה חייבים לעבור הפגנה יכולה לזרז את התהליכים עצמך, במקום שהם יקחו חודש הם יקחו שבוע, זה כוחה של הפגנה פה ונראה לי שהיא תעזור לקידום החוק המוטורי.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

עמי,

זה לא תהליכים לא של שבוע, לא של חודש, וגם לא של שנה.

ישנם חוקים בארה"ב שלקחו שנים ארוכות לחוקק אותם, וחוקי מוטוריקה הם מסובכים מאין כמוהם עקב כל ההשלכות במקרי תאונה, רישוי, קורסים,משלים, ואינסוף צדדים שאינני מודע אליהם אך אני מתאר לעצמי שהם מורכבים בפני עצמם.

"מוטוריקה" ידידי היא מילה גסה.

"מוטוריקה" היא תחום שמבחינה חוקית מהווה חור בראש, חור בכיס, וחור בבירוקרטיה.

יש לך רכב, תסתכל על מוסדות הממשלה המטפלות ברישוי וכל מה שקשור במוטוריקה.

תסתכל כמה שהם מסובכים, ביורוקרטים.

תאר לעצמך עכשיו את אותם הגופים(או לחילופין גופים חדשים שיווצרו על מנת לטפל בנושא), עם בירוקרטיה הרבה יותר מסובכת, המון הוצאות כספיות, בירוקרטיה משפטית(ואם דרסת שרקן באיזה שיקיין? מי ישלם פיצויים למשפחה שלו?)...

תחשוב על זה לעומק, עד כמה שזה יכול להישמע מסובך, ורק אז תבין שאני צודק ושאין, אין מה לעשות.

מודעות ציבורית זה דבר אחד(וזה רק באמצעות אמצעים תרבותיים - תערוכות מכוניות מפגשים תרבותיים וכו'), אבל הממשלה זה לא הציבור, הממשלה זה חבורת אוכלי בורקסים ושותי מיצים באלפי שקלים לשבוע, שנהנים מכל רגע, ושהקדנציה לא תסתיים.

 

שלד

 

עריכה: אמרת שזה יכול לזרז תהליכים.

ובכן, מצב ביטחוני יכול לזרז הליכים, מצב כלכלי יכול לזרז תהליכים, מצב תרבותי? עזוב אותך שטויות!

כמה אנשים שרוצים לנהוג מהר? שיחכו! אפילו לא נכנסים לדרגה של מיעוט...

פורסם
שלד אתה צודק בצורה חלקית, למרות שאת הבירוקרטיה חייבים לעבור הפגנה יכולה לזרז את התהליכים עצמך, במקום שהם יקחו חודש הם יקחו שבוע, זה כוחה של הפגנה פה ונראה לי שהיא תעזור לקידום החוק המוטורי.
הוא אשר אמרתי,

קיצור תהליכים,היתעוררות הממשלה והציבור,תיזכורת שיש מספיק ריטינג לספורט הזה,

הכפתיות,שיפור גדול בכלכלה,תירות,תרבות נהיגה,ירידה בתאונות,

ושלא יספרו לי סיפורים מסוכן!!!

מסוכן ללכת ברחוב,מסוכן לעבור את הכביש,מסוכן לטוס,מסוכן להיות חייל,

מסוכן להפליג לתורכיה,מםוכן להיות בסיני,מסוכן לרכב על סוס,

מסוכן לשחק כדורגל וכדור סל ובמיוחד להיות אוהד,הכול מסוכן...אבל עושים הכול,

ומוטוריקה שיש בכל העולם,זה לא מסוכן???

היו מרוצים חוקיים בשנות ה-80 ,אז לא היה מסוכן???

כמובן שאני לא מצפה שלמחרת המסע\הפגנה ירוצו אחרי עם החוק מוכן

אבל אני כן מצפה לעשות איזה רעידת אדמה קטנה!!!

 

קובי כהן.

פורסם

אחרי שתסיימו להוציא קיטור ולנפח את הפורום במלל , אני מצפה ובאמת להתארגנות של תצוגת תכלית

 

של מכוניות מירוץ, באגים, גיפים,קרטינג וטרקטורונים במרכז עיר ע"מ להביע את מה שכולם רוצים.

מכייון שהדעות של כולם חיוביות אני חוזר ושואל מי מתנדב להרים את העיניין הלכה למעשה?

מי מגיע אלינו למועדון עם תוכנית פעולה?

מירוצי מכוניות

פורסם
אחרי שתסיימו להוציא קיטור ולנפח את הפורום במלל , אני מצפה ובאמת להתארגנות של תצוגת תכלית

 

של מכוניות מירוץ, באגים, גיפים,קרטינג וטרקטורונים במרכז עיר ע"מ להביע את מה שכולם רוצים.

מכייון שהדעות של כולם חיוביות אני חוזר ושואל מי מתנדב להרים את העיניין הלכה למעשה?

מי מגיע אלינו למועדון עם תוכנית פעולה?

דני ידידי,

אני כבר יתנדבתי לעינין!!!

יש תוכנית פעולה!!!

יש מגעים עם ראשי המועדונים!!!

רק חסר לי קצת יותר שיתוף פעולה?!?!

דני,בוא נראה רצינות וניפגש ,עמותת הנהגים וכל ראשי המועדונים אני מסדר את זה ואני בטוח,

שאתה יכול לעזור לי ,מה אתה אומר?

 

בברכה,קובי כהן

פורסם

אני מנהל במועדון מקס טונינג.

 

אנחנו מועדון של כ 50 בעלי מכוניות ספורט מחברות שונות שהספורט המוטורי המועדף עלינו DRAG RACING. אנחנו מתפללים ומחכים לאפשרות לפתיחת מסלול 1/4 מייל בסטנדרטים בינלאומיים , עם כל אמצעי המדידות וכל אמצעי הבטיחות הדרושים.

