Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במודרניים יותר (טווינגו וכו') היה מפעיל רובוטי לקלאץ', דומה למפעיל שיש היום בתיבת רובוטיות עם מצמד אחד וחיישנים בידית ההילוכים. כשהחיישנים מזהים תזוזה של הידית הם נותנים פקודה לרובוט להפריד את הקלאץ' + הפרדה יזומה כשהרכב בהילוך במהירות נמוכה מאוד. 

 

 

בחיפושית וסיטרואן היה ממיר מומנט

  • אהבתי 1

 

 

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בוא נעזוב את הסנסוניק.  ממש לא מתאים לסאאב להוציא כזה מוצר שאפילו לא חצי אפוי.  יובאו כאלה לארץ בכלל?

פורסם
לפני 16 שעות, Liquidator כתב:

 

ויש לך הגבלה על אוטומט ברישיון D? 

 

 

 

ממה שאני מכיר הגבלה לאוטומט קיים רק ברישיון פרטי, לא בטוח בקשר לD אבל לא נראה לי (אני נהג משא)

C1 C E אפשר ללמוד רק על ידני

לפני 16 שעות, Liquidator כתב:

 

ויש לך הגבלה על אוטומט ברישיון D? 

 

 

 

ממה שאני מכיר הגבלה לאוטומט קיים רק ברישיון פרטי, לא בטוח בקשר לD אבל לא נראה לי (אני נהג משא)

C1 C E אפשר ללמוד רק על ידני

לפני 16 שעות, Liquidator כתב:

 

ויש לך הגבלה על אוטומט ברישיון D? 

 

 

 

ממה שאני מכיר הגבלה לאוטומט קיים רק ברישיון פרטי, לא בטוח בקשר לD אבל לא נראה לי (אני נהג משא)

C1 C E אפשר ללמוד רק על ידני

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Sparrow420 כתב:

 

 

ממה שאני מכיר הגבלה לאוטומט קיים רק ברישיון פרטי, לא בטוח בקשר לD אבל לא נראה לי (אני נהג משא)

C1 C E אפשר ללמוד רק על ידני

 

 

ממה שאני מכיר הגבלה לאוטומט קיים רק ברישיון פרטי, לא בטוח בקשר לD אבל לא נראה לי (אני נהג משא)

C1 C E אפשר ללמוד רק על ידני

 

 

ממה שאני מכיר הגבלה לאוטומט קיים רק ברישיון פרטי, לא בטוח בקשר לD אבל לא נראה לי (אני נהג משא)

C1 C E אפשר ללמוד רק על ידני

שעשית רישיון C(מעל 15) עשית בדיקות במרב"ד? או שפעם לא היה במרב"ד בדיקות? הבנתי זה 1500 שאלות אמרו לי לא? מה התהליך שעשית?

על משא אני יודע זה רק ידני.

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם

בכל הדרגות אפשר ללמוד רק על ידני ויש הגבלה ברישיון (נניח הגבלה לאוטומט למשאית בלבד, אם יש לו ידני לדרגה B).

כשיש רשיון למשאית c1 אזי גם אם לומדים על אוטומט למשאית כבד או לאוטובוס - מקבלים רשיון שאינו מוגבל

לפני 3 דקות, Liquidator כתב:

שעשית רישיון C(מעל 15) עשית בדיקות במרב"ד? או שפעם לא היה במרב"ד בדיקות? הבנתי זה 1500 שאלות אמרו לי לא? מה התהליך שעשית?

על משא אני יודע זה רק ידני

774 שאלות בזמני (2003)

עקב פנייה שלי לח”כ גפני וביוזמתו הוסרו שאלות בעל אופי מיני מובהק.

 

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 4 דקות, tinoki כתב:

בכל הדרגות אפשר ללמוד רק על ידני ויש הגבלה ברישיון (נניח הגבלה לאוטומט למשאית בלבד, אם יש לו ידני לדרגה B).

כשיש רשיון למשאית c1 אזי גם אם לומדים על אוטומט למשאית כבד או לאוטובוס - מקבלים רשיון שאינו מוגבל

774 שאלות בזמני (2003)

עקב פנייה שלי לח”כ גפני וביוזמתו הוסרו שאלות בעל אופי מיני מובהק.

 

ידוע לי כיום זה 1500 שאלות או 1000, ולפי מה שהבנתי עדיין יש שאלות על רקע מיני אך אולי שונות.

לכן שואל אם זה עד כדי כך קשה המבחנים הללו.

