Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 דקות, tinoki כתב:

אם ברשיון הרכב כתוב 1 במס' הנוסעים ליד הנהג, ויש הכנה לשני מושבים נוספים, תוסיף לבד מפירוק. אין צורך באישור רשות הרישוי.

אין זה שינוי מרכב בלתי חוקי, ותהיה מבוטח כרגיל, וזה בטיחותי באותה רמה של ה 7 המקוריים.

אתה בעצם טוען שרק מה שרשום ברשיון אסור לשנות, ושאר הנתונים שרשומים איפשהוא לא מעניינים את משרד התחבורה

נשמע מעניין..

מידיעה או מהגיון?

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חוק.

איזו תקנה אוסרת על כך?

ואל תענה לי שינוי מבנה כי זה לא.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

מקווה שאתה צודק, אבל זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי

הרי אפילו על הסרת כסאות ברכב פרטי פוסלים בטסט, אז לפי מה שאתה אומר - אם לא רשום ברשיון שיש לרכב 5 מקומות - מאיפה הבוחן רשאי לפסול? אני יכול לטעון שקיבלתי את האוטו רק עם 2 מושבים קדמיים, ולא כתוב ברשיון משהו אחר, אז מה הבעיה?

נשמע לי שנתוני יצרן לפי מספר רישוי/שלדה גם מחייבים, וגם שינוי מנתונים אלו עלול להיחשב שינוי מבנה, לא כך?

פורסם
לפני 4 דקות, chezik כתב:

אני יכול לטעון שקיבלתי את האוטו רק עם 2 מושבים קדמיים

רק אם ליצרן יש גרסא כזו

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

בשנות ה2000 היו נפוצות על כבישי ארצנו פיג'ו 307sw. חלק עם 5 מושבים וחלק עם 7.

לכולן היה את נקודות העיגון לשורת מושבים שלישית. 

חבר קנה את ה5 מושבים , הלך למגרשי פירוק ורצה לקנות עוד מושבים לשורה שלישית. המוכר אמר לו שהמושבים משורה שלישית מאוד מבוקשים ומחירם 2000 שח.

גיליתי לחבר שקראתי במבחני רכב מחו"ל שניתן להרכיב כל כיסא בכל מקום ברכב.

החבר קנה מהפירוק 2 מושבים מהשורה האמצעית ב400 שח והראה לו איך הוא מתקין אותם בשורה השלישית.. המוכר התחרפן. באמת לא רואה סיבה לשינוי רישומי במקרה כזה כאשר התקנת המושבים היא למעשה מיצרן הרכב.

כל ה307sw מזמן ז"ל.

 

כמובן צריך לבדוק בכל רכב עם גירסת 5/7 מקומות לגופו האם העיגונים קיימים. פעם בדקתי לנדקרוזר ארוך 5 מקומות ולא היתה בו שום תשתית לשורת מושבים שלישית, לא עיגונים למושבים ולא לחגורות.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 53 דקות, tinoki כתב:

חוק.

איזו תקנה אוסרת על כך?

ואל תענה לי שינוי מבנה כי זה לא.

 

רק לפני שבוע-שבועיים היה מישהו פה שנפסל בטסט על זה שדלת חשמלית לא עבדה - ובשום מקום ברשיון לא כתוב שהיא חשמלית. מה יעזור שאין תקנה כזו, אם הבוחן יפסול ולא יהיה עם מי לדבר? מה תעשה, תתבע את המדינה ותקווה שהפיצוי על עוגמת נפש באמת יהיה שווה את הטרחה?

פורסם (נערך)

רשום לו ברשיון דלת צד חשמלית.

