Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, itsik170 כתב:

הסיבה היחידה להוסיף 2 מושבים לאאוטלנדר, זה רק אם קנית את הורסיה הידנית שנמכרה רק כ-5 מושבים.

 

הסיבה היחידה להוסיף שני מושבים, היא אם יש לך שני ילדים שאתה אוהב פחות, ולא אכפת לך לוותר עליהם.

 

אל תהיו ליצנים. קנו מכונית שמספר המושבים יתאים למספר בני המשפחה.

 

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא משוכנע שהפן הבטיחותי בהכרח מושפע.

אם יש נקודות עיגון מקוריות ומחליפים למושבים מקוריים מפירוק אז כל ההצהרה הזאת לא נכונה.

אוטלנדר 7 מושבים ידני... נשמע מעניין 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

סיבה נוספת היא אם יש רכב יד2 שכל הנתונים שלו מעולים בצורה חריגה חוץ ממספר מושבים. 

יש רכבים שבהם מושבים 6+7 ניתנים לפירוק והרכבה בקלות יחסית אבל זה כמובן שיש תשתית של עיגון, חגורות בטיחות וכו'.

בדה-שבו זצוק"ל היה אפשר לשלוף את הספסל האחורי קומפלט, להשתמש בפיקניק וכשגומרים מרכיבים חזרה עם כמה קליפסים.  

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Jack457 כתב:

סיבה נוספת היא אם יש רכב יד2 שכל הנתונים שלו מעולים בצורה חריגה חוץ ממספר מושבים. 

יש רכבים שבהם מושבים 6+7 ניתנים לפירוק והרכבה בקלות יחסית אבל זה כמובן שיש תשתית של עיגון, חגורות בטיחות וכו'.

בדה-שבו זצוק"ל היה אפשר לשלוף את הספסל האחורי קומפלט, להשתמש בפיקניק וכשגומרים מרכיבים חזרה עם כמה קליפסים.  

גם בגמפי שלי (2006) ספסל אחורי נישלף קומפלט עם קליפסים רק צריך 2 אנשים להישתלט על הגודל והמישקל שלו

עריכה אחרונה על ידי דובצע
פורסם
לפני כשעה, Jack457 כתב:

 

בדה-שבו זצוק"ל היה אפשר לשלוף את הספסל האחורי קומפלט, להשתמש בפיקניק וכשגומרים מרכיבים חזרה עם כמה קליפסים.  

 

לפני 23 דקות, Fazer כתב:

וכמה כוכבי בטיחות היו לה?

🤪

סליחה על הסטיה מנושא השרשור, בכל זאת מסורת CF.

 

אתה מדבר על אחת המכוניות הגאוניות בהיסטוריה של הנדסת הרכב.

 

אתה יודע, בדגמים המוקדמים היה רק פנס ראשי אחד. אבל האיכר היה יכול להוביל את הביצים מהלול לשוק בדרכי העפר בלי לשבור אותן.

 

אגב, למיטב ידיעתי, זה ה״פחנוע״ המקורי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם בפיאט פנדה 141 המושב האחורי התפרק עם קליפס של שקל תשעים ואפילו חגורות לא היו 

אבל כל זה לא רלוונטי לרכבים חדישים בטיחותיים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 11 שעות, Buki כתב:

במכוניות פרטיות מופיע רק מספר מקומות ליד הנהג. לא מספר מקומות בכללי.

IMG_20231215_101801.thumb.jpg.eb689179facc978d1aff715ef1edcea0.jpg

 

במכוניות מסחריות מופיע גם מספר מקומות כללי וגם ליד הנהג. 

IMG_20231215_101838.jpg.992912f282e15f65afe7e76df7ce22d2.jpg

 

 

אבל השאלה שלי, האם מישהו יודע על תקדימים בהם אושרו מושבים נוספים ברכב פרטי? 

 

לפי דעתי ברכבים שמגיעים הן בורסיות של 5 מושבים והם בורסיות של 7 מושבים, בגרסאות ה-5 מושבים ייתכן מאוד שיש הכנה לשתי מושבים נוספים וחגורות בטיחות.

 

אותו דבר עם דגמים של 6 או 7 מושבים, שיש שני מושבי קפטן או שורת מושבים שלמה.

קיה קרניבל לדוגמא מגיעה בייבוא רשמי עם 7 מושבים, בייבוא מקביל מציעים גרסה אמריקאית עם 8 מושבים ובאסיה יש גם גרסה של 11 מושבים ב-4 שורות.