פורסם
לפני 21 דקות, tinoki כתב:

בכל הדרגות אפשר ללמוד רק על ידני ויש הגבלה ברישיון (נניח הגבלה לאוטומט למשאית בלבד, אם יש לו ידני לדרגה B).

כשיש רשיון למשאית c1 אזי גם אם לומדים על אוטומט למשאית כבד או לאוטובוס - מקבלים רשיון שאינו מוגבל.

 

 

לא הבנתי מה אתה אומר

 

רישיון B אתה יכולה ללמוד על רכב ידני או על רכב אוטומט, אם לומד על אוטומט יש הגבלה ברישיון

במשא כבד לא קיים כזה דבר, לומדים על ידני נקודה, לא קיים רכב לימוד משא אוטומטי.

 

לא יודע איך זה ברכב ציבורי.

 

לפני 26 דקות, Liquidator כתב:

שעשית רישיון C(מעל 15) עשית בדיקות במרב"ד? או שפעם לא היה במרב"ד בדיקות? הבנתי זה 1500 שאלות אמרו לי לא? מה התהליך שעשית?

על משא אני יודע זה רק ידני.

 

התהליך כזה:

רישיון c1 עם ותק שנה (נרא  לי)

טופס באינטרנט

בדיקת עיניים

המתנה+אגרה

בדיקות במרב"ד ליד צומת חולון

קבלת אישור למידה

בית ספר (קורס בכיתה, מבחנים פנימיים וחיצוניים במלטב)

מעשי אפשר להתחיל אחרי שעוברים תאוריה, זה אמור להיות המבחן הראשון אחרי שיעור "דיני תעבורה" או משהו דומה

צריך 20 שיעורים ואז אפשר לגשת לטסט

 

שים לב שהתאורייה הזאת תקפה לשנתיים וזה אותה תאורייה של נגררים (E, סמי/פול טריילר)

 

 

בקשר לבדיקות עצמם במרב"ד, יש לך מבחן ארוך מאוד במחשב, לא יודע כמה שאלות.. אבל הרבה.

 

זה בעיקר סט של שאלות מפגרות שעל פניו לא נראה שיש להם שום קשר לכלום.

יש כמה דברים אחרים לבדוק את הראייה המרחבית שלך ואת הזמן תגובה וכ'ו

 

לי זה עבר דיי חלק, שעה-שעה וחצי כבר הייתי בדרך הביתה.

רוב האנשים אומרים שזה לוקח להם 3-4 שעות.

 

חוץ מזה יש לך פגישה עם פסיכולוג, אם אין לך איזה משהו מיוחד בתיק הרפואי זה שלום שלום

אותו דבר בדיקה רפואית, מסתכל עלייך שניה, תרים יד תרים רגל יאללה ביי

פורסם
לפני 3 שעות, Sparrow420 כתב:

 

לא הבנתי מה אתה אומר

 

רישיון B אתה יכולה ללמוד על רכב ידני או על רכב אוטומט, אם לומד על אוטומט יש הגבלה ברישיון

במשא כבד לא קיים כזה דבר, לומדים על ידני נקודה, לא קיים רכב לימוד משא אוטומטי.

 

לא יודע איך זה ברכב ציבורי.

 

 

התהליך כזה:

רישיון c1 עם ותק שנה (נרא  לי)

טופס באינטרנט

בדיקת עיניים

המתנה+אגרה

בדיקות במרב"ד ליד צומת חולון

קבלת אישור למידה

בית ספר (קורס בכיתה, מבחנים פנימיים וחיצוניים במלטב)

מעשי אפשר להתחיל אחרי שעוברים תאוריה, זה אמור להיות המבחן הראשון אחרי שיעור "דיני תעבורה" או משהו דומה

צריך 20 שיעורים ואז אפשר לגשת לטסט

 

שים לב שהתאורייה הזאת תקפה לשנתיים וזה אותה תאורייה של נגררים (E, סמי/פול טריילר)

 

 

בקשר לבדיקות עצמם במרב"ד, יש לך מבחן ארוך מאוד במחשב, לא יודע כמה שאלות.. אבל הרבה.

 

זה בעיקר סט של שאלות מפגרות שעל פניו לא נראה שיש להם שום קשר לכלום.

יש כמה דברים אחרים לבדוק את הראייה המרחבית שלך ואת הזמן תגובה וכ'ו

 

לי זה עבר דיי חלק, שעה-שעה וחצי כבר הייתי בדרך הביתה.

רוב האנשים אומרים שזה לוקח להם 3-4 שעות.

