Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

 

הייתי במשך שנים אצל אותו מוסך בשביל טיפולים קטנים ותמיד הייתי מביא את החלקים בעצמי והוא היה מחליף ב-150-200 ש"ח עבור העבודה. (שמן/ברקסים)

אבל המוסכניק נפצע (מוסך רק שלו), ואני בסך הכל רוצה להחליף שמן ופילטר שמן אבל בכל מוסך שבדקתי הם רוצים להביא בעצמם את השמן והחלקים (סבבה אין בעיה) אבל המחיר הכי נמוך שמצאתי זה 500 ש"ח בשביל פילטר ושמן פילטר!!

הרכב זה הרכב הכי זול שיש בערך והגישה לחלקים מאוד קלה, שום כלים מיוחדים (בסך הכל צריך להגביה את האוטו)

 

האם המחיר הגיוני? המחירים באמת ככה עלו ופשוט התרגלתי למחירים שהמוסך שהלכתי אליו במשך שנים היה עושה לי?

 

אם זה משנה אני באיזור הקריות

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי verytired
פורסם
לפני 1 דקה, mcaspi כתב:

זה מחיר לנפנף אותך. המחיר ששילמת נראה יותר הגיוני. עוד חודש-חודשיים המוסכניק לא יבריא?

אני לא חושב כי ניסיתי בכמה מקומות 🥹 אז אני אמשיך. 

יש מצב שהוא יבריא פשוט השמן כבר לא נראה משהו ויש מצב שעבר הזמן שצריך להחליף

 

לפני 10 דקות, Camaro 92 כתב:

למה שלא תבצע את העבודה בעצמך?

אין לי איך להגביה את הרכב (אני לא הולך לעשות את זה עם הג'ק של הגלגל ספייר 😅)

פורסם
לפני 20 דקות, verytired כתב:

אין לי איך להגביה את הרכב

תעלה עם שני גלגלים על מדרכה זה אמור להספיק לך לשכב מתחת ולבצע את העבודה יחסית בנוחות ובביטחה.

  • אהבתי 1
פורסם

תעשה בעצמך זה קל מאוד.

גק הידראולי 150 שקל, סט מפתחות 100 שקל, או ראצט 200.

כולה לפתוח בורג לתת לשמן לזרום. לסגור אותו. לפרק את הפילטר ביד להבריג חדש ולמלא שמן מלמעלה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, Shab00 כתב:

תעשה בעצמך זה קל מאוד.

גק הידראולי 150 שקל, סט מפתחות 100 שקל, או ראצט 200.

כולה לפתוח בורג לתת לשמן לזרום. לסגור אותו. לפרק את הפילטר ביד להבריג חדש ולמלא שמן מלמעלה.

 

אני אגיד לך את האמת אני לא מרגיש בנוח להיכנס מתחת לרכב עם ג'ק 

לפני שעתיים, Camaro 92 כתב:

תעלה עם שני גלגלים על מדרכה זה אמור להספיק לך לשכב מתחת ולבצע את העבודה יחסית בנוחות ובביטחה.

האוטו ממש נמוך, גם זה לא מספיק 🥲

פורסם

לי יש שתי בוקים טובים ותקינים ועדיין כשאני עושה החלפת שמן אני פשוט שם שתי אבני שפה מול הגלגלים הקדמיים ועולה עליהם. 

יותר נוח לי מלהתחיל להרים את האוטו עם ג'ק ולשים בוקים.

 

לא יודע איזה אוטו זה, אבל הוא לא ממש נמוך.

בשביל להזדחל מתחת לרכב ולפתוח בורג ו/או פילטר, כל אחת מהשיטות שהוצעו לך אמורות להיות בסדר.

 

ובקשר לשאלה שלך- היית הולך למוסך של איש אחד', מה גם שהוא מכיר אותך, אז היה שווה לו לעבוד רבע שעה בשביל -200150 שקל. וגם בטח מזומן.

 

מי שלא מכיר אותך ומחזיק מוסך עובדים וליפטים, בד"כ אין לו עניין בלהכניס לקוח חדש עם שמן שהוא מביא כדי להחליף לו. הוא לא יודע מה מצב הרכב- אולי ההברגה חרושה והוא לא יצליח לסגור את הבורג? אולי אתה קמצן ורמאי שאחרי זה יתחיל להתווכח? אולי האוטו לא תקין ואחרי ההחלפה אתה תבוא אליו בטענות שהוא עשה את זה?

הוא לא יודע. הוא לא מכיר אותך. אז הוא מציע לך 500 שקל עבור העבודה. לוקח דמי סיכון.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

איך שהבנתי זה 500 כולל שמן ופלטר, נכון? אם כן מחיר סביר.

במוסל מורשה יבואן לוקחים כ750 במורשה רגיל סביר 500.

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
  • אהבתי 2
פורסם

פעם היה לי שען ותיק שהחליף לי סוללות בשעונים ב 20-30 ש"ח
היות והוא כבר לא פעיל בתחום אני נאלץ לקחת את השעונים לשען קצת יותר מתקדם והמחיר בהתאם... מה לעשות?
כמה כבר יעלה לך טיפול במוסך גבע?
פעם היה... נגמר... תן פרנסה למוסך, אם אתה לא מרגיש בנוח לטפל לבד. אלו לא עלויות משמעותיות

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...