ולמי שזה נשמע מוזר, כבר היה בארץ מיניואן עם 4 שורות מושבים - סאנגיונג רודיוס שהוצע גם בגרסת 9 מקומות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 9 דקות, itsik170 כתב:

לפי דעתי ברכבים שמגיעים הן בורסיות של 5 מושבים והם בורסיות של 7 מושבים, בגרסאות ה-5 מושבים ייתכן מאוד שיש הכנה לשתי מושבים נוספים וחגורות בטיחות

אני יודע את כל זה. 

 

אבל שאלתי משהו אחר. 

האם מישהו מכיר מקרה שבו אושר שינוי מספר מושבים ברכב פרטי (לא פורד טרנזיט/יונדאי i800/סיטרואן ג'מפי וכו'), גם כשיש במקביל את אותו רכב בגרסת 7 ו 5 מושבים.

 

לדוגמא C4 פיקאסו נמכר לשוק המוניות עם 5 מקומות ולשוק הפרטי 7 מקומות.

 

השאלה האם יש בארץ מישהו שקנה פיקאסו מונית לשעבר והצליח לאשר שינוי ל 7 מקומות? או מיצובישי אוטלנדר או כל רכב פרטי אחר. 

אני לא שמעתי על מקרים כאלה ולכן שואל. 

בפורום זה נשאל עשרות פעמים אבל לא היה אחד שחזר לעדכן ואמר "אישרתי".

 

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Buki כתב:

אבל לא היה אחד שחזר לעדכן ואמר "אישרתי".

 

לדעתי הם שאלו ובזה נגמר המאמץ שלהם בכיוון.

עריכה אחרונה על ידי Fazer
פורסם

הרבה פיקאסו למוניות הן פיקאסו 7 מקומות שהכיסאות האחוריים הוסרו לטובת מקום למזוודות.

כשרכשתי את ה5008 הסבירו לי בכלליות איך מסירים את המושבים בבגאז'. אבל כל הפואנטה שיהיו לי את המושבים האלו אז לא הטרחתי את עצמי לפירוק והרכבה.

 

Peugeot  5008 2023 

פורסם

היה קיים גם במרכב ארוך עם 5 מקומות שנמכר בעיקר למוניות. יתכן שנמכר גם לפרטי בכמויות קטנות.

 

ביד 2 יש כמה מוניות לשעבר С4 פיקאסו דיזל מרכב ארוך 5 מקומות. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
בתאריך 15.12.2023 בשעה 17:26, sperial כתב:

סליחה על הסטיה מנושא השרשור, בכל זאת מסורת CF.

 

אתה מדבר על אחת המכוניות הגאוניות בהיסטוריה של הנדסת הרכב.

 

אתה יודע, בדגמים המוקדמים היה רק פנס ראשי אחד. אבל האיכר היה יכול להוביל את הביצים מהלול לשוק בדרכי העפר בלי לשבור אותן.

טופגיר החליטו לבדוק.

אני לא יודע איזה מודלים אחרים אפשר קומפלט להחליף את המנוע מ-ICE לחשמלי, אבל קיט כזה עבור מי שלא מוכן להיפרד מה CV2 שלו עולה באנגליה כ-17K (שטרלינג). ויש לכם דה-שבו EV. 

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
בתאריך 15.12.2023 בשעה 17:26, sperial כתב:

 

סליחה על הסטיה מנושא השרשור, בכל זאת מסורת CF.

 

אתה מדבר על אחת המכוניות הגאוניות בהיסטוריה של הנדסת הרכב.

 

אתה יודע, בדגמים המוקדמים היה רק פנס ראשי אחד. אבל האיכר היה יכול להוביל את הביצים מהלול לשוק בדרכי העפר בלי לשבור אותן.

 

אגב, למיטב ידיעתי, זה ה״פחנוע״ המקורי.

והיתה לה גם צריכת דלק של קטנוע.

 

.

פורסם

אם ברשיון הרכב כתוב 1 במס' הנוסעים ליד הנהג, ויש הכנה לשני מושבים נוספים, תוסיף לבד מפירוק. אין צורך באישור רשות הרישוי.

אין זה שינוי מרכב בלתי חוקי, ותהיה מבוטח כרגיל, וזה בטיחותי באותה רמה של ה 7 המקוריים.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב


×
×
  • תוכן חדש...