 

חוץ מזה יש לך פגישה עם פסיכולוג, אם אין לך איזה משהו מיוחד בתיק הרפואי זה שלום שלום

אותו דבר בדיקה רפואית, מסתכל עלייך שניה, תרים יד תרים רגל יאללה ביי

מה זה אומר בדיקת ראייה מרחבית? זה סוג של מבחן?

שמעתי שיש אנשים שנכשלו ובזה ושללו להם את כל הרישיונות אך זה נדיר נכון? להיכשל בזה?

פורסם
לפני 15 שעות, Liquidator כתב:

מה זה אומר בדיקת ראייה מרחבית? זה סוג של מבחן?

שמעתי שיש אנשים שנכשלו ובזה ושללו להם את כל הרישיונות אך זה נדיר נכון? להיכשל בזה?

 

זה מבחן במחשב, יש כל מיני "משחקים" כאלו שבודקים את זה

ראייה מרחבית זה אומר שאתה לא "ננעל" רק על מה שאתה מסתכל עליו ישירות ומעבד מה שקורה מסביב

 

אכן אפשר לשלול לך חלק או את כל הרישיונות שהוצאת כבר, לא מכיר מישהו שקרה לו

פורסם
לפני 5 שעות, Sparrow420 כתב:

 

זה מבחן במחשב, יש כל מיני "משחקים" כאלו שבודקים את זה

ראייה מרחבית זה אומר שאתה לא "ננעל" רק על מה שאתה מסתכל עליו ישירות ומעבד מה שקורה מסביב

 

אכן אפשר לשלול לך חלק או את כל הרישיונות שהוצאת כבר, לא מכיר מישהו שקרה לו

כמה זה סה"כ עלות כל התהליך של הרישיון C מעל 12 טון?

  • אחראי פורום
פורסם
בתאריך 4.7.2023 בשעה 12:47, tinoki כתב:

עקב פנייה שלי לח”כ גפני וביוזמתו הוסרו שאלות בעל אופי מיני מובהק.

כמו מה? מה לשאלות כאלה ולמבחן כשירות לרישיון?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, itaysamurai כתב:

כמו מה? מה לשאלות כאלה ולמבחן כשירות לרישיון?

יש כאן כתבה אם איזה 10 שאלות דוגמא, ניתן לראות את הכתבה בחינם דרך האפליקציה בטלפון.

 

רק בישראל יש בירוקרטיה מאוד מסורבלת להוצאת רישיון מקצועי בחו"ל לפי מה שקראתי זה לא ככה וגם לדוגמא ארה"ב הם יכולים עם רישיון רכב רגיל לנהוג על כל כלי הרכב כולל אוטובוס וסמי טריילר כל עוד זה מוגדר כמגורים קראוון לא בכל המדינות שלהם אך ברובם.

 

https://www.themarker.com/news/health/2022-09-04/ty-article-magazine/.highlight/00000182-f459-dbe1-afd3-f75fa60f0000

עריכה אחרונה על ידי Liquidator
פורסם
לפני 9 דקות, Liquidator כתב:

רק בישראל יש בירוקרטיה מאוד מסורבלת להוצאת רישיון מקצועי בחו"ל לפי מה שקראתי זה לא ככה וגם לדוגמא ארה"ב

בארה"ב גם כל אחד יכול להיכנס לסופרמרקט ולקנות אקדח בלי יותר מדי בירוקרטיה. זה הופך את זה ליותר טוב?

בגרמניה גם לרשיון רכב רגיל צריך לעבור קורס עזרה ראשונה.

אפשר להתווכח על מהות הבחינות שיש לעבור כדי לקבל רשיון כזה או אחר, אבל לא נראה לי שנכון לעשות זאת על קיומה או המיון/השכלה בעקבותיה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, Tom_22 כתב:

בארה"ב גם כל אחד יכול להיכנס לסופרמרקט ולקנות אקדח בלי יותר מדי בירוקרטיה. זה הופך את זה ליותר טוב?

בגרמניה גם לרשיון רכב רגיל צריך לעבור קורס עזרה ראשונה.

אפשר להתווכח על מהות הבחינות שיש לעבור כדי לקבל רשיון כזה או אחר, אבל לא נראה לי שנכון לעשות זאת על קיומה או המיון/השכלה בעקבותיה.

הבדיקות האילו לא השתנו מלפני 20 שנה לפי מה שראיתי כתבה שפורסמה בעבר בערוץ 10 אולי כן השתנה, אמרו שהשאלות הן שאלות הזויות.

 

הינה כתבה שלפני כמעט עשור פורסמה בערוץ 10:

מראים ממש על קצה המזלג איזה שאלות הזויות שואלים שם.


×
×
  • תוכן חדש...