Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1119 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציר תולדות הסאגה בשבועות האחרונים:

1. רעשים מוזרים בזמן שהרכב מונע

2. הוחלפו (פעמיים בתוך חודש בלבד) צינורות שמן הגה שלדברי המוסך היו סדוקים וגרמו לנזילה.

3. רצפת תחתית הרכב עברה שטיפה בשבוע שעבר בהתאם לדרישת הבוחן בטסט.

 

סטטוס נוכחי מהיום:

1. אשתי דיווחה שהרעשים שוב חזרו אבל בעוצמה נמוכה יותר.

2. בנסיעת מבחן שעשיתי הרחתי ריח שרוף בתוך הרכב אחרי 10-15 דקות נסיעה. הריח מתגבר בהפעלת מזגן.

3. זיהיתי סימני נזילה מתחת לרכב ועל תחתית הרכב, בדגש על צד ימין, איפה שלדברי השוטף היתה הנזילה הקודמת.

4. בצד הימני של בלוק המנוע יש סימני הזעה + גומי סדוק עד לא קיים בחלקו (תמונות מצורפות).

 

ועכשיו מוודא - הגומי הלא-קיים הוא בעצם אטם מכסה שסתומים? הוא הוא הגורם לנזילה שמרוקנת לנו את הארנק ומריצה אותנו למוסך על בסיס דו-שבועי? 

 

חן חן לעונים 

 

IMG_20230530_230018.jpg

IMG_20230530_225957.jpg

פורסם

אני לא מומחה אבל סביר להניח שאם "השוטף" הדגיש לך שהנזילה מצד ימין ואתה רואה שהגומי הזה הוא בצד ימין גם כן(בהנחה שהבנתי אותך נכון שהימין שאמרת זה ימין ליושב ברכב כאילו דמאל לעומד ממולו) אז מסתבר שזה משם תנקה שוב פעם ותבדוק עם נייר סופג תעביר אותו שם לאחר שימוש ברכב ותראה אם הוא יוצא רטוב.

דרך אגב זה אטם מכסה רצועה, לא שסתומים.

בכל מקרה מה המוסכניק שלך אומר?

פורסם

כל מה שאמרת לא נשמע טוב בכלל.

כל הסימנים מראים על נזילת שמן הגה שכנראה הורסת את הרצועה.

בפוקוס 2008 יש איזו מחלה סופנית של נזילת שמן הגה לכל המערכת וקלקול של רכיב אחר רכיב. בהתחלה הטיימינג.

תבדוק שזה לא הסיפור אצלך כי יש לי חבר שהוציא על כזה דבר כמעט 2000 ש"ח ואז זרק את האוטו.

אני לא חושב שהגומי שצילמת, כמו שקודמי אמר, שזה מכסה רצועה, הוא הבעיה -אצלי זה די חשוף, מה שכן נשמע שהרעשים הם מהרצועה שזה אומר שהנזילה כבר פוגעת בה,

לדעתי, 'לך למוסך שטען שיש נזילה ותבקש ממנו לבדוק את הטיימינג - אם הוא אומר שצריך להחליף - תתפטר מהאוטו, כי זה לא ייגמר בזה,

מה שמעניין שאצל הרוב זה מתחיל עם רעשים מההגה בגלל מחסור בשמן או הגה קשה, ואתה מדווח על זה כבר ברצועה.

חכה למומחים ממני.

פורסם
לפני 7 שעות, cohen motor 377 כתב:

אני לא מומחה אבל סביר להניח שאם "השוטף" הדגיש לך שהנזילה מצד ימין ואתה רואה שהגומי הזה הוא בצד ימין גם כן(בהנחה שהבנתי אותך נכון שהימין שאמרת זה ימין ליושב ברכב כאילו דמאל לעומד ממולו) אז מסתבר שזה משם תנקה שוב פעם ותבדוק עם נייר סופג תעביר אותו שם לאחר שימוש ברכב ותראה אם הוא יוצא רטוב.

דרך אגב זה אטם מכסה רצועה, לא שסתומים.

בכל מקרה מה המוסכניק שלך אומר?

הבנת נכון את הכיוונים. 

אם זה אטם של הטיימינג אז לא אמורים להיות שם נוזלים למיטב ידיעתי. 

המוסך זו סאגה בפני עצמה ואני איבדתי את האמון בו כשאותה תקלה חוזרת בפעם השלישית בהפרשים של שבועיים + כל ההתנהלות והיחס שהיה מסביב. 

לפני 3 שעות, נקודה טובה כתב:

כל מה שאמרת לא נשמע טוב בכלל.

כל הסימנים מראים על נזילת שמן הגה שכנראה הורסת את הרצועה.