ולענייננו אין לבוחן כל דרך לדעת שהעבירו מושבים אם הכל מקורי ותקין ותואם לרשיון

עריכה אחרונה על ידי tinoki

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 5 שעות, tinoki כתב:

אין לבוחן כל דרך לדעת שהעבירו מושבים אם הכל מקורי ותקין ותואם לרשיון

אני אוסיף לזה: לי יש 7 מושבים מקוריים ברכב (סניק, לא האאוטלנדרים המדוברים פה), כששורה 3 תמיד מקופלים. אף אחד בטסט, מעולם, לא ביקש לראות או לבדוק את שורת המושבים השלישית.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, Fazer כתב:

אני אוסיף לזה: לי יש 7 מושבים מקוריים ברכב (סניק, לא האאוטלנדרים המדוברים פה), כששורה 3 תמיד מקופלים. אף אחד בטסט, מעולם, לא ביקש לראות או לבדוק את שורת המושבים השלישית.

זה שלא ביקשו, זה לא אומר שלא יכולים מחר לבקש,

יש לי חבר עם דאציה לודגי, הוא הגיע לטסט בלי הספסל האחורי (הספסל מתנתק לגמרי)

והטסטר שלח אותו להביא את הספסל,

נכון או לא נכון אני לא יודע, אבל במציאות, זו היתה הדרישה,

זה שלא דורשים, יש גם כאלו שעוברים עם צמיגים יבשים ולא אומרים להם כלום, זה אומר שזה תקין? לא!

זה אומר שס"ה לא אמרו לו.

  • רעיון טוב! 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

נכנסתי לנתוני הרישוי שמופיעים באפליקציות שונות. 

 

במכוניות שברישיון רשום 1 ליד הנהג וכלום במספר נוסעים כללי, עדיין מופיע בנתוני הרישוי מספר מקומות - 5. 

 

 

אז לדעתי מה שנאמר פה שאפשר להוסיף מושבים ולא צריך לאשר, לא נכון. 

 

 

פורסם

מעניין.

לעניות דעתי הקובע זה מה שרשום ברישיון הרכב.

הטסט זו לא הבעיה. הבעיה היא במקרה של תאונה עם יותר מ 5 נוסעים ברכב שחברת הביטוח יכולה לנסות להתנער מתשלומי חלק מנזקי הגוף. השופט יזרוק אותם מכל המדרגות אם פותש יוכיח שברשיון הרכב אין הגבלה.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 10 דקות, tinoki כתב:

מעניין.

לעניות דעתי הקובע זה מה שרשום ברישיון הרכב.

הטסט זו לא הבעיה. הבעיה היא במקרה של תאונה עם יותר מ 5 נוסעים ברכב שחברת הביטוח יכולה לנסות להתנער מתשלומי חלק מנזקי הגוף. השופט יזרוק אותם מכל המדרגות אם פותש יוכיח שברשיון הרכב אין הגבלה.

בהנחה שאתה צודק,

האם שווה לך להמר על מצב שתנהג בשיא הזהירות ואיזה בבון יכנס בך בלי ביטוח, או אפי' עם,

ואז הביטוח חעשה בעיות

שווה את ההימור היום של לחסוך סכום X בכדי להגיע למתב שאולי תפסיד סכום X?

הרי אנחנו עושים ביטוח צד ג' ברכב ישן או מקיף ברכב חדש, בכדי להוריד את רמת ההימור של כלי שנע בשטח עם חפצים שנעים סביבו ולפעמים בצורה לא הגיוניות,

לדעתי להמר על זה זה כמו לסוע בלי ביטוח ולומר אני נהג זהיר.

אבל זכותך לחוות דעה אחרת.

  • רעיון טוב! 2
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 36 דקות, WE988244 כתב:

זה שלא ביקשו, זה לא אומר שלא יכולים מחר לבקש

ברור - רק שיתפתי את נסיוני האישי.

 

מראש אמרתי בהודעה קודמת שלא הייתי נכנס להרפתקאה של הוספת שורת מושבים - גם אם ניתן לאשר את זה חוקית, הבלאגן וההוצאה שכרוכה בזה יעלו יותר מקניה של רכב שהוא מראש 7 מושבים, והתקנה לא מאושרת, רק בשביל הסיכוי שמתישהו זה יתנקם בי, לא הייתי עושה.


×
×
  • תוכן חדש...