Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

לפיז'ו 504 טנדר לוחית עם סיומת 00 מה שאומר שיובאה לא על ידי היבואן. 

 

שזה דבר די נדיר בדגם הזה, שגרירויות ועולים חדשים בדרך כלל לא הביאו

אני לא בטוח.

לדעתי כל ה504 טנדרים משנת 1990 ואילך עם הסיומת הזאת.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 26 דקות, amosbmw כתב:

לדעתי כל ה504 טנדרים משנת 1990 ואילך עם הסיומת הזאת.

אלו תמונות מאחד השירשורים בקארספורום מלפני הרבה שנים. 

 

יש כמה עם סיומת 04, גם ראיתי כאלה לא פעם.

 

אבל יש גם אחד עם סיומת 00, מעניין...

אולי אלו עם 00 צבאיים לשעבר? 

6.JPG.908e88832b0a0e0049c8bb4b1ba54c79.thumb.jpeg.eb9acd53f6d3300e39cc29167a9da216.jpeg

 

7.JPG.1af02acc3710690553036d723b229ab4.jpeg.0f330b789d48f6fa165dc49abac12179.jpeg

 

13.JPG.b93323d43b2df827989ca6462787180d.thumb.jpeg.164ef7addecc02bfedda095061f6cab7.jpeg

 

 

 

 

פורסם
לפני 19 דקות, Buki כתב:

אלו תמונות מאחד השירשורים בקארספורום מלפני הרבה שנים. 

 

יש כמה עם סיומת 04, גם ראיתי כאלה לא פעם.

 

אבל יש גם אחד עם סיומת 00, מעניין...

אולי אלו עם 00 צבאיים לשעבר? 

13.JPG.b93323d43b2df827989ca6462787180d.thumb.jpeg.164ef7addecc02bfedda095061f6cab7.jpeg

 

 

אולי זה אותו אחד 🤔

אתה השחרת את המספר?

פורסם

 

לפני 3 דקות, חד אופן כתב:

אתה השחרת את המספר?

 

לא, התמונה עלתה כבר עם מספר מוסתר כך שאי אפשר לדעת אם זה אותו אחד. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

כל הפיג'ו באותן שנים היו 04, כמו שכל היבואנים היו 0X.

רכב צבאי לשעבר זה בדרך כלל סיומת 15, אבל נדמה לי שאז כל רכב עם רישוי שאינו ישיר של היבואן היה 00, ייבוא אישי, מונית לשעבר וכנראה גם בוגר צבא, רק אחר כך זה השתנה ל-15.

בשנים האחרונות לא רואים את זה כי רוב הרכבים הצבאיים הם למעשה ליסינג. רכבים צבאיים באמת לא יוצאים לשוק, אולי רק הסילברדו.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, Buki כתב:

לפיז'ו 504 טנדר לוחית עם סיומת 00 מה שאומר שיובאה לא על ידי היבואן. 

למיטב ידיעתי וזכרוני, גם רכבי מכרז של צבא/משטרה/מנהל הרכב משנות ה-90 קיבלו סיומת 00, כך שיתכן והרכב היה בכל זאת יבוא של לובינסקי.

  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

כל פיז'ו 205 צבאיות שנמכרו לאזרחות שיצא לי לראות אי פעם (והיה הרבה מאוד) קיבלו סיומת 15. 

 

מעניין למה עם 504 טנדר זה שונה אם זו באמת מקוריות הרכב...

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

נראה לי הרישוי מיוחד מתחילת שנות ה90 היה 00 וכשאלה נגמרו עברו ל15.

הייתה לי BMW מודל 2000 דיפלומטית לשעבר עם רישוי 15.

ולגבי ה504, פרסמתי בשירשור הזה גם אחת עם סיומת 04.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

יצא לי לראות את הרכב הזה כשהלכתי לראות את הסרט פורמולה 1 אתמול...

 

1989 GMC סיירה

20250723_171929.thumb.png.bbce4da7a1cbde283bf4636dde3e479e.png20250723_171855.thumb.png.6d87651cbce3d1eb41bd2522f3cd7270.png

עריכה אחרונה על ידי נתנאל - Net
  • אהבתי 2

הערה לעצמי:

תמיד להעלות רק מכוניות נדירות, אספנות, רכבי ספורט וחד פעמיים לשרשור תצפיות הרכבים המעניינים.

פורסם

באמת נדיר - היורש של השברולט c-10 step side.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 8 שעות, amosbmw כתב:

נראה לי הרישוי מיוחד מתחילת שנות ה90 היה 00 וכשאלה נגמרו עברו ל15.

אתה צודק, 00 שימש עד אמצע שנות התשעים כסיומת של רישוי ישיר ואז הוחלף בסיומת 15. הטנדר כנראה החל את חייו בצבא או בגוף ממשלתי אחר כמו חברת חשמל וכו'

  • רעיון טוב! 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אם כך רוב הסיכויים שהיה צבאי.

 

אגב הצבא ניסה גם את גרסת הדיזל של טנדר 504, כנראה בכמות מצומצמת מאוד. ראיתי רק פעם אחת טנדר 504 צבאי שליד פתח מיכל הדלק שלו הייתה לוחית מקורית עם כיתוב Diesel, אבל  החלפו לו את המנוע לבנזין כשעדיין היה ברשות צה"ל. 

 

"באזרחות" למייטב זכרוני לא נמכרה גרסת הדיזל. 

 

 

פורסם

יכול להיות אבל לא היו דאנג'ל בצה"ל, היו בחברת החשמל.

 

 

אני מדבר על 504 סטנדרטית לגמרי 2X4 עם רישוי צבאי בשנות ה 90 שליד פתח מיכל הדלק שלה היה כתוב Diesel, לוחית מקורית. והיא לא על הפקק שאפשר להחליף אלא מעל הפקק. 

 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...