Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלים בין הספק למומנט


יניב_ה
שימו לב! השרשור הזה בן 1832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ואז מבינים שכוח סוס פחות רלוונטי, ברכבים של היום יש מנועים קטנים עם כוח סוס דל אבל קגמ גבוה וזה מה שעושה ההבדל.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסתייג מ"כמה שיותר-יותר טוב",מכלולי הרכב צריכים לעמוד במומנט.

נניח תיבות של מרצדס ווואג מוגדרות לעמוד במומנט מירבי כלשהו(למשפרים).

 

שכחת להסתייג גם מהעובדה שרכב עם מומנט יותר גבוה מבזבז יותר דלק ומזהם יותר.

אם כבר לסבך את השרשור אז עד הסוף.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואז מבינים שכוח סוס פחות רלוונטי, ברכבים של היום יש מנועים קטנים עם כוח סוס דל אבל קגמ גבוה וזה מה שעושה ההבדל.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

הספק (כ"ס) זה מאוד רלוונטי בדיוק כפי שמומנט זה רלוונטי. אף אחד משני המושגים לא יכול לתת את התמונה המלאה על יכולות המנוע - רק שניהם יחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחת להסתייג גם מהעובדה שרכב עם מומנט יותר גבוה מבזבז יותר דלק ומזהם יותר.

אם כבר לסבך את השרשור אז עד הסוף.

 

כי לרוב הם רכבי דיזל?

תכלס,אתה צודק.

 

גם כ''ס וגם מומנט הם נתונים "שיווקיים".

מייצגים נקודה אחת.אם תקבל כ''ס מקסימלי ב6500 סל''ד(תחום שבקושי נוסעים בו) ומסביב יהיה ירידה חדה הרכב ירגיש חלש,גם אם בנקודה הזו יש לו 150 כ''ס.

הקצנתי קצת בשביל הפואנטה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחד ההסברים המעניינים ביותר ששמעתי היה מפיו של רנדי פובסט, נהג המבחן של המגזין מוטור טרנד. הוא אמר ככה:

מומנט זה כמה כוח יש בשביל להזיז את הרכב והספק זה כמה זמן יהיה לו את הכוח הזה.

 

זה אכן לא הגדרה מדויקת אבל כן מעניינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר בהגדרות לא מדוייקות עסקינן, אחד ההסברים העממיים שאני הכי אוהב הוא:

כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1832 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...