אני דיברתי עם קובי. הבנתי שזה לאו דווקא הפגנה של כעס ותסכול.... אף אחד כאן לא ישכב על הכביש בצומת רעננה עם צמיגים בוערים וחולצות במשבצות שחור לבן (דגל מירוצים)

 

אלא , אנחנו צריכים להראות לכנסת ישראל , ובמיוחד לאותם ח"כים שמעקבים את אישור החוק - שזה לא רק 40 - 50 משוגעים לדבר שרוצים לנהוג בפרעות......... הם צריכים לראות שזה מאות , אם לא אלפים של ג'יפיסטים ואופנועיסטים ו טרקטרוניסטים ומכוניות ראלי ומכוניות ספורט אחרות ובאגים ומפלצות תיפוס....

וצופים. לא רק נהגים. הם צריכים לדעת - לראות בעיניים שלהם, את הפוטנציאל של אלפי צופים שיגיעו לכל מיני הסוגים של "ספורט מוטורי"

 

ואז , אולי אולי אולי אולי אולי - ה46 סעיפים הנותרים לדיון יעברו קצת, טיפטיפה, יותר מהר

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel

פורסם

נראה לי שהדברים לא מובנים

 

1. תארגן את המועדונים אני בא!!1 הבטחתי

2. מועדון דראג ,50 מכוניות, כבר 200 פעם דיברתי עם נציג שלכם אתם אדישים!

הצעתי לכם להרשם כעמותה , לא עשיתם מאומה, הצעתי לכם להכנס אלינו כסקצייה, לא חזרתם עם שום תשובות, מה יקרה? אח"כ תגידו שאתם מקופחים שלא שמרו על האינטרסים שלכם, שהחוק לא טוב,

אני חוזר ומתריע הכל תלוי בכם, אל תשבו על הגדר.

בואו תתרמו כן!!! גם כסף, לחיזוק כל הספורטאים, רק אל תגידו אחר כך לא אמרתי.

מירוצי מכוניות

פורסם

כמו שכבר ציינתי,אני במגעים,עם כמה מועדונים!!!

 

חסרים לי עוד כמה לקיום פגישה כללית.

 

אם אחד החברים כאן מקיר או הוא בעצמו מנהל מועדון רכב,

מוזמן ליצור איתי קשר למייל [email protected]

 

תודה מראש,קובי כהן

פורסם
נראה לי שהדברים לא מובנים

 

1. תארגן את המועדונים אני בא!!1 הבטחתי

2. מועדון דראג ,50 מכוניות, כבר 200 פעם דיברתי עם נציג שלכם אתם אדישים!

הצעתי לכם להרשם כעמותה , לא עשיתם מאומה, הצעתי לכם להכנס אלינו כסקצייה, לא חזרתם עם שום תשובות, מה יקרה? אח"כ תגידו שאתם מקופחים שלא שמרו על האינטרסים שלכם, שהחוק לא טוב,

אני חוזר ומתריע הכל תלוי בכם, אל תשבו על הגדר.

בואו תתרמו כן!!! גם כסף, לחיזוק כל הספורטאים, רק אל תגידו אחר כך לא אמרתי.

איתי אף אחד בחיים עוד לא דיבר על זה ולא פנו אליי.

 

עמותה - למה מה? כל מי שרוצה לעשות ג'ימיקאנה צריך להקים עמותה? אנשי 400 מטר - עמותה? אופנועני שטח - עמותה? אופועני כביש, וכאלה שאוהבים לקפוץ לגובה - כולם צריכים קודם כל עמותות?

כן , במועדון מקס טונינג אנחנו 50, ורשומים בפורום שלי מעל 3000. יש חפיפה מסויימת בין הפורומים....בטח כמה מאות רשומים גם כאן בקארס פורום ובשרקס ובווי-נט ובאס טי איי ובהייד פארק וואג וברודסטארים ובאלפה ובפי אס איי , סך הכל לא מעט אלפי אנשים .... אז כל אחד צריך עמותה עבור הסוג המירוץ המועדף עליו?

 

תראה - אנחנו בסך הכל amatuers - "חובבנים" , אנחנו מייחלים שיהיה חוקי במדינת ישראל לקיים מירוצי מכוניות וג'יפים ואופנועים וטרקטרונים על כל סוגי המירוצים שקיימים בעולם. ואנחנו מקווים שיזם שיראה פוטנציאל לרווחים ופותח מסלול אי שם בארץ יכלול קטע יישורת לפי דרישות בינלאומיות .

ואז , כפי שנהוג בכל העולם - track days שכל אחד עם האימפרזה שלו או הלנטיס של אמא שלו יכול לשלם כמה שקלים, לשים קסדה על הראש ולנסות את היכולות שלו מול האיוו של השכן או ה323 של הדודה של החבר.

אני יכול להבטיח לאותו יזם שאני אישית בא פעם בשבוע לנסוע על מסלולו, אם המחיר הגיוני.

 

אם החוק הזה שמחכה לאישור אומר שאני יכול לבוא לשפיצרינג והשתתף בג'ימיקאנה בלי הפחד שהמשטרה תפרוץ פנימה לתת לי דו"ח - אני בעד 10000%.

 

אם החוק שאתה דוחף מכסה רק מירוץ ראלי לנהגים מקצוענים, בעלי מכוניות מירוץ שעולות עשרות אלפי שקלים לאחזקתם במימון ספונסרים....תבורך ואני מאחל לך בהצלחה , אבל לזה אני לא אבוא להפגין.

http://www.scci.co.il/

The Sports Car Club of Israel


×
×
  • תוכן חדש...