בפוקוס 2008 יש איזו מחלה סופנית של נזילת שמן הגה לכל המערכת וקלקול של רכיב אחר רכיב. בהתחלה הטיימינג.

תבדוק שזה לא הסיפור אצלך כי יש לי חבר שהוציא על כזה דבר כמעט 2000 ש"ח ואז זרק את האוטו.

אני לא חושב שהגומי שצילמת, כמו שקודמי אמר, שזה מכסה רצועה, הוא הבעיה -אצלי זה די חשוף, מה שכן נשמע שהרעשים הם מהרצועה שזה אומר שהנזילה כבר פוגעת בה,

לדעתי, 'לך למוסך שטען שיש נזילה ותבקש ממנו לבדוק את הטיימינג - אם הוא אומר שצריך להחליף - תתפטר מהאוטו, כי זה לא ייגמר בזה,

מה שמעניין שאצל הרוב זה מתחיל עם רעשים מההגה בגלל מחסור בשמן או הגה קשה, ואתה מדווח על זה כבר ברצועה.

חכה למומחים ממני.

מזה חששתי. אנחנו כבר אחרי ה-2000 ש"ח הוצאות סביב הסיפור הזה. 

כאמור זה התחיל מרעש חריג שאשתי דיווחה לי עליו - זה היה נשמע כמו רעם או נהמה כזאת בזמן שהרכב מונע. לא הגענו למצב של הגה קשה, אבל זה בוודאי היה קשור לשמן הגה מכיוון שהוספה של שמן הגה למיכל הפסיקה באופן מיידי את הרעש. אז אני לא חושב שהרעש מגיע מכיוון הרצועה עצמה. מה שכן לפחות נכון לאתמול כשהרעש חזר בצורה חלשה יותר, לא היה חסר שמן הגה במיכל כשבדקתי. 

מכיוון שכבר הוחלפו שני צינורות שמן הגה והמיכל עצמו נראה בסדר - מאיפה יכולה להגיע הנזילה הזאת? משאבת שמן הגה? מסרק הגה? אם זו בעיה מוכרת בפוקוס אני מתאר לעצמי שכבר ידוע מאיפה זה מגיע.  

פורסם
לפני 16 שעות, gilna3 כתב:

הגומי הלא-קיים הוא בעצם אטם מכסה שסתומים?

קשה להבין משהו מהתמונות, חבל שצא צילמת בזווית רחבה יותר.

 

אני מצרף פה תיעוד החלפת אטם מכסה שסתומים פוקוס כזאת עם מנוע 2.0 שהוא דומה אבל אם שרשרת טיימניג ולא רצועה.

 

עדיין תוכל לראות איפה נמצא אטם מכסה שסתומים ואיך הוא בנוי. 

 

 

https://carsforum.co.il/topic/613051-מצולם-החלפת-אטם-מכסה-שסתומים-בפורד-פוקוס-20-2007/

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 5 שעות, נקודה טובה כתב:

ככל הזכור לי אולי מהמיכל

הבנתי שאין לזה פתרון

החלפת טיימינג או לא? ממה הגעת לאלפיים ש"ח

אולי יהיו פה מומחים ממני @Buki תוכל לעזור?

גם לפי המוסך וגם בבדיקה שלי לא נמצאו סימני נזילה או סדקים במיכל. 

טיימינג עשיתי לפני שלוש שנים אז לא החלפתי. 

אלפיים ש"ח בקלות, עלות כל צינור מקורי קרוב ל-800 ש"ח + עבודה. 

לפני 4 שעות, Buki כתב:

קשה להבין משהו מהתמונות, חבל שצא צילמת בזווית רחבה יותר.

 

אני מצרף פה תיעוד החלפת אטם מכסה שסתומים פוקוס כזאת עם מנוע 2.0 שהוא דומה אבל אם שרשרת טיימניג ולא רצועה.

 

עדיין תוכל לראות איפה נמצא אטם מכסה שסתומים ואיך הוא בנוי. 

 

 

https://carsforum.co.il/topic/613051-מצולם-החלפת-אטם-מכסה-שסתומים-בפורד-פוקוס-20-2007/

 

תודה @Buki. לפי מה שאמרו פה הגומיה הקרועה היא אכן במכסה של הטיימינג אז לא נראה שהבעיה מגיעה מהכיוון של אטם מכסה שסתומים. 

אני מצרף פה תמונה של תא המנוע מרחוק ומקרוב עם סימון שמתייחס לתמונות הקודמות שהעליתי. 

בנוסף מעלה סרטון של מה קורה מאחורי המנוע. אפשר לראות בכל הסביבה שם את הרטיבות שנובעת מהנזילה. 

IMG_20230531_184433.jpg

IMG_20230531_190215.jpg

×
×
  • תוכן חדש...