Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 3 2007

קיה ריו 2010

דייהטסו סיריון 2007-9

ניסאן מיקרה 2011

סובארו b3 האצ׳בק 2009

מיצובישי לנסר 2008

שברולט סוניק 2011

מה הכי מומלץ בשקלול שכולל אמינות חיסכון בדלק ביצועים טובים נוחות אם אפשר לעזור לי ממש תודה רבה

פורסם

לא מכיר מקרוב את כל הרשימה, אבל מזדה 3 וקיה ריו נחשבות לאמינות, וגם הביצועים והנוחות סבירים, יותר טוב מקטגוריית המיני בד"כ

פורסם (נערך)

שברולט בשנתונים האלה הייתי מוריד..

מיצובישי וחיסכון בדלק לא הולך כל כך ביחד.

תשקול להוסיף סוזוקי אלטו לאופציות(לא ביצועים - אבל אמין,חסכוני זול ודי נוח- עדיף ידני אם אפשר).

עריכה אחרונה על ידי Gauss
פורסם
לפני 27 דקות, Moshe c כתב:

תציין אופי נסועה, עירוני / בין עירוני. כמה נסועה שנתית צפויה, כמה נוסעים וכו' ויהיה קל יותר להציע לך. 

70 אחוז עירוני מידי פעם בין עירוני,וגם באיזורי המרכז גוש דן 

נוסעים אני אשתי ותינוק 

ונסיעה צפויה ממוצעת לא יותר מידי קילומטר כמה שהממוצע בערך 

פורסם
לפני 22 דקות, Moshe c כתב:

הייתי מתמקד בקיה ריו או במאזדה 2 למרות שלא ציינת אותה. 

קודם כל תודה רבה על ההמלצה והמענה המהיר!

דבר שני אשמח אם תוכל להסביר מה באמת יש בקיה ריו על פני האחרות שציינתי וגם המאזדה 2

פורסם

מדובר ברכבים שאמורים להביא אותך מא' לב'. לא מדובר ברכבים מהנים מאוד לנהיגה או ברכבים חדישים, מאובזרים ובעלי אביזרי בטיחות מהם נהנים רכבים חדישים יותר. 

מהצרכים שציינת, הורדתי את הסיריון והמיקרה כי לדעתי הם יחסית לא נוחים לנהיגה והיתר חלק בשל אמינות, חלק גודל מרכב וחלק צריכת דלק

גם המאזדה 2 והריו לא מצטיינות בצריכת דלק אבל מדובר בצריכה סבירה. 

הריו תהיה יותר מרווחת אבל המאזדה 2 תהיה זריזה יותר ושתיהן נחשבות לאמינות, לדעתי עם יתרון קל למאזדה. 

פורסם
לפני 30 דקות, Moshe c כתב:

מדובר ברכבים שאמורים להביא אותך מא' לב'. לא מדובר ברכבים מהנים מאוד לנהיגה או ברכבים חדישים, מאובזרים ובעלי אביזרי בטיחות מהם נהנים רכבים חדישים יותר. 

מהצרכים שציינת, הורדתי את הסיריון והמיקרה כי לדעתי הם יחסית לא נוחים לנהיגה והיתר חלק בשל אמינות, חלק גודל מרכב וחלק צריכת דלק

גם המאזדה 2 והריו לא מצטיינות בצריכת דלק אבל מדובר בצריכה סבירה. 

הריו תהיה יותר מרווחת אבל המאזדה 2 תהיה זריזה יותר ושתיהן נחשבות לאמינות, לדעתי עם יתרון קל למאזדה. 

תודה רבה.

בגדול איך אתה בא מוכן בתור קונה שרוצה לעשות משא ומתן על מחיר? מה אתה מתמקח עם המוכר 

פורסם
לפני 8 שעות, אלי98 כתב:

תודה רבה.

בגדול איך אתה בא מוכן בתור קונה שרוצה לעשות משא ומתן על מחיר? מה אתה מתמקח עם המוכר 

לא תמיד יש על מה להתמקח. אם המוכר מבקש את המחיר הראוי בהתחשב במחירים של רכבים דומים במתב דומה, לכל היותר מנסה בנחמדות לקבל הנחה. 

אם המוכר מבקש מעל המחיר הראוי, אני מסב את תשומת ליבו לעניין בצירוף הליקויים שמצאתי שיש לתקן ומבקש להתאים את המחיר. 

רכישת רכב, במיוחד ישן, דורש ידע מסויים. צריך לדעת כיצד לסנן מוכרים לא ישרים, לדעת מה יש לבדוק ברכב, למצוא אדם או מוסך שיוכל לבדוק עבורך אם אין לך את הידע וכו'. 

ניהול המוײמ זה השלב האחרון וגם הוא דורש ידע ונסיון. 

לעיתים רצוי לאתר בן משפחה/חבר שיעזור בתהליך. 

יש בפורום פוסטים עם רשימת המלצות לביצוע התהליך. 

פורסם

אישית גם הייתי מכוון למאזדה בהנחה וטופלה טוב

כל השאר אמינות בינונית כשמתיישנות ולשברולט יש המון בעיות בשנתונים האלה. אם תמצא אחת מסוף 2013 והילך הן כבר יותר אמינות (גיר מעודכן ואמין יותר)

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, Moshe c כתב:

לא תמיד יש על מה להתמקח. אם המוכר מבקש את המחיר הראוי בהתחשב במחירים של רכבים דומים במתב דומה, לכל היותר מנסה בנחמדות לקבל הנחה. 

אם המוכר מבקש מעל המחיר הראוי, אני מסב את תשומת ליבו לעניין בצירוף הליקויים שמצאתי שיש לתקן ומבקש להתאים את המחיר. 

רכישת רכב, במיוחד ישן, דורש ידע מסויים. צריך לדעת כיצד לסנן מוכרים לא ישרים, לדעת מה יש לבדוק ברכב, למצוא אדם או מוסך שיוכל לבדוק עבורך אם אין לך את הידע וכו'. 

ניהול המוײמ זה השלב האחרון וגם הוא דורש ידע ונסיון. 

לעיתים רצוי לאתר בן משפחה/חבר שיעזור בתהליך. 

יש בפורום פוסטים עם רשימת המלצות לביצוע התהליך. 

איך אני מוצא בפורום את הפוסטים עם רשימת ההמלצות?

לפני שעה, TZR84 כתב:

אישית גם הייתי מכוון למאזדה בהנחה וטופלה טוב

כל השאר אמינות בינונית כשמתיישנות ולשברולט יש המון בעיות בשנתונים האלה. אם תמצא אחת מסוף 2013 והילך הן כבר יותר אמינות (גיר מעודכן ואמין יותר)

אני דיברתי על הדגם האמריקאי שמיוצר בארה״ב לא בקוריאה,יש רק דגם אחד כזה 2012 1.4 טורבו 

פורסם

דוגמא לאחד מהפוסטים בפורום. תריץ חיפוש ותמצא עוד פוסטים שישלימו לך את התמונה. 

אם אין לך אף נסיון בעניין, עדיף להיעזר במשפחה / חברים. 

×
×
  • תוכן חדש...