Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ביישוב פרדסיה יש לי נכס שנמצא בקצה . רכבים חונים חוסמים את שביל הגישה לנכס ,מה גם שיש חניון פנוי בצמוד.צריך תמרור איסור חנייה על קטע הגישה,מה אפשר לעשות, למי פונים?

פורסם

שני פחי צבע קטנים אדום ולבן

עשה זאת בעצמך

מניסיון😎

 

פורסם

אל תציע פתרונות לא חוקיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

העייריה צבעה את כל הרחוב בכחול לבן גם את הפתח לחנייה שלי ורכבים חסמו את הגישה .זה מה שעשיתי וזה מחזיק כבר זמן רב. לגבי חוקיות ,אינני עו"ד  אך ניתן גם לעמוד בהמשך מול העיריה שיסודר פורמלית

 

פורסם

היה לי מקרה באחד הערים בארץ, לא משנה איזו,

היתי צריך אישור כיבוי לטופס 4 למבנה, הבעיה היתה שבחזית הבנין במקום שצריך להיות רחבת כיבוי המדרכה היתה צבועה בכחול לבן,

פניתי לעיריה למחלקה הרלונטית, אמר לי האחראי על המחלקה, שבאם זה יצא כהזמנה מהעיריה, מבחינה ביוקרטית זה יקח כמה חודשים,

תכלס הוא אמר לי תקח צבע אדום ותצבע את הכחול, 

כמובן שזה מה שעשיתי, באישור המחלקה הרלונטית,

אך לצבוע ללא אישור זה כבר בעיה.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 13 שעות, מוטי אלתר כתב:

לגבי חוקיות ,אינני עו"ד

גם בלי להיות עו"ד אדם סביר יודע שאין לו סמכות לצבוע סימוני ולהציב תמרורים בשטח ציבורי.

או שמבחינתך זה בסדר אם אני אגיע למקום ואציב תמרור שקובע שמדובר במקום שמור לרכב של השכן ממול?

 

פורסם
לפני 14 שעות, WE988244 כתב:

 

כמובן שזה מה שעשיתי, באישור המחלקה הרלונטית,

אך לצבוע ללא אישור זה כבר בעיה.

זו היתה תשובה רשמית של העיריה?

ממה שנשמע הוא אמר לך את מה שהציע:

בתאריך 31.10.2023 בשעה 16:08, מוטי אלתר כתב:

שני פחי צבע קטנים אדום ולבן

עשה זאת בעצמך

מניסיון😎

 

 

פורסם

יש איסור להציב או לשנות תמרור אלא על ידי הגופים המוסמכים.

image.thumb.png.0ee5704b45df5743854200f3a252ab8e.png

 

כמובן שפתרון המברשת ושתי פחיות הצבע מתנגש עם התקנות.

גם אותו נציג של העיריה כנראה אינו חלק מרשות התימרור, ואין לו סמכות להציע הצעות כאלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

רק להעיר, כי אין צורך בתמרור בכדי לאסור חנייה על נתיב הנסיעה (שביל הגישה) ויש לטלפן למשטרה שיפנו לחוסם.

כמובן שתמרור הוא פתרון סביר יותר וארוך טווח.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

יכול להיות שלא זה לא במכות הנציג הרלונטי,

אך למי שיש ראש בריא ומבין שבנקודה מסומת צריך להיות רחבת כיבוי אש,

והבירוקרטיה מסורבלת,

אז פשוט תקח שני דלי צבע ותגמור את הסיפור.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם (נערך)

:Talk_hand:

עריכה אחרונה על ידי מוטי אלתר
×
×
  • תוכן